sznajdik

Members
  • Ilość treści

    2814
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

188 Excellent

O sznajdik

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.05.1984

Kontakt

  • ICQ
    ?
  • Yahoo
    ?
  • Jabber
    ?
  • Skype
    ?

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    BBI
  • Zainteresowania
    mechanika konstruowanie rolnictwo

Ostatnio na profilu byli

15541 wyświetleń profilu
  1. Zalej płynu pod sam korek równo z brzegami i patrz czy będą bąble wyłazić najlepiej rano na zimnym silniku będziesz wiedział czy masz ciśnienie w układzie
  2. Nie wiem co ma napęd pompy do jej padnięcia ale opowiem swój przypadek. W zeszłym roku posadziłem chyba 2 pompy bo jedna była za słaba nie miał kopa ciągnik pojechałem na szrot wyjąłem pompę założyłem lux maszyna pojeździłem w robocie padła zajechałem do zakładu co jest? chu... paliwo z wodą nie ma smarowania i głowiczka się ukręca(powiedział majster) poszła na wymianę dali drugą muł, zawiozłem z powrotem zwiększyli dawkę zaczął chodzić lepiej ale dymił założyłem ponownie pierwszą którą miałem a tę zawiozłem ponownie by zmniejszyć dawkę po pewnym czasie padła i ta która była jako pierwsza i słaba to założyłem tę po przestawieniu dawki i było w miarę ok ale przy okazji okazało się że silnik nadaje się do remontu niektórzy wiedzą jaka była historia z silnikiem ale mniejsza o to. Ogólnie jak był słaby motor padały pompy teraz jak jest już pomad 300h po remoncie i robił już przy orce i gruberze pompa nie padła czego można by się spodziewać było przed remontem. Temat paliwa był by dla mnie nie jasny gdyby na nim jeździł tylko ciągnik i pompa padała od niego ale jeździ na nim mercator(perkins), ciężarówka mercedes audi i volkswagen i żadne nie ma problemu tylko miał mój traktor to chyba trochę nie halo. Więc przyczyna może tkwić też gdzie inaczej nie w napędzie
  3. Tak chodzi mi o to gdzie co podłączyć żeby wiedzieć że ten oto jest skopany a nie ten drugi
  4. Tyle to i ja wiem że prawy albo lewy środkowego nie ma stąd moje pytane do mariana3p jak zdiagnozować
  5. Wąż króciec i zegar z przejściówką jeden do 25bar a drugi do 250 i tyle
  6. A powiedz jak zdiagnozować który jest padnięty a który dobry?
  7. Czepiłeś się najpierw pompki teraz tarczy a może masz nogę krzywą i nie wciska jak należy? a tak w ogóle jaką tarczę tam założyłeś teraz? a sprzęgło odpowietrzone jak należy?
  8. Generalnie ma ,,rozłączać" pompę podczas podnoszenia żeby ta nie była pod obciążeniem przy max podniesionym podnośniku czyli ramiona max do góry i przekręcamy czujnikiem żeby nie było słychać (buczenia, wycia) czy jak zwał tak zwał pracy pompy pod obciążeniem i tyle a oczywiście pokrętło od wys. podnośnika też na max w górę przy tej operacji. Jeśli o to chodziło to tyle mi wiadomo o więcej kieruj się do bardziej wtajemniczonych
  9. Ale z was geniusze, nie zauważyliście że ten napęd się rozłącza przy pewnej prędkości chyba właśnie po to żeby mniej się wszystko zużywało i raczej nie ma potrzeby tego używać skoro tak został zrobiony sterownik. Szarpie podczas włączania i wyłączania normalne ale nie znaczy że ma być załączany na postoju choćby z tego względu że jak włączysz na postoju i podczas jazdy go rozłączy (15km/h) i z powrotem prędkość spadnie to go załączy więc nie ma sensu załączania jedynie na postoju jak by miał być załączany na postoju to zapewne by trzeba było użyć przy okazji sprzęgła. Lepsze hamowanie jest na cztery koła mimo wyłączonego napędu więc twoja teoria trochę nie do końca słuszna
  10. A choć w dobrą stronę? Zakładając że pompka sprawna i wysprzęgnik nie cieknie to musi chodzić bo pompka poda tyle oleju by starczyło do całkowitego wysunięcia
  11. Nie koniecznie, może pompka za mało oleju w niego wtłacza i za mało się wysuwa spróbuj najpierw przy pedale wyregulować na gwincie
  12. Odkręć od trójnika i z drugiego siłownika i wyjmij razem jak nie to od rozdzielacza i wszystkie razem a w najgorszym wypadku trzeba będzie unieść tył kabiny uważając na przednią szybę
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj