Skocz do zawartości
News

Polecane posty

tomb2    0

Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

W nabliższych dniach odbieram Metaltech 8 t Dzisiaj odebrałem Krukowiaka I poznaniaka ;D Ale jak przerobić tą instalacje ??? Bo przeciez nie bede bez hamulców jeździl ???


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek    0

pochwal się jaki opryskiwacz w jak możesz to wstaw zdjątka do galerii

a co do instalacji to pod podłogą znajduje się skrzynka (chyba) rozdzielająca powietrze na 4 węże (ręczny 1-obwodowy i 2-obwodowy) i to cała filozofia  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Napiszcie coś jaśniej jak o przełożyć ???

 

A co opryskiwacza to Krukowiak Apollo 1500 l belak 18 m, Jutro porobie fotki bo dzisiaj już ciemno może jutro odbiore jeszcze troche sprzetu a koło soboty przyczepke ;D


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Z tego co ja wiem to mogłeś z  1 obwodową kupić  z metaltechu  gadaj ze zdunkiem może przerobią  jak sporo gratów od niego bierzesz

 

 

jak podczepić  jednoobwodwą do 2 obwodowej w traktorze to wiem jak zrobić  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumis45    1

Tomb 2 mam pytanie ile dales za ta przyczepe i czy jestes z niej zadowolony bo moj kolega ma zamiar kupic cos takiego tylko chyba wieksza


Niezawodność Jest Naszą Siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Nie powiem ci ile kosztowała ;D Bo teraz juz cena sie zmienila moja była zamówiona prawie 8 miecha temu i cena była zaklepana więc teraz jest juz zmieniona ale ci powiem że napewno wiecej jak 35 tys :-


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Mam tak 35 ha a sprzet jeszcze wszytskiego nie mam ;) na dniach odbieram Do tej pory miałem z przyczep stara 4,5 t i 3,5 t opryskiwacz 350 l i rozsiewacz KOS :D przerobiony na ciagnikowy :D W tym roku z okazji SPO postanowiłem wymienic sprzęt 8)

 

Niezły Offtopic się robi ;D pozatym macie rade na ta pneumatyke ???


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Właśnie się was pytam bo nie wiem  ??? Co potrzeba zmienić w przyczepie ? ::)


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

gdybym się troche  na tym znał to napewno bym Ci powiedział. A gdyby tak serwis od przyczepy zawołać? Lub firmę zajmującą sie tego typu przerubkami? (było kiedyś o tym w RPT)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Instalacje dwuobwodowe mogą działc też na jeden przewód, do Zetora będziesz musiał zmieniac złączkę przewodu sterującego w przyczepie na zwykłą ;)           

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Zmień tylko szybkozłączkę od przewodu sterującego hamulcami w przyczepie( jeden z tych dwóch przewodów) na taką która pasuje do tej co masz w zetorze z tyłu i powinno byc OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Jak zmieni to bedzie mu chamować 1 obwód  czyli albo przód albo tył  8)  bo w 2 obwodowych są dwa zbiorniki  dwa zawory  bynajmniej u mnie w brandysce tak było  ale jak ją robiłem  to przerobiłem na 1 obwodową całą pneumatyke 

 

 

@ tomb  tak sobie myśle że mógłbyś  połączyć te 2 zasilające  trujnikiem  a do 3 złączki podłączyć przewód do ciągnika  i wydaje mi się że to powinno zadziałać  albo  w zetorku  zamiast  1  wyścia  załążyć trujnik  i zrobić  2 wyjścia i normalnie  podczepić do nich przyczepe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

@piootr to miałeś jakąś dziwną instalacje ???, ja mam autosana, jest jeden zawór do którego idą dwa przewody, podpinam do ciągnika jeden przewód odpowiedzialny za sterowanie i hamują mi obie osie. Przyczepy z metaltechu też mają jeden zawór 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Jutro chyba odbiore przyczepke i zobaczymy ;D


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3
@piootr to miałeś jakąś dziwną instalacje ???, ja mam autosana, jest jeden zawór do którego idą dwa przewody, podpinam do ciągnika jeden przewód odpowiedzialny za sterowanie i hamują mi obie osie. Przyczepy z metaltechu też mają jeden zawór 

 

Normalną  nawet miała coś ala  ABS  ale  wywaliłem to wszystko  a jak piszesz że masz  1 zawór i 2 przewody zasilające i z 1 obie osie ci hamują to to jest 1 obwodówka  8)  tylko zawór ma zasilenie na 2 przewody  widziałem coś takiego u gościa co kupowaął odemnie pszenice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Jeden przewód jest zasilający a drugi zasilający i sterujący i te dwa przewody idą do jednego zaworu, każda przyczepa którą widziałem z instalacją dwuobwodową tak ma, nawet te z metaltechu i pronaru (chyba że się zle przyjrzałem jak u mnie kukurydze tymi przyczepami wozili)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1

więc według Ciebie można podłączyć tylko jeden odwód a drugi zostawić w spokoju?

 

też mieliśmy  problem podczas pożyczania, wkońcu jechaliśmy bez hamulcy, troche rzucało ciągnikiem ale cóż....te nowości....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    80

Czerwoną wtyka podłączasz do ciągnika a tą drugą w przyczepie pozostawiasz otwartą można zrobić mam przelotkę gniazdo ISO czerwone i zwykła wtyka do ciągnika tylko wtedy nie masz regulacji siły hamowania, bo normalnie to w czerwonej jest cały czas ciśnienie a w białej w zależności od ciśnienia różna siła hamowania jak podłączysz tylko jeden czerwony to tylko koła zahamowane do oporu jak nie ma ciśnienia jak jest to odblokowane

Chyba nic nie pokręciłem  ::)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

No i temat powraca... Może mi ktoś powiedzieć jak spiąć 2 przyczepy. Pierwsza w zaprzegu ma instalacje dwubowodwa (2 gniazda) druga jednoobwodową, może ktos wie jak je razem spiąć ? Czy wystarczy wymienic jedno gniazdu z tyłu przyczepy z instalacja dwuobwodową ? Jesli tak to które ?

 

Wiem że troche pokręciłem :D


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez arturo4333
      Witam wszystkich! Mam takie pytanie czy do Ursusa 3512 można podpiąć dodatkowy siłownik pomocniczy? za odpowiedzi z góry dziękuję.
    • Przez mataxenon
      Witam. w związku z tym że nie mogłem nic znaleźć na forum, muszę założyć nowy temat. wiec tak przy moim ursusie nie ma w ogóle siłownika wspomagającego podnośnik, i chce go podłączyć ale nie moge się domyślić gdzie podłączyć zasilanie, proszę więc o pomoc, mogą być zdjęcia. czekam na odp.
    • Przez Lukas85
      Koledzy, mam pytanie do uzyytkownikow ciagnikow z systemem EHR. Jestem w trakcie realizacji projektu implementacji takiego systemu do swojego NH TD 90. Wiem jak działa fabryczny EHR mam tylko pytanie odnosnie sterowania go przyciskami z blotnikow. Na panelu mam pokretlo od regulacji wysokosci podnosnika. Wyjasnijcie mi jak podjezdzam zaczepiac jakas maszyne i pokretlo od regulacji polozenia podnosnika jest w jakims polozeniu. Dojezdzam do maszyny wysiadam i przyciskam przyciski na blotniku zeby podniesc/opuscic tuz. przyciski te powinny od razu dzialac czy przed wyjsciem z ciagnika trzeba cos przelaczyc na panelu? To samo jest potem jak juz przyczepoie maszyne i wsiade do ciagnika to regulacja pozycji dziala pokretlem czy tez trzeba cos przycisnac?
      Bede bardzo wdzieczny za pomoc
    • Przez Piotrek1206
      Witam
       
      Posiadam Renault 90-34 i od jakiegoś czasu zauwazyłem, że z jednego z siłowników wspomagających wydobywa się olej były to znikome ilości ale ostatnio renia trochę wiecej pracowała podnośnikiem i olej dosłownie zaczą się lac i tu pojawia się pytanie jak rozebrać ten siłownik nigdzie nie zauważyłem żadnych skreceń itp które pozwoliłyby go rozebrać. Jeżeli ktoś już to rozbierał to proszę o pomoc ewentualnie jakieś wymiary uszczelniaczy i dostanę je w zwykłym sklepie czy w grę wchodzi tylko Claas? Z góry dziekuje za pomoc Pozdrawiam
×