andrzej78

Members
  • Ilość treści

    3125
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

584 Excellent

O andrzej78

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    LU
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

11854 wyświetleń profilu
  1. Ile lat ma pompa ,? Podejrzewam, że jest podjechana ,( miesza olej wewnątrz ). Jeżeli zawór w rozdzielaczu działa prawidłowo to trzeba się liczyć z wymianą pompy.
  2. Sprawdzałeś czy wlot powietrza nad chłodnicą jest drożny. Masz jednolitą maskę,czy górna część ( nad napisem) jest otwierana do przodu ?.
  3. Sprawdzić maksymalne ciśnienie otwarcia zaworu,na ciepłym oleju minimum 110 bar na zimnym ok 130 bar. Masę ok500-600kg powinien podnieść na wolnych obrotach -nieco wyższych od biegu jałowego .Jeżeli w miarę trzyma podnośnik,to raczej pompa do wymiany .
  4. Chodziło mi bardziej o kompleksowe sprawdzenie instalacji ,bo każdy obwód ma swój kabelek ,a działający kierunek niczego nie dowodzi. Z kolei najczęstszą przyczyną braku światła STOP ,jest zerwana sprężynka włącznika lub problem z samym włącznikiem .
  5. Dużo tu teorii ,a wystarczy przy pomocy próbnika w postaci żarówki z dwoma kabelkami sprawdzić czy rzeczywiście napięcie dociera do żarówek. A jeżeli nie dociera to trzeba badać połączenia w kierunku bezpieczników lub stacyjki .
  6. Dla zabezpieczenia można kropnąć kapkę farby na wystającym gwincie aby wkręt się nie cofnął. Gdyby pod obciążeniem nie opadał - trzeba jeszcze o ułamek obrotu wkręcić. Gdy za dużo będzie wkręcony - mogą podskakiwać ramiona w górnym położeniu . Spoko ,w polu odrobisz 😃.
  7. Sprawdź tam . Przekrój zaworu w płaszczyźnie pionowej. Wkręt o średnicy ok 5mm. Poniżej przekrój korpusu wielozaworów.
  8. Czy aby nie za mało ? W zaleceniach jest 0,8-1,0 L/ha ( 250g). Nawet Kier 450 zawiera 200g azoksy ,dawka zalecana 0,9-1,0 L/ha.
  9. W miejscu zaznaczonym jest wkręt o którym pisałem wcześniej - wkręcać stopniowo i sprawdzić. Poza tym nic więcej nie " dłubać". Zawór bezpieczeństwa znajduje się w dolnej części korpusu wielozaworów ( po lewej stronie ) wkręcany od dołu .
  10. Pompa jest od wewnętrznej strony płyty wielozaworów, na której od zewnętrznej jest kielich filtru oleju. Jaki masz rozwiązanie w rozsiewaczu - w którym kierunku następuje ruch siłownika wymuszony ciśnieniem oleju a kiedy sprężyną, czy jeszcze inaczej ? Podejrzewam że masz co najmniej 2 sekcje rozdzielacza, próbowałeś zmieniać podłączenie ?
  11. Oczywiście nie ma takiego obowiązku,ale to akurat wyjechało z fabryki i na to jest sterta kwitów. Jeżeli już mowa jest o przeróbce na rolniczą to jest w tym jakiś cel i nikt nie zabrania wymiany kół czy montażu dodatkowych elementów - przewodów,złączy itp oraz innych elementów np. nadstawek , plandeki czy drabinki .Jeżeli już ma to być przyczepa rolnicza to niech taką będzie " ponad wszelką wątpliwość" .
  12. To sobie polukaj. https://www.agrofoto.pl/forum/topic/302547-case-885-xl-ciegla-podnosik-nie-opada/#comment-4348187
  13. Takie szybkie pytanie : czy po zmianie kół na " balonowe " - o niższym indeksie prędkości , przyczepa ciężarowa dalej spełniałaby warunki techniczne .? Ponadto badanie po zmianach przeprowadza się nie tylko w przypadku dokonanych zmian konstrukcyjnych , ale też w przypadku wymiany elementów powodujących zmianę danych w dowodzie i chodzi tu o zmianę rodzaju pojazdu ,, nie należy też zapominać o ewentualnej zmianie masy własnej . Nie działa to tak ,że robimy zmiany i patrzymy co z tego wyjdzie , a przeciwnie , wiemy co chcemy uzyskać i dostosowujemy pojazd aby spełniał określone warunki pod względem wyposażenia i konstrukcji . Podobnie jest w sytuacji , kiedy następuje zmiana rodzaju pojazdu samochodu ciężarowego - lawety , na pomoc drogową . Montaż " koguta " i napisu jest zmianą konstrukcyjną , czy doposażeniem do wymogów ( w tym przypadku koniecznością ).
  14. Tu masz info : http://vieux.tracteurs.free.fr/pdf/renault_r751_851_951_n1.pdf
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj