Hinco

Rejstracja przyczepy

Polecane posty

bergman31    641

@Roki212 no właśnie, jakie to mają być zmiany konstrukcyjne, skoro każda przyczepa ciężarowa spełnia warunki techniczne dla przyczepy rolniczej? Jaki kwit z warsztatu o przeprowadzonych zmianach konstrukcyjnych, skoro nie ma potrzeby wprowadzania zmian konstrukcyjnych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1829

No właśnie spełnia warunki ale wiadomo na wszystko musi być papier czy tam faktura z zakładu który może taką przeróbkę wykonać i tam będzie wyszczególnione co zostało zrobione, nawet jak i nic nie było robione bo właśnie nic nie trzeba robić no ale musi pisać że przeszła zmiany i tam bel ble że została wymieniona instalacja elektryczna bo musi być z tyłu gniazdo do podpięcia kolejnej przyczepy, koła rolnicze choć wiadomo że to różnie z tym bywa i nie powinno mieć wpływu choć lepiej jak zajedzie pierwszy raz na stację na rolniczych do zdjęć :P, tylny zaczep oczywiście powinna posiadać, trójkat z tyłu jako że pojazd wolnobierzny i instalacja hamulcowa przystosowana do ciągnika z wyjściem z tyłu na kolejną przyczepę i to wszystko mogę wpisać w ten papier że zostało dostosowane do rolniczej. Kiedyś się tym interesowałem ale dokładnie nie pamiętam i nie chcę wprowadzać w błąd ale jak się nie mylę było tak że jak miałeś już ten papier jechałeś na stację tam diagnosta robił zdjęcia że przyczepa ma to wszystko jak trójkąt, zaczep tylne wyjścia świateł i hamulce, dawał papier do WK że rolnicza i szło się po wymianę dowodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    641

Przecież zaczep, gniazda elektryczne, złącza hamulcowe ani też hydrauliczne do podłączenia drugiej przyczepy nie są wymagane. Nie ma obowiązku ich montażu. 

O kołach rolniczych też nie ma wzmianki w warunkach technicznych dotyczących przyczep rolniczych. Opony mają mieć indeks prędkości równy lub wyższy od dopuszczalnej prędkości dozwolone dla danego pojazdu (przyczepy). W przypadku przyczepy rolniczej będzie to minimum 25, 30 lub 40km/h. Każda opona od przyczepy ciężarowej ma dopuszczalną prędkość ponad 80km/h.

Wymiana żarówek na 12V i montaż trójkąta wyróżniającego nie jest zmianą konstrukcyjną.

Gdzie jest zapis, że instalacja hamulcowa ma być dostosowana do traktora? Warunki techniczne dla przyczep rolniczych określają jakie rodzaje hamulców mogą być zamontowane. W przepisach jest mowa o:

- hamulcach pneumatycznych dwuprzewodowych,

- hamulcach pneumatycznych jednoprzewodowych,

- hamulcach hydraulicznych,

- hamulcach bezwładnościowych (najazdowych) (tylko w przyczepach o DMC do 5t)

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
1 godzinę temu, MF675ursus napisał:

D47 była jako rolniczą, to i dane mieli skąd przepisać. A do D633 skąd weźmiesz dane "rolnicze"? Z palca? To niech wpisze ładowność 10 ton, bo przecież wolniej będzie jeździć to i więcej uniesie...

46 tak samo jak 47 były w wersji ciężarowej i rolniczej
Znalezione obrazy dla zapytania: autosan przyczepa norcom


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1829
6 minut temu, bergman31 napisał:

Przecież zaczep, gniazda elektryczne, złącza hamulcowe ani też hydrauliczne do podłączenia drugiej przyczepy nie są wymagane. Nie ma obowiązku ich montażu. 

Nie wiem takie dostałem kiedyś info że przyczepa powinna to wszystko właśnie posiadać aby mogła stać się rolniczą i taki papier z wyszczególnionymi zmianami jakie niby przeszła od uprawnionego zakładu trzeba było posiadać aby dało się coś z tym zrobić

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123
1 godzinę temu, Roki212 napisał:

D46

No gdzieś tak a nawet i może trzy, teraz nie słyszałem aby coś się zmieniło ale wszystko możliwe.

To w podobnym czasie co ja, z tego co mówił kolega diagnosta weszły jakieś zmiany tzn. drożej bo papier od rzeczoznawcy potrzeby czy coś w tym stylu.

Ale dziś może być już inaczej.

W aucie miałem w dowodzie rejestracyjnym wpis że benzyna a faktycznie diesel kilka lat nikt na to nie patrzył aż do momentu kiedy diagnosta wpisał win do bazy tam też benzyna i inna pojemność silnika, zaczęły się problemy ale że auto nowe  kupione było to była homologacja i tam diesel i co się okazało ktoś przy pierwszej rejestracji zamienił 1 literę czy cyfre i takie kwiatki wynikły.

  • Like 1

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1829

Ciągle te przepisy się zmieniają i właśnie dziś może być inaczej i co innego jest właśnie potrzebne

Teraz jak jest ten CEP to sporo takich kwiatków powychodziło bo jest sporo błędów kiedyś tego nie pilnowali i wpisywali byle jak. Co było kiedyś zajedziesz z dowodem to tylko widział co masz w dowodzie i aby numery się zgadzały i nic więcej a teraz ma wszystkie dane w tym CEP i wyłapuje takie niezgodności i są właśnie problemy 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    641
15 minut temu, Roki212 napisał:

Nie wiem takie dostałem kiedyś info że przyczepa powinna to wszystko właśnie posiadać aby mogła stać się rolniczą i taki papier z wyszczególnionymi zmianami jakie niby przeszła od uprawnionego zakładu trzeba było posiadać aby dało się coś z tym zrobić

To ktoś nieświadomie wprowadza ludzi w błąd. Należy rozróżniać co jest wyposażeniem obowiązkowym a co nie jest. 

Według wszystkich tych niby wymogów, to żadna przyczepa jednoosiowa do przewozu trzody (tzw. kibitka, klatka) nie mogłaby być zarejestrowana, bo są to przyczepy rolnicze a nie mają z tyłu zaczepu, złączy i gniazd do drugiej przyczepy.

Od kied jest CEPiK, to faktycznie dużo tych nieprawidłowości wychodzi. Pamiętam, że na początku istnienia CEPiK, to w systemie znalazł się VW Passat z rokiem produkcji 1900!!!

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1829

No wiesz kiedyś były inne wymogi i dało się zarejestrować zapewne wszystko i ciężko coś mi więcej na ten temat powiedzieć :)  masz taki wóz u nas kiedyś był zarejestrowany w gminie bo były takie przepisy potem coś się zmieniło i został wyrejestrowany ale dowód na pamiątkę został :P 

 

Tak samo z rozrzutnikiem 3,5t Czarna Białostocka z 1982 roku ma miejsce na tablicę rejestracyjną z podświetleniem nawet bo były kiedyś takie przepisy ale nikt go nie rejestrował

20210210_175021.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1457
1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

46 tak samo jak 47 były w wersji ciężarowej i rolniczej
Znalezione obrazy dla zapytania: autosan przyczepa norcom

Co to ma do D633? Na papierze to zupełnie inna przyczepa, nie mająca nic wspólnego z D46

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Pamiętam czasy jak ojciec chodził do kolegi pożyczyć rejestrację do wozu jak trzeba było gdzieś dalej jechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    641

Z tymi wozami to ciekawy temat. Przepisy wymagają aby pojazd zaprzęgowy (np. wóz) miał z prawej strony zamontowaną tabliczkę o wymiarach 25x15cm, z podanym imieniem, nazwiskiem oraz adresem właściciela pojazdu. Przepis jest nadal aktualny ale jak on ma się do ustawy o ochronie danych osobowych (RODO)? Ten sam przepis dotyczy pojazdów wolnobieżnych.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
3 godziny temu, bergman31 napisał:

Przecież zaczep, gniazda elektryczne, złącza hamulcowe ani też hydrauliczne do podłączenia drugiej przyczepy nie są wymagane. Nie ma obowiązku ich montażu. 

Oczywiście że nie ma obowiązku , ale ciągnik rolniczy może ciągnąć dwie przyczepy i jakoś te przyczepy trzeba spiąć. Producenci przyczep montują z tyłu zaczep i media do drugiej też nie dla kaprysu. Dodatkowo kwit ze zmian konstrukcyjnych musi coś zawierać, a jest dokumentem  koniecznym.

2 godziny temu, bergman31 napisał:

Z tymi wozami to ciekawy temat. Przepisy wymagają aby pojazd zaprzęgowy (np. wóz) miał z prawej strony zamontowaną tabliczkę o wymiarach 25x15cm, z podanym imieniem, nazwiskiem oraz adresem właściciela pojazdu. Przepis jest nadal aktualny ale jak on ma się do ustawy o ochronie danych osobowych (RODO)? Ten sam przepis dotyczy pojazdów wolnobieżnych.

 

Wielu przewoźników umieszcza swoje dane ( dane firmy ) na pojazdach. RODO tego nie zabrania , ale traktuje na temat  przetwarzania takich informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
packo    11

Czy komuś zdarzyło się prostować/korygować w dowodzie rejestracyjnym markę przyczepy? Kupiłem HW 60.11, która ma w DR wpisane Autosan HW60.11, zamiast IFA HW 60.11, kupiłem ją od człowieka, który miał ją od 22 lat, wszytko na bieżąco przez te lata, przeglądy i OC. Dowód rej. wymieniony na nowy w 2019 roku, wbity przegląd. Dziś chciałem przerejestrować i zonk. Nie da rady bo gdzieś tam w katalogu nie ma takiej przyczepy, nie wiem w jakim katalogu, w CEPiK jest widoczna tak jak w DR. Ogólnie no fakt, zamiast Autosan powinno być IFA, tylko czemu przez 22 lata było ok, hahaha, no pani w WK nie potrafiła wyjaśnić. Odsyłam mnie do diagnosty, a diagności do rzeczoznawcy.  Baaa, co najlepsze ten poprzedni WK nie widzi nic złego w dotychczasowej rejestracji, mają w aktach stare DR, z przeglądami itp. było wszystko ok i koniec. Cyrk na kołach, tak czułem, że może być smród przez ten Autosan ale se myślę, toć jeden właściciel, DR świeży, przegląd i OC jest, więc wszystko raczej po prawie. Czy komuś zdarzyło się korygować nazwę/markę w DR? Jak ugryźć teraz ten temat? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    641

@andrzej78 Jak słusznie zauważyłeś, ciągniki rolnicze mogą ciągnąć dwie przyczepy ale nie muszą.

Prawie każdy samochód osobowy może ciągnąć przyczepę i w dowodzie rejestracyjnym ma wpisaną maksymalną masę całkowitą przyczepy. Ale jak samochód nie ma haka holowniczego, to nie pociągnie przyczepy. 

Teraz weźmy przyczepę rolniczą o przeznaczeniu asenizacyjnymi (wóz asenizacyjny). Nowe wozy asenizacyjne obecnie podlegają rejestracji. Jako, że są to przyczepy rolnicze, to powinny mieć z tyłu zamontowany zaczep i media dla drugiej przyczepy???

W nowych przyczepach rolniczych do transportu zwierząt też nie ma zaczepu i gniazd do podłączenia drugiej przyczepy.

Nie każda nowa przyczepa rolnicza ma w stadardowym wyposażeniu zaczep i media do podłączenia drugiej przyczepy. 

Nawet diagności od przeglądów nie wiedzą co ma być w tych zmianach konstrukcyjnych, jak każda przyczepa ciężarowa spełnia warunki techniczne dla przyczepy rolniczej. 

@packo ta HW60.11 ma tabliczkę znamionową na ramię z nazwą producenta (oryginalną niemiecką)? Jeśli tak i widnieje na niej IFA, to ten diagnosta, który wcześniej podbijał przeglądy, niech się teraz tłumaczy, bo jego obowiązkiem jest sprawdzenie danych z dowodu rejestracyjnego z danymi rzeczywistymi, w tym z numerami ramy i tabliczką znamionową.

W poprzednim WK niech się nietłumaczą, że mają stare dowody rejestracyjne. W razie problemów, poproś o rozmowę z naczelnikiem WK. Zawsze możesz zarządać wyjaśnienia na piśmie. Będziesz miał kwit dla Twojego WK. 

 

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1829

Tylko ciekawe czemu diagności odsyłają do rzeczoznawcy co znów jakies przepisy się zmieniły, nie powinno być tak że diagnosta robi ustalenie danych mają tam swoje katalogi ITS i poprawia błędy wydając stosowane zaświadczenie do WK...

6 minut temu, bergman31 napisał:

Teraz weźmy przyczepę rolniczą o przeznaczeniu asenizacyjnymi (wóz asenizacyjny). Nowe wozy asenizacyjne obecnie podlegają rejestracji. Jako, że są to przyczepy rolnicze, to powinny mieć z tyłu zamontowany zaczep i media dla drugiej przyczepy???

W nowych przyczepach rolniczych do transportu zwierząt też nie ma zaczepu i gniazd do podłączenia drugiej przyczepy.

Nie każda nowa przyczepa rolnicza ma w stadardowym wyposażeniu zaczep i media do podłączenia drugiej przyczepy. 

No ale to są wszystko nowe i podlegają innym zapewne wymogom i homologacji wg obecnych przepisów mogę się myslić ale tak myślę. Te stare przyczepy wiadomo kiedy były produkowane i tylko je się przerabia na rolnicze. Tak jak masz z normami emisji spalin skoro auto wyprodukowane 20 lat temu to ma spełnić normy jakie wtedy były dla tego modelu aby przejśc badanie. Możliwe że i tak jest z przyczepami wszystkie te nowe nie mają wymogów i nie muszą mieć, a z tymi starymi może być inaczej :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
15 minut temu, bergman31 napisał:

 

Teraz weźmy przyczepę rolniczą o przeznaczeniu asenizacyjnymi (wóz asenizacyjny). Nowe wozy asenizacyjne obecnie podlegają rejestracji. Jako, że są to przyczepy rolnicze, to powinny mieć z tyłu zamontowany zaczep i media dla drugiej przyczepy???

Nie ma takiego obowiązku, tak jak przyczepy D732 bez hamowanej tylnej osie tych elementów na belce tylnej nie posiadały. Również nie zawsze na ciągniku czy przyczepie wymagany jest trójkąt ( tablica). Różnica cała polega na tym,że jeżeli robiona jest zmiana  na rolniczą ,to ma być na TIP-TOP.

45 minut temu, packo napisał:

 Kupiłem HW 60.11, która ma w DR wpisane Autosan HW60.11, zamiast IFA HW 60.11, 

Taka informacja jest umieszczona na tabliczce znamionowej ( podejrzewam ,że tabliczki brak). . Ewentualnie pytaj na innej stacji , kwestia dobrego opisania , rzeczoznawca to raczej  ostateczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    641

@Roki212 przyczepa może być wyprodukowana nawet 50 lat temu ale jak obecnie zmieniasz jej  typ z ciężarowej na rolniczą, to zmiana musi być dokonana według aktualnych przepisów. Dla przykładu spróbuj teraz zarejestrować używany ciągnik rolniczy bez kabiny na dwa miejca.

@andrzej78 zgodnie z warunkami technicznymi, w ciągniku rolniczym, pojeździe wolnobieżnym i przyczepie rolniczej z tyłu pojazdu umieszcza się trójkąt wyróżniający pojazd wolnoporuszający się.

Znajdź mi przepis, że przyczepa rolnicza musi mieć z tyłu zaczep i pozostałe przyłącza dla drugiej przyczepy.

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1829

§  45. 

1.  Ciągnik rolniczy, pojazd wolnobieżny oraz przyczepa przeznaczona do łączenia z tymi pojazdami są zbudowane, wyposażone i utrzymane tak, aby:
1) wystające części, które mogą naruszać stateczność pojazdu lub zagrażać bezpieczeństwu innych uczestników ruchu, mogły być na czas jazdy zdemontowane lub złożone; § 39 stosuje się odpowiednio;
2) poziom hałasu zewnętrznego mierzony podczas postoju pojazdu silnikowego z odległości 0,5 m nie przekraczał 104 dB (A);
3) maksymalna prędkość konstrukcyjna ciągnika rolniczego i leśnego nie przekraczała o więcej niż 3 km/h wartości 40 km/h, zmierzonej zgodnie z przepisami o homologacji pojazdów; nie dotyczy ciągnika kategorii T5.
§  46. 
1.  Pojazd silnikowy, o którym mowa w § 44:
1) wyposaża się w:
a) kabinę lub ramę ochronną; przepis stosuje się do zarejestrowanego po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 1993 r. pojazdu o masie własnej powyżej 800 kg,
b) wycieraczkę przedniej szyby, zapewniającą dostateczne pole widzenia kierowcy; przepis stosuje się do pojazdu wyposażonego w przednią szybę o takich wymiarach i kształcie, że kierowca może obserwować drogę tylko przez tę szybę bez zmiany normalnej pozycji,
c) prędkościomierz lub inne urządzenia umożliwiające odczyt prędkości jazdy co najmniej na najwyższym biegu; przepis stosuje się do zarejestrowanego po dniu 30 września 1993 r. ciągnika rolniczego, którego konstrukcja umożliwia przekroczenie prędkości 25 km/h,
d) co najmniej dwa lusterka zewnętrzne, jedno po lewej, a drugie po prawej stronie pojazdu, zapewniające strefę widoczności drogi do tyłu co najmniej:
 w przypadku pojazdu zarejestrowanego po raz pierwszy przed dniem 1 kwietnia 2011 r.:
Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588
9 minut temu, bergman31 napisał:

 

@andrzej78 zgodnie z warunkami technicznymi, w ciągniku rolniczym, pojeździe wolnobieżnym i przyczepie rolniczej z tyłu pojazdu umieszcza się trójkąt wyróżniający pojazd wolnoporuszający się.

Ale : cyt 2. Tablicy wyróżniającej nie wymaga się, jeżeli pojazd wchodzi w skład zespołu i nie jest w nim ostatnim pojazdem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    641

Zgadza się ale każdy pojazd z osobna musi mieć ten trójkąt. Pojedziesz drogą publiczną ciągnikiem z dwiema przyczepami i będziesz miał trójkąt wyróżniający tylko na ostatniej przyczepie. Jedna z przyczep będzie miała awarię i musisz zostawić ją na drodze. Gdzie ten trójkąt umieścisz, na przyczepie zostawionej na drodze czy na tej z którą pojedziesz dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Na tej z którą pojadę dalej , gdyż z tej pozostawionej by mi ukradli.😀 Za tą ( lub na ) ewentualnie pozostawioną ustawiłbym trójkąt bezpieczeństwa .Defacto przyczepa w takiej sytuacji nie jest pojazdem wolno poruszającym się.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    641

Pod Twoją nieobecność przyjedzie policja i stwierdzi brak trójkąta wyróżniającego na pozostawionej przyczepie. Za to mogą zabrać dowód rejestracyjny, gdyż przyczepa nie spełnia wymaganych warunków technicznych.

A tak z ciekawości, to ile trójkątów ostrzegawczych wozisz w traktorze, jak ciągniesz dwie przyczepy?

 

@Roki212 chyba trochę niejasno napisałem albo mnie źle zrozumiałęś. Miałem na myśli stary używany traktor (np. Ursus C330 z 1980roku) bez kabiny, zarejestrowany, z wpisem w dowodzie rejestracyjnym, że ma 1 miejsce. Teraz aby uzyskać wpis na 2 miejsca, należy zrobić zmiany konstrukcyjne. Niestety, w takim przykładowy C330 lub C360 bez kabiny jest to praktycznie niemożliwe, bo nie da się spełnić warunków technicznych. 

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj