News
-
Ilość treści
982 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
84 ExcellentO andrzej78
-
Ranga
Zaawansowany
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Roztocze
-
Zainteresowania
Motoryzacja
Ostatnio na profilu byli
5081 wyświetleń profilu
-
Po co oświetlenie skoro jest to opryskiwacz polowy.😀 Jeżeli masz instrukcję obsługi to tam powinno być opisane zagadnienie oświetlenia .W latach 90-tych ojciec zakupił rozsiewacz nawozów i już wtedy posiadał uchwyty do mocowania oświetlenia i stosowne info w instrukcji. Taki przykład znalazłem w instrukcji opryskiwacz Bury. Cyt: "Transport Opryskiwacz transportowany po drogach publicznych musi być obowiązkowo wyposażony w przenośne urządzenia świetlno-ostrzegawcze ze światłami oraz trójkątną tablicę wyróżniającą pojazdy wolnoporuszające się, montowane w specjalnych uchwytach na ramie zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju stosowania opryskiwacza."
-
Ryzykowne , ale nie niemożliwe.
-
Ewidentna wina kierowcy busa . Gdyby rolnik się nie zatrzymał a bus uderzył w skręcający ciągnik lub bok rozrzutnika to wina spadłaby na kierowcę ciągnika. .Odrębną sprawą jest brak oświetlenia ,bo prawidłowo wszelkiego rodzaju pojazdy rolnicze muszą posiadać oświetlenie aby mogły uczestniczyć w ruchu drogowym , mowa o rozrzutnikach, wózkach kombajnów zbożowych, kombajnach ziemniaczanych , buraczanych oraz przyczepki - "dwukółki" itp. itd.
-
-
Jeżeli dobrze pamiętam to zalecany kąt wywrotu przyczepy to jakieś 48-50 stopni . Ładunek w postaci mokrej ziemi , rzeczywiście może przywierać do podłogi.Latem woziłem taką ziemię swoją D45 i właśnie dlatego wysypywałem na bok ,aby był większy kąt-ponad 60 stopni. Przyczepa posiada wywrot trójstronny z siłownikiem 8t o skoku 1050 mm.
-
Na moim terenie też mają wznawiać granice . Ciekawe jest to ,że porównując mapki z dopłat to większość działek ma poprzesuwane granice ( ok 1m )w jedną stronę, nawet drogi , a w zabudowaniach różnice są po kilka metrów - zamiast linii prostej lub łuku - zygzaki. Od X lat każdy użytkował , budował, a jakiś geodeta nie wiadomo kiedy nastawiał kresek na mapie jak mu się udało . Jedna z dróg przechodząca poprzecznie przez działki licząca ponad 300 m, na mapie jest lustrzanym odbiciem , drogi rzeczywistej , a posiada charakterystyczny zakręt.
-
Producent zaleca ciśnienie 220 bar . W silniku TD226-4 mającym zastosowanie w modelu np. Renault 103-12, 103-14 nawet 103-54 .Przykładowy numer rozpylacza BDLL150S6676.
-
Ursus C-330 z układem kierowniczym od C360
andrzej78 odpisał na Damian3211 temat w Układ kierowniczy
Tak to wygląda w oryginale w egzemplarzu z końca produkcji. -
Bester 1905 jest pokrewnym 1801, z tą różnicą ,że posiada dłuższy przewód spawalniczy ze złączem Euro. Na pewno jego wadą jest mała ilość zakresów spawania.Osobiście mam identyczny już kilka lat, na razie bezawaryjnie , a spawam od blach po stal hutniczą (na własne potrzeby). Dla zastosowania amatorskiego , w tych pieniądzach - wybór uzasadniony, nawet spokojnie urządzenie można wykorzystać do remontu przyczepy lub czegoś podobnego. Znajomy podobnym sprzętem( model 1800) w zakładzie naprawczym działa już naście lat, oczywiście miał usterki ( diody , płytka ) ale naprawiał samodzielnie. Środek środek może mieć lepszy, więcej miedzi. Jednak prąd spawania deko mniejszy i na drut w szpuli 5kg.
-
andrzej78 zaczął obserwować Case 4230XL
-
-
andrzej78 zmienił swoje zdjęcie
-
-
W większości sklepów motoryzacyjnych posiadają testery akumulatorów,lub samodzielnie zbadaj miernikiem napięcie w czasie rozruchu, lub sprawdź czy w czasie dłuższego rozruchu nie powstaje gazowanie elektrolitu w którejś z cel akumulatora. Gazowanie wskazuje na uszkodzenie celi,jak również spadek napięcia poniżej 4,5 V- dla akumulatora pod obciążeniem, ( w zależności od stanu naładowania, sprawności ).
-
Ciśnienie jakie daje kompresor to ''pikuś '' w porównaniu z ciśnieniem w cylindrach. Silnik przecież nie może być szczelny bo by go rozsadziło.😉
-
mf 255 numer vin i silnika
andrzej78 odpisał na Wojtek026 temat w Massey Ferguson Seria 2XX-3XX-5XX-6XX
Za siedzeniem z prawej strony. -
Oczywiście , pełna zgoda , ale jeżeli naprawi układ ,zaleje nieodpowiedni olej to dodatkowo zarypie pompę lub jeszcze co innego . Producent zaleca olej do przekładni automatycznych i hydraulicznych układów wspomagania typu ''A''( czerwony) ,olej który powstał ze dwie dekady przed Dextronem ( ATF), dodatkowo jest wyraźna instrukcja aby nowszego zamiennika nie stosować bo uszkadza elementy uszczelniające. Niewykluczone ,że każdy inny olej hydrauliczno-przekładniowy będzie odpowiedni , jednak olej typu Dextron - stanowczo nie. Pewne oleje typu Utto spełniają specyfikacje zalecane przez MF-a, nie są one barwy czerwonej , ale to tylko znacznik mający na celu odróżnienie olejów do przekładni automatycznych ( itp) od olejów silnikowych. Podejrzewam ,że zamienniki nie są aż tak wymagające co do stosowanego oleju.