andrzej78

Members
  • Ilość treści

    982
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

84 Excellent

8 obserwujących

O andrzej78

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Roztocze
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

5081 wyświetleń profilu
  1. Po co oświetlenie skoro jest to opryskiwacz polowy.😀 Jeżeli masz instrukcję obsługi to tam powinno być opisane zagadnienie oświetlenia .W latach 90-tych ojciec zakupił rozsiewacz nawozów i już wtedy posiadał uchwyty do mocowania oświetlenia i stosowne info w instrukcji. Taki przykład znalazłem w instrukcji opryskiwacz Bury. Cyt: "Transport  Opryskiwacz transportowany po drogach publicznych musi być obowiązkowo wyposażony w przenośne urządzenia świetlno-ostrzegawcze ze światłami oraz trójkątną tablicę wyróżniającą pojazdy wolnoporuszające się, montowane w specjalnych uchwytach na ramie zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju stosowania opryskiwacza."
  2. Ewidentna wina kierowcy busa . Gdyby rolnik się nie zatrzymał a bus uderzył w skręcający ciągnik lub bok rozrzutnika to wina spadłaby na kierowcę ciągnika. .Odrębną sprawą jest brak oświetlenia ,bo prawidłowo wszelkiego rodzaju pojazdy rolnicze muszą posiadać oświetlenie aby mogły uczestniczyć w ruchu drogowym , mowa o rozrzutnikach, wózkach kombajnów zbożowych, kombajnach ziemniaczanych , buraczanych oraz przyczepki - "dwukółki" itp. itd.
  3. andrzej78

    Talerzówka

    Z wałem to już zupełnie będzie tylko muskać pole.
  4. Jeżeli dobrze pamiętam to zalecany kąt wywrotu przyczepy to jakieś 48-50 stopni . Ładunek w postaci mokrej ziemi , rzeczywiście może przywierać do podłogi.Latem woziłem taką ziemię swoją D45 i właśnie dlatego wysypywałem na bok ,aby był większy kąt-ponad 60 stopni. Przyczepa posiada wywrot trójstronny z siłownikiem 8t o skoku 1050 mm.
  5. Na moim terenie też mają wznawiać granice . Ciekawe jest to ,że porównując mapki z dopłat to większość działek ma poprzesuwane granice ( ok 1m )w jedną stronę, nawet drogi , a w zabudowaniach różnice są po kilka metrów - zamiast linii prostej lub łuku - zygzaki. Od X lat każdy użytkował , budował, a jakiś geodeta nie wiadomo kiedy nastawiał kresek na mapie jak mu się udało . Jedna z dróg przechodząca poprzecznie przez działki licząca ponad 300 m, na mapie jest lustrzanym odbiciem , drogi rzeczywistej , a posiada charakterystyczny zakręt.
  6. Producent zaleca ciśnienie 220 bar . W silniku TD226-4 mającym zastosowanie w modelu np. Renault 103-12, 103-14 nawet 103-54 .Przykładowy numer rozpylacza BDLL150S6676.
  7. Tak to wygląda w oryginale w egzemplarzu z końca produkcji.
  8. Bester 1905 jest pokrewnym 1801, z tą różnicą ,że posiada dłuższy przewód spawalniczy ze złączem Euro. Na pewno jego wadą jest mała ilość zakresów spawania.Osobiście mam identyczny już kilka lat, na razie bezawaryjnie , a spawam od blach po stal hutniczą (na własne potrzeby). Dla zastosowania amatorskiego , w tych pieniądzach - wybór uzasadniony, nawet spokojnie urządzenie można wykorzystać do remontu przyczepy lub czegoś podobnego. Znajomy podobnym sprzętem( model 1800) w zakładzie naprawczym działa już naście lat, oczywiście miał usterki ( diody , płytka ) ale naprawiał samodzielnie. Środek środek może mieć lepszy, więcej miedzi. Jednak prąd spawania deko mniejszy i na drut w szpuli 5kg.
  9. andrzej78

    Case 4230XL

    Teleskopowe wsporniki lusterek , dla lepszej widoczności w czasie transportu.
  10. Nie te czasy , dostosowali silniki do najnowszych norm poprzez zamontowany SCR ( widoczny zbiornik na AdBlue).
  11. W większości sklepów motoryzacyjnych posiadają testery akumulatorów,lub samodzielnie zbadaj miernikiem napięcie w czasie rozruchu, lub sprawdź czy w czasie dłuższego rozruchu nie powstaje gazowanie elektrolitu w którejś z cel akumulatora. Gazowanie wskazuje na uszkodzenie celi,jak również spadek napięcia poniżej 4,5 V- dla akumulatora pod obciążeniem, ( w zależności od stanu naładowania, sprawności ).
  12. Ciśnienie jakie daje kompresor to ''pikuś '' w porównaniu z ciśnieniem w cylindrach. Silnik przecież nie może być szczelny bo by go rozsadziło.😉
  13. Oczywiście , pełna zgoda , ale jeżeli naprawi układ ,zaleje nieodpowiedni olej to dodatkowo zarypie pompę lub jeszcze co innego . Producent zaleca olej do przekładni automatycznych i hydraulicznych układów wspomagania typu ''A''( czerwony) ,olej który powstał ze dwie dekady przed Dextronem ( ATF), dodatkowo jest wyraźna instrukcja aby nowszego zamiennika nie stosować bo uszkadza elementy uszczelniające. Niewykluczone ,że każdy inny olej hydrauliczno-przekładniowy będzie odpowiedni , jednak olej typu Dextron - stanowczo nie. Pewne oleje typu Utto spełniają specyfikacje zalecane przez MF-a, nie są one barwy czerwonej , ale to tylko znacznik mający na celu odróżnienie olejów do przekładni automatycznych ( itp) od olejów silnikowych. Podejrzewam ,że zamienniki nie są aż tak wymagające co do stosowanego oleju.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj