andrzej78

Members
  • Ilość treści

    3081
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

576 Excellent

O andrzej78

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    LU
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

11725 wyświetleń profilu
  1. Podejrzewam że nie ma tam zbyt skomplikowanego układ, sprawdzić połączenia przy kompresorze, podłączenie czujnika ciśnienia na osuszaczu ( przy chłodnicy) , złączki przy kabinie, działanie nawiewów , bezpieczniki itp. Przy okazji , w razie potrzeby, nie jest to schemat a katalog części do ciągników , gdyby nie było owego modelu to jest odpowiednik Landini ( Landpower). tp://www.trattore.com/
  2. Tu bym trochę wyhamował zapędy ,bo podejrzewam , że ten rusek nie ma ani szałowego podnośnika ,ani odpowiedniej masy aby dźwigać konstrukcję ponad przeciętność.
  3. W mojej ocenie trzeba sugerować się szerokością roboczą - 3x44 to takie minimum oraz kształtem odkładnic - I tu pozostaje Akpil KM80 lub Agromasz POL3. Oczywiście plusem byłaby możliwość zwiększenia szerokości roboczej na 3x50 czy zwiększony rozstaw korpusów na 95 lub 100 ( cm ).
  4. Jeżeli kompresja jest OK , na trzonkach zaworowych luzu nadmiernego nie ma to może brać olej i nie będzie kopcił . Znajomy miał Ursusa 3512 który to już przy kilku tys. mtg potrafił wciągnąć od 0,5 do 1 litra oleju w orce ,przy lżejszych pracach oleju nie ubywało.
  5. Nie wiem czy o tym mowa , bo jak jest wszystko dobrze to tej zmiany się nie odczuwa ,trwa ułamek sekundy. W moim też coś nie jest tak jak trzeba , dlatego gdy olej jest zimny używam tylko żółwia , bo zmiana następuje po kilku, kilkunastu sekundach. Na ciepłym oleju zmiana jest natychmiastowa i nieodczuwalna . Być może gdzieś, coś spowalnia przepływ zimnego oleju na odcinku pomiędzy korpusem elektrozaworu a koszem półbiegów.
  6. Kwestia odkręcić korki i sprawdzić podczas rozruchu czy elektrolit intensywnie gazuje w którejś z cel. Wówczas będzie pewność.
  7. Czy rzeczywiście nie da się jej uratować?
  8. Nie pamiętam ,czy coś tam ustawiałem ,ale miesiąc wcześniej otrzymuję powiadomienie o upływie terminu ważności polisy OC i przeglądu posiadanych pojazdów.
  9. Ponadto układ dolotowy i wydechowy do przejrzenia ,czy szczelny, bo gorsze doladowanie to gorsze napełnienie cylindra ,a to lub nieprawidłowe spalanie obniża ciśnienie w kolektorze wydechowym, co z kolei przekłada się na gorsze doladowanie i tak w koło 😏
  10. Tak, bo taka jest zależność,ale jest jeszcze coś takiego jak pozwolenie czasowe ( równoznaczne z dowodem ) i tablice tymczasowe ( tzw. próbne) które wydaje się np. celem dojazdu na przegląd.
  11. Polemizował bym w tej kwestii,bo warunkiem dopuszczenia pojazdu do ruchu jest wydany dowód rejestracyjny i tablice rej ( nie jest poruszona kwestia przeglądu). Pomijam fakt lawety w przypadku uszkodzenia pojazdu ,ale skoro Policja w przypadku braku przeglądu jedynie zatrzymuje dowód ,to chyba nie łamie w ten sposób prawa. ?🤭
  12. Czyli paliwo jest podawane do cylindrów,kwestia tylko nieodpowiednich warunków: nierówna dawka ,slabe rozpylenie lub problem z kompresją.
  13. Nooo,faktycznie..... temat dotyczy C360 a nie C330 ,zatem bez świeczek.😉
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj