andrzej78

Members
  • Ilość treści

    1470
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

147 Excellent

O andrzej78

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    LJA
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

6467 wyświetleń profilu
  1. Jak mógł wyliczyć masę maksymalną ciągniętej przyczepy skoro taką masę ustala producent !!!!!! . Z pewnością masa w dowodzie była prawidłowa bo wynikająca z homologacji. Diagnosta strzelił babola , bo ta wyliczanka nie zawsze się sprawdza.
  2. Normalnie ( nie normalnie ) do pewnych osób to nic nie dociera. Jaka podstawa prawna ? Diagnosta jest od robienia przeglądu .Napisałem , że termin " zmiany konstrukcyjne " pochodzi od rodzaju przeglądu " ,a taki przegląd jest konieczny nawet w przypadku drobnej modyfikacji .Zmiana rodzaju pojazdu np przyczepy ciężarowej na ciężarową rolniczą odbywa się bardzo często bez ingerencji w konstrukcję ale ustawa wymaga aby przeprowadzić badanie techniczne po zmianach konstrukcyjnych ,tak to się nazywa. Przy zmianie rodzaju , czyli omawianym przypadku potrzeba kwity od przedsiębiorcy ( wymóg ustawy).,Dlatego lepiej nie nadużywać terminu "' zmiany konstrukcyjne " i nie traktować go wybiórczo. Może przystawić stępel. 😄 Właśnie o tym napisałem, zmiany bez ingerencji w konstrukcję ale z mocy ustawy badanie po zmianach konstrukcyjnych.
  3. Wiele może pomóc ocena pracy silnika w czasie rozruchu i bezpośrednio po uruchomieniu - barwa spalin , odgłos pracy ( czy nie młotkuje) , jak przyspiesza. Szukałabym przyczyny w nieprawidłowym zasilaniu pompy wtryskowej. Zbyt niskie ciśnienie zasilania , cofające się paliwo , uszkodzenie pompki zasilającej nieszczelność przy filtrach. itp.
  4. Bez kwitów z przeróbki ? Dla tych co mają problem z pojęciem " zmiany konstrukcyjne" niech używają pojęcia np. przeróbka.😄 Zmiany nie tylko defacto konstrukcyjne ,ale też drobne modyfikacje powodujące zmianę danych technicznych w dowodzie: zmianę rodzaju , zabudowy, masy własnej, wymiarów, itp.powoduje konieczność przeprowadzenia przeglądu , ogólnikowo zwanego " zmiany konstrukcyjne" .
  5. Bzdura. Nie ma znaczenia czy dany typ przyczepy produkowano jako rolniczą. Każda zmiana rodzaju pojazdu jest możliwa tylko poprzez badanie tzw. po zmianach konstrukcyjnych i basta. Typowy przykład to przyczepa D83 ,
  6. Może i bezpośrednio nie ma , ale w tej sytuacji można przestudiować grube księgi regulaminów homologacyjnych EU czy EWG. Nie ma co czepiać się szczegółów bo pewne rzeczy są oczywiste. Przyczepa ciężarowa nie może mieć zaczepu tylnego aby jakiemuś mało myślącemu nie przyszło do głowy zapiąć drugiej przyczepy . pomykać 70 km/ h. Z kolei ciągnik rolniczy może ciągnąć 2 przyczepy , dlatego na ogół przyczepa c. rolnicza powinna takie warunki spełniać. Tym bardziej zmiany powinny być zrobione na tip-top. Są przyczepy rolnicze bez tylnego zaczepu i mediów , ale wypuszczone z fabryki z homologacją, ( hamowana tylko przednia oś) . Co do kwestii zmian przyczepy na rolniczą , to należy rozpatrywać każdy przypadek indywidualnie , a przepis jest przepisem. Bywa że z samym dowodem można przegląd zrobić.🤪
  7. Nie wprowadzaj zamętu, jak nie masz informacji.
  8. Zanim zarejestrujesz, kombinuj fakturę z przerobienia jej na rolniczą w jakimś zakładzie naprawczym.Dalej na diagnostykę aby to "przyklepać".
  9. Wygoogluj : Euro projekt Bychawa , ul. Piłsudskiego .
  10. Kawałek od Lublina , w Bychawie jest biuro działajace na masową skalę. Najlepiej przedłożyć wypis z rejestru o numerach ksiąg wieczystych , na posiadane działki.
  11. W moim rejonie 20 zł za każde 100 gram + 100 zł za obsługę , do układu ciągnika potrzeba ok 1200- 1600 gram.Do tego ew. sprawdzenie azotem ,10-20 zł. Oczywiście nie brakuje kanciarzy co napełniają za stałą kwotę , w rzeczywistości podają minimalną ilość aby działało.
  12. Zagrożenie było karą w wysokości ponad tysiąc PLN , gdyż ubezpieczyciel zwinął interes w Polsce i nie było kontynuacji.
  13. Ciśnienie oleju jest właściwe , bo brak lub niskie ciśnienie oleju napędu nie rozłączy.
  14. Nie,raczej nikt nie będzie wnikał .Jak pisałem wyżej , w systemie dane tego pojazdu nie są aktywne ( nie są odnotowywane przeglądy , rejestracja ,czy OC).W ubiegłym roku miałem przerwę 2 dni w OC na samochód i nic - udało się , system nie wyłapał.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj