Witam forumowiczów.
W Zetorze 8011 pękł wał korbowy, decyzja o remoncie kapitalnym. Nie chciałem zakładać nowego tematu skoro jest taki. Mam parę pytań na początek:
1. Osiowanie bloku, trzeba dostarczać wał do zakładu czy nie?? Fachman do którego dzwoniłem stwierdził że nie trzeba, bo osiowanie robi się pod wymiar na nowe części (wał nowy zamówiony) które trzymają fabryczne wymiary.
2. Zestawy naprawcze, jakie?? Wiem że najdroższe pewnie najlepsze, ale nie lubię oszczędzać na wszystkim, ani też wydawać bez potrzeby. Ostatnio na rynku pojawiły się zestawy marki Zetra, niby czeskie. Ktoś próbował może??
3. Szpilki głowicy i śruby stóp panewek, bezwzględnie do wymiany czy mogą pozostać stare??
4. Uszczelka pod głowicę, ile otwartych "dziur chłodziwa" do tego silnika (Z8001)?? Są jakieś dobre w zestawach czy kupić osobno miedzianą??