Hinco

Rejstracja przyczepy

Polecane posty

andrzej78    579
42 minuty temu, bergman31 napisał:

Pod Twoją nieobecność przyjedzie policja i stwierdzi brak trójkąta wyróżniającego na pozostawionej przyczepie. Za to mogą zabrać dowód rejestracyjny, 

___.....….....….…............…...........

@Roki212

Mogą , za niedziałające oświetlenie i ogólnie za niesprawność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
packo    11

Tabliczka jest na ramie tam gdzie powinna być, tylko jej stan jest marny, nabity numer to na niej widać ale nadruku prawie wcale, popytam jeszcze na innych SKP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817
8 godzin temu, bergman31 napisał:

 

@Roki212 chyba trochę niejasno napisałem albo mnie źle zrozumiałęś. Miałem na myśli stary używany traktor (np. Ursus C330 z 1980roku) bez kabiny, zarejestrowany, z wpisem w dowodzie rejestracyjnym, że ma 1 miejsce. Teraz aby uzyskać wpis na 2 miejsca, należy zrobić zmiany konstrukcyjne. Niestety, w takim przykładowy C330 lub C360 bez kabiny jest to praktycznie niemożliwe, bo nie da się spełnić warunków technicznych. 

Ja nie odnosiłem się do ilości miejsc bo nie mam wiedzy z tym związanej i nie chce pisać czegoś o czym nie mam pojecia😉 tylko odniosłem sie ogólnie do kabiny ze pojazdy z pierwsza rejestracja przed 31 grudnia 1993 nie musiały mieć kabiny czyli daj taka c 330 ale znów jak ktoś sobie taką miał nie zarejestrowana i chciał zarejestrować obecnie to już oczywiście bez kabiny nie zarejestruje itd

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    628
8 godzin temu, packo napisał:

Tabliczka jest na ramie tam gdzie powinna być, tylko jej stan jest marny, nabity numer to na niej widać ale nadruku prawie wcale, popytam jeszcze na innych SKP.

Jedź do tej stacji kontroli pojazdów, gdzie był ostatnio zrobiony przegląd. Pogadaj z tym diagnostą, co ostatnio podbił dowód rejestracyjny. Skoro on zrobił przegląd 2 lata temu, to musiał widzieć w CEPiKu, że jest błąd w dowodzie rejestracyjnym. Jeśli nie będzie chciał pomóc, to zgłoś sprawę do WK, do której podlega tamta stacja kontroli pojazdu. W razie niechęci współpracy pani z WK, poproś o rozmowę z naczelnikiem wydziału. A jak nie pomogą, to idź do Starosty Powiatowego lub Prezydenta Miasta.

Diagnoście za niesprawdzenie danych w dowodzie rejestracyjnym i ich porównaniu z CEPiKiem oraz katalogiem danych, grozi zabranie uprawnień. Mało tego, wszyscy poprzedni diagności, którzy wcześniej robili przegląd tej przyczepy, mogą także stracić uprawnienia. 

Według mnie, to ta przyczepa przez 22 lata nie widziała stacji diagnostycznej.

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

No ja też bym zaczynał od tego diagnosty co ostatnio podbił ten przegląd i jakim prawem go podbił skoro jest błąd. Nawet go postraszył że sprawę zgłoszę dalej bo mam podejrzenie że przyczepy nie było na przeglądzie tylko sam dowód... Bo skoro widział błąd to powinno być to sprostowane mają tam opcje zgłaszania w systemie jeśli są rozbieżności system a stan faktyczny. Na norcom gdzieś o tym właśnie czytałem że mają system zgłaszania i prostowania błędów 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
packo    11

Pewnie jest tak jak piszesz i na upartego można narobić bigosu wielu ludzikom, no i faktycznie diagnosty ona dawno pewnie nie widziała. Byłem dziś na jeszcze innej SKP, starszy pan uśmiechnął się pod nosem, po patrzył w kompa, CEPiK, jakieś dwie inne aplikacje, wszędzie ją widać tak jak jest w DR. Pogadaliśmy miło i spokojnie, zadzwoniłem do swojego WK i diagnosta se pogadał z panią, która mnie odprawiła wczoraj i wypytał jaki papier ona chce. Póki co ustalone, że zrobi mi badanie dodatkowe z opisem że prawidłowo to powinno być IFA, a nie Autosan, zrobi se fotki tabliczki itp. na podkładkę i ma być po kłopocie. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

9 minut temu, Roki212 napisał:

No ja też bym zaczynał od tego diagnosty co ostatnio podbił ten przegląd i jakim prawem go podbił skoro jest błąd. Nawet go postraszył że sprawę zgłoszę dalej bo mam podejrzenie że przyczepy nie było na przeglądzie tylko sam dowód... Bo skoro widział błąd to powinno być to sprostowane mają tam opcje zgłaszania w systemie jeśli są rozbieżności system a stan faktyczny. Na norcom gdzieś o tym właśnie czytałem że mają system zgłaszania i prostowania błędów 

Gadałem i z nim, póki co kozaka udaje, zrobił jak zrobił, na badaniu na pewno się zgadzało, skoro jest wbite w DR, on nic poprawić nie może. Na razie mu odpuszczam, bo mam do niego ponad 100 km. A nie mam zbytnio chęci i czasu walczyć, ale kto wie, może i do tego dojdzie jak tu na miejscu nic nie ugram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Bo właśnie liczy się podejście diagnosty, nikt nikomu nie chce szkodzić ale jak tamten co podbijał by coś marudził to wiadomo że on nie widzi swojej w tym winy. 

Trafiłeś na innego co ma inne podejście do tematu i powinno dać się rozwiązać problem 😉

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
packo    11

Dokładnie, zaszkodzić komuś jest teraz idealna okazja, tylko po co... choć pewnie już temu poprzedniemu do myślenia trochę dałem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579
3 godziny temu, bergman31 napisał:

Jedź do tej stacji kontroli pojazdów, gdzie był ostatnio zrobiony przegląd. Pogadaj z tym diagnostą, co ostatnio podbił dowód rejestracyjny. Skoro on zrobił przegląd 2 lata temu, to musiał widzieć w CEPiKu, że jest błąd w dowodzie rejestracyjnym. Jeśli nie będzie chciał pomóc, to zgłoś sprawę do WK, do której podlega tamta stacja kontroli pojazdu. W razie niechęci współpracy pani z WK, poproś o rozmowę z naczelnikiem wydziału. A jak nie pomogą, to idź do Starosty Powiatowego lub Prezydenta Miasta.

Diagnoście za niesprawdzenie danych w dowodzie rejestracyjnym i ich porównaniu z CEPiKiem oraz katalogiem danych, grozi zabranie uprawnień. 

Bez przesady ! Może od razu do prezydenta. Ja mam taką przyczepę co na tabliczce napisano Autosan a w dowodzie ma Sanok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    628
3 godziny temu, packo napisał:

 

Gadałem i z nim, póki co kozaka udaje, zrobił jak zrobił, na badaniu na pewno się zgadzało, skoro jest wbite w DR, on nic poprawić nie może. Na razie mu odpuszczam, bo mam do niego ponad 100 km. A nie mam zbytnio chęci i czasu walczyć, ale kto wie, może i do tego dojdzie jak tu na miejscu nic nie ugram.

Z tego co wiem, to diagnosta jeśli stwierdzi błąd lub niewłaściwe dane w dowodzie rejestracyjnym, nie ma prawa podbić przeglądu. 

3 godziny temu, Roki212 napisał:

Bo właśnie liczy się podejście diagnosty, nikt nikomu nie chce szkodzić ale jak tamten co podbijał by coś marudził to wiadomo że on nie widzi swojej w tym winy.  

Nie chce widzieć swojej winy, bo może stracić uprawnienia.

42 minuty temu, andrzej78 napisał:

Bez przesady ! Może od razu do prezydenta. Ja mam taką przyczepę co na tabliczce napisano Autosan a w dowodzie ma Sanok.

Nadzór nad stacjami kontroli pojazdów ma Starostwo Powiatowe, a konkretnie Wydział Komunikacji. Jeśli jednostka podrzędna nie wie co zrobić lub nie widzi swojego błędu, to kieruje się sprawę do jednostki nadrzędnej.

Pełna nazwa producenta brzmi: Sanocka Fabryka Autobusów "Autosan". W tym przypadku, to chociaż miejsce produkcji się zgadza. Na tabliczce masz tylko Autosan, czy pełną nazwę producenta? Kiedyś w przypadku polskich przyczep wpisywano jako markę nazwę miasta w którym ją wyprodukowano, np.: Sanok, Kluczbork, Barwice, Piława. Było to prawdopodobnie spowodowane długą, wielowyrazową nazwą producenta przyczepy, a producent ten nie posiadał swojej marki.

Widziałem w Internecie zdjęcie starego dowodu rejestracyjnego przyczepy: marka: p-pa,  model: D44-B

Edytowano przez bergman31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579
Dnia 10.02.2021 o 22:20, packo napisał:

Czy komuś zdarzyło się prostować/korygować w dowodzie rejestracyjnym markę przyczepy? Kupiłem HW 60.11, która ma w DR wpisane Autosan HW60.11, zamiast IFA

Sprawa nie jest tak oczywista. Oczywiście należy to wyprostować, ale warto dotrzeć do wcześniejszych dokumentów. Rozmawiałem ze znajomym diagnostą  i okazało się że katalogach występuje przyczepa Autosan HL  oraz Autosan HL 80,11. Co do przyczep HW - ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
packo    11

Pytanie w jakich katalogach, bo w CEPiK i pochodne bazy powiązane występują, tak jak i moja Autosan HW60.11 występuje. Bo ktoś kiedyś tak wprowadził. Rozmawiałem z przemiłą panią z WK gdzie ta moja była tyle lat zarejestrowana i na pytanie jak to możliwe że jest tak jak jest, to mi temat rejestracji przedstawiła następująco, jeśli klient przedkłada im stosowne dokumenty, że to jest to i to, to paczają w katalog/bazę CEPiK, jak jest takie coś to klik i po temacie, a jak nie ma to mogą ręcznie dopisać jakiegoś cudaka tylko najpierw występują do ITS o zgodę, co w zasadzie jest formalnością i po otrzymaniu zgody na dopisanie klik klik i po temacie. A co innego pewnie katalogi samego ITS, takie jak kiedyś widziałem książkowe lub pewnie teraz elektroniczne, tam jest chyba to co dana fabryka produkowała i podejrzewam, że mój przypadek nie przeszedł nad gorliwej weryfikacji z katalogiem ITS. Z tego co wiem z SKP, to ogólnie w CEPiK jest taki misz masz w tych danych, parametrach, wagach, DMC, że głowa mała i jak widać jedne WK porządkują nawet najstarsze pomyłki, a inne nie. Kto postępuje bardziej słusznie nie wiem, jakby nie patrzeć, ja teraz zapłacę za czyjeś pomyłki z przed wielu lat. Może i słusznie, a może to tylko niepotrzebna walka z wiatrakami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Według tego co mówił mój zaprzyjaźniony diagnosta , wystarczy badanie z ustaleniem danych, z opisem co i jak , oraz przegląd i wówczas do rejestracji.

Ale wiadomo co kraj to obyczaj.

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817
47 minut temu, packo napisał:

to ogólnie w CEPiK jest taki misz masz w tych danych, parametrach, wagach, DMC, że głowa mała i jak widać jedne WK porządkują nawet najstarsze pomyłki, a inne nie. Kto postępuje bardziej słusznie nie wiem, jakby nie patrzeć, ja teraz zapłacę za czyjeś pomyłki z przed wielu lat. Może i słusznie, a może to tylko niepotrzebna walka z wiatrakami

Bo to właśnie wszystko wina systemu badań technicznych, przez tyle lat diagności nie porównywali tego co jest w dowodzie wpisane ze stanem faktycznym czy z tabliczka znamionowa pojazdu jaki pojawił się na badaniu i w razie jakichś niejasności korygowali błędy wydając stosowne zaświadczenia aby to potem WK mogło poprawić u siebie jak i w dowodzie. Teraz jak tworzyli ta bazę cepik przeklepali jak leciało z baz WK i powstało bardzo dużo takich pojazdów z dziwnymi danymi. I to teraz właśnie aby to naprostiwac diagnosci powinni porównywać dane pojazdu jaki się pojawi z danymi z cepik i jak nie zgadza się ze stanem faktycznym to wprowadzać korekty do cepik aby to naprostiwac bo to diagnosta widzi pojazd przed sobą na badaniu a nie WK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
packo    11

Jak widzi.... lub jak chce widzieć, lub jak chce mu się poprawiać czyjeś błędy.

Jak mu się nie chce, to tak jak u mnie stwierdził jeden, że to rzeczoznawca konieczny iiiii 400-500 zł nie moje za opinie rzeczoznawcy. Do czego kuźwa, do odczytania napisów na tabliczce.... Ale może to w obawie o kolegów, którzy klepali przeglądy wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

No właśnie widzi nie widzi chce lub nie chce zobaczyć i temu jest jak jest 😉 kierowców to jest komu cisnąć, a takich pseudo diagnostów nie ma komu, aby zwracali uwagę na błędy w danych cep i je prostowali przy takich przeglądach. Wpiszą błędny stan przy badaniu czy kontroli na drodze i kto winny no kierowca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

 

Dnia 10.02.2021 o 15:23, andrzej78 napisał:

Na początek do wydziału po czerwone tablice i dowód . Kombinuj dokumenty z przeróbki ( fakturę itd  ) i wówczas na przegląd.

najlepsze rozwiązanie - czerwone tablice na twój wniosek bo tańsze a potem to co opisywałem w temacie o mojej GKB/SZAP.
Nic w przepisach się nie zmieniło, tylko zmiany konstrukcyjne no chyba że faktycznie przyczepa jest rolnicza jest to np D46B (czyli rolnicza) a ktoś się zawalił wypisując dowód to wtedy może diagnosta ogarnie to bez zmian konstrukcyjnych.

 

 

 

Dnia 10.02.2021 o 22:20, packo napisał:

Czy komuś zdarzyło się prostować/korygować w dowodzie rejestracyjnym markę przyczepy? Kupiłem HW 60.11, która ma w DR wpisane Autosan HW60.11, zamiast IFA HW 60.11, kupiłem ją od człowieka, który miał ją od 22 lat, wszytko na bieżąco przez te lata, przeglądy i OC. Dowód rej. wymieniony na nowy w 2019 roku, wbity przegląd. Dziś chciałem przerejestrować i zonk. Nie da rady bo gdzieś tam w katalogu nie ma takiej przyczepy, nie wiem w jakim katalogu, w CEPiK jest widoczna tak jak w DR. Ogólnie no fakt, zamiast Autosan powinno być IFA, tylko czemu przez 22 lata było ok, hahaha, no pani w WK nie potrafiła wyjaśnić. Odsyłam mnie do diagnosty, a diagności do rzeczoznawcy....

niech ten diagnosta da namiary na rzeczoznawcę, jedź, zrób opinię i wyprostuj to.
Ogólnie jeżeli jest problem z ustaleniem pewnych danych to właśnie po to diagności wysyłają do rzeczoznawcy. Mają do tego prawo. Kiedyś się pytałem - u mnie ok 300 zł chciał.
Tak samo jak pojazd jest lewy/gorący to po to wysyłają do rzeczoznawcy.

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1671

Jak wygląda sprawa rejestracji przyczepy budowlanej jako rolniczej? Warto się w to pchać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

budowlana?
Co to znaczy?
Ma jakieś papiery?
Ma jakiś nr ramy czy VIN. Tabliczka znamionowa jest?
Wrzuć jakąś fotę jak nie tej konkretnej to podobnej nawet z internetu.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1671

Zarejestrowana w Polsce trzy lata temu. W dowodzie przyczepa budowlana. Full legal.

Edytowano przez jacek1296

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1671

Nie o takie coś. Chodzi o przyczepę, która jest legalnie zarejestrowana, ma dowód rejestracyjny, a w nim wpis "przyczepa budowlana". Czy ciężko zmienić ten wpis na "przyczepa rolnicza? Czy od "budowlanej" jest podatek od środków transportu? Jakieś inne opłaty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

1. co to ma wpisane obecnie w Dowodzie? Dokładnie?

2. ściągnij coś takiego jak  wykaz symboli indeksowych pojazdow i maszyn tabela nr 1 i tam jest wszystko w jakich kategoriach ma się mieścić. Tutaj masz część.

 

 

RODZAJ POJAZDU

PODRODZAJ POJAZDU

KATEGORIA

KOD

NAZWA

KOD

NAZWA

HOMOLOGACYJNA

1

2

3

4

5

01

MOTOROWER

 

BEZ PODZIAŁU

L1e, L2e

02

MOTOCYKL

01

OSOBOWY

L3e, L4e, L5e

02

CIĘŻAROWY

99

INNY*

03

SAMOCHÓD OSOBOWY

01

KARETA (SEDAN)

M1

02

HATCHBACK

03

KOMBI

04

COUPE

05

KABRIOLET

06

WIELOZADANIOWY

07

VAN

99

INNY*

04

AUTOBUS

01

MIEJSKI

M2, M3

02

MIĘDZYMIASTOWY

03

TURYSTYCZNY

04

SZKOLNY

99

INNY*

05

TROLEJBUS

 

BEZ PODZIAŁU

---

06

SAMOCHÓD CIĘŻAROWY

01

SKRZYNIA

N1, N2, N3

02

FURGON

03

WYWROTKA

04

POJEMNIK

05

CYSTERNA

06

SKRZYNIA/ŻURAW

07

FURGON/PODEST

08

CIĘŻAROWO-OSOBOWY

09

TERENOWY

10

WIELOZADANIOWY

11

VAN

99

INNY*

07

SAMOCHÓD SPECJALNY

 

BEZ PODZIAŁU

M1, M2, M3, N1, N2, N3

08

CIĄGNIK SAMOCHODOWY

01

SIODŁOWY

N1, N2, N3

02

BALASTOWY

99

INNY*

09

CIĄGNIK ROLNICZY

01

KOŁOWY

T1, T2, T3, T4 (T4.1, T4.2 lub T4.3), T5

02

GĄSIENICOWY

99

INNY*

10

PRZYCZEPA LEKKA

01

CIĘŻAROWA

O1

02

SPECJALNA

99

INNA*

11

NACZEPA CIĘŻAROWA

01

SKRZYNIA

O2, O3, O4

02

FURGON

03

WYWROTKA

04

POJEMNIK

05

CYSTERNA

06

DŁUŻYCOWA

07

NISKOPODWOZIOWA

99

INNA*

12

NACZEPA SPECJALNA

 

BEZ PODZIAŁU

O2, O3, O4

 

 13

PRZYCZEPA CIĘŻAROWA

01

SKRZYNIA

O2, O3, O4

02

FURGON

03

WYWROTKA

04

POJEMNIK

05

CYSTERNA

06

DŁUŻYCOWA

07

NISKOPODWOZIOWA

99

INNA*

14

PRZYCZEPA SPECJALNA

 

BEZ PODZIAŁU

O2, O3, O4

15

PRZYCZEPA CIĘŻAROWA ROLNICZA

01

SKRZYNIA

R1, R2, R3, R4 (każda z tych kategorii z indeksem „a” lub „b”)

02

FURGON

03

WYWROTKA

04

POJEMNIK

05

CYSTERNA

06

DŁUŻYCOWA

07

NISKOPODWOZIOWA

99

INNA*

16

SAMOCHODOWY INNY

01

CZTEROKOŁOWIEC

L7e

02

CZTEROKOŁOWIEC LEKKI

L6e

99

INNY*

 

 

 

3. Wg. mnie da się to ogarnąć poprzez kwit ze Zmian Konstrukcyjnych + diagnosta który potwierdzi że przyczepa spełnia warunki przyczepy rolniczej po tych zmianach konstrukcyjnych.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1671

No to mam zagwozdkę. Muszę poczekać kilka dni, bo sprzedający jest akurat na wczasach. Dopiero potem do niego podjadę i dokładnie sprawdzę. Przez telefon info, że w do wodzie budowlana. Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

no to może źle sklasyfikowana ;)  Obejrzyj najpierw dobrze dowód, potem sprawdź czy nr z dowodu są na ramie. Potem myśl.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez gofermk4
      Cześć wszystkim, jak w temacie stoję przed wyborem przyczepy skorupowej na tandemie. Zastanawiam się nad markami Umega spc16, Auto-tech aps16 i Metal tech ts16. Przyczepa będzie służyć do przewozu zbóż oraz do wywozu obornika( dość sporo towaru). Może ktoś z was użytkuje którąś z tych przyczep i doradzi w co doposażyć przyczepę?? Jakie opony wybrać 600czy 560 wystarczą, czy skrętna oś czy bez tego idzie przeżyć....
    • Przez Wopl
      Czy ktoś zakładał koła od koparki do przyczepy rolniczej. Opona jaką chcę założyć ma wymiary 10.00r20 a oryginalna 8.25r20. Najbardziej interesuje mnie jak opona się zachowuje.
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj