LowRider

Members
  • Ilość treści

    1338
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

33 Excellent

O LowRider

  • Ranga
    Zaawansowany

Kontakt

  • ICQ
    0
  • Jabber
    ...

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubelskie

Ostatnio na profilu byli

9182 wyświetleń profilu
  1. LowRider

    Case Puma 130

    ten Case ma 6KM mocy znamionowej więcej niż zbliżony odpowiednik NH
  2. Gdzie i za ile nabyłeś te stabilizatory boczne??
  3. @PALAX mylisz się w całej rozciągłości tematu i nie musisz nikogo przekonywać Podczas jazdy do przodu wszystkie koła pokonują taką samą drogę, ale podczas skrętu przednie koła muszą pokonać większą drogę od tylnych i włączony przedni napęd zwiększa promień skrętu tym bardziej im jest wolniejszy. Zajrzyj sobie do instrukcji MF, Fendta i poczytaj co tam pisze na temat zmiany rozmiaru kół (o ile jest taki punkt). JD zaleca na przykład żeby przednie koła miały wyższą prędkość obwodową o 1-7%
  4. Najlepiej jakbyś miał instrukcję obsługi z wypisanymi wszystkimi przełożeniami (przekładnie główne, zwolnice, sprzęgło przystawki przedniego napędu) i policzyłbyś sobie prędkość kół przednich i tylnych na podstawie tych przełożeń i obwodu statycznego wybranych przez ciebie opon. Koła przednie mają być szybsze w granicach 1-7 a najlepiej 3-5% Kubota w modelu M128X ma takie rozwiązanie, że przy kacie skrętu wyższym niż 35 stopni przód przyśpiesza o 60% w celu zmniejszenia promienia skrętu. Sam zmieniałem w Ursusie koła z rozmiaru 320/85R24 i 460/85R34 na 420/70R24 i 520/70R38. Wcześniej dla nowych opon przód był szybszy około 1%, ale jak opony się zdarły do końca to hamował i było słychać wycie podczas jazdy z wyższą prędkością. Obecnie dla nowych kół przód jest szybszy ok 3% i znacznie lepiej się zachowuje.
  5. 0,6 bar i w polu na takich butach można już pracować
  6. Michelin XBIB przód 520/60R28 tył 650/60R38 Chyba to takie są
  7. Zgadza sie tylko ciekawe ile ten sprzedawca doliczy za szersze kola albo 17nasty bieg albo za klime np:D Jeszcze w styczniu w Asprimie w Chełmie stał taki na szerszych kołach, z klimą i 17 biegiem za 250tyś. brutto
  8. LowRider

    Case MXU 135 PRO

    Rodzaj felg to nie kwestia gustu. Skręcane mają więcej możliwości rozstawu, a pełne są o wiele mocniejsze
  9. LowRider

    CASE MXU 135 PRO

    Ten z obrazka jest chyba na common-railu i ma power boosta B)
  10. http://www.bogdan.agro.pl/ Czy ktoś z was stosował ten preparat i może potwierdzić jego skuteczność :unsure:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj