Skocz do zawartości
Rafiiiiiiiiii

Dwuwskaźnik C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam!!!!!.Zakupiłem dzisiaj dwuwskaźnik do c-360 .Zastanawia mnie to gdzie sie podłańcza przewody ,chodzi mi o WODA gdzie sie wkreca ten czujnik oraz pozostałe chyba olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SzTyWnY    0

Czujnik od wody wkręcasz w 'kolektor" od wody tzn na koncu tego do czego dochodzi woda z chłodnicy :) Podłanczasz jeszce kabel od pradnicy do kontrolki z ładowaniem oraz kabel od czujnika oleju do kontrolki od oleju :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kupiłem to w sklepie agroma i zapłaciłem 89zł.To nie bedzie pasował do c360??? I koś wie gdzie ida lampli te 3 w tamtym liczniku było 4.Domyślam sie że o cisnienia oleju w tym Dwuwskaźniku potrzeba węża cisnieniowego a powietrze gdzie ten czujnik podpiąc????I czy sie nie myle???Zielony >>>KIERUNKOWSKAZY<<< Czerwony >>>ŁADOWANIE<<< Niebieski>>>ŚWIATŁA<<< ??? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

masz tam dwie czerowne to ciśnienie oleju i ładowanie, niebieskie światła tzw długie , a zielony oczywiście kierunkowskazy ;)

Przewód od pneumatyki podłączasz do trójnika który jest z wyjścia od zbiornika powietrza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    7

czy przewód idący od czujnika temp do wskaznika można jakoś połączyć lutować??bo mam gdzies dobry dwuwskaznik ale przewód uciety a w c 360 mam złom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

A jak ty go chcesz zlutować ??? Z tego co mi w sklepie mówili totam jest jakiś gaz no chyba że dwuwskaźnik w ciapku jest inny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

jak może być dobry a zarazem ucięty, tak jak kolega wyżej pisał tam jest gaz czy jakiś alkohol nic z tym nie zrobisz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Ja kupiłem dzisiaj 07.01.2012 nowy w sklepie za 63zł ponieważ tamten stary to był katastrofa chodziły 3 kontrolki od 1)ładowania akumlatorów,2) kierunkowskazy, i 3)olej i 4)temeratura wody wymieniłem i zobaczę ile pochodzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ponieważ tamten stary to był katastrofa chodziły 3 kontrolki od 1)ładowania akumlatorów,2) kierunkowskazy, i 3)olej i 4)temeratura wody

 

No to jak chodziły, to po co wymieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

masz tam dwie czerowne to ciśnienie oleju i ładowanie, niebieskie światła tzw długie , a zielony oczywiście kierunkowskazy ;)

Przewód od pneumatyki podłączasz do trójnika który jest z wyjścia od zbiornika powietrza ;)

Ktoś tu przeszukuje forum ,żeby sobie postów nabić?

Ja u siebie zamontowałem wskaźnik temperatury od c-385 , który dostalem od kumpla dokupiłem czujnik za 8zl i mam z głowy. wystarczy podłoączyć jeden kabelek. Z orginalnym jest taki problem że jest długi przewód i większe zagięcie lub przytarcie powoduje jego zepsucie i kilkadziesiąt złotych idzie się j...ć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

ja po kilku przygodach z dwuwskaźnikami wywaliłem cała blachę i wstawiłem tablice od 3-p, dokupiłem to http://allegro.pl/manometr-wskaznik-powietrza-mf-ursus-fv-gw-nowy-i2028408295.html i to http://allegro.pl/wskaznik-manometr-temp-ursus-zetor-c385-1224-i1996176566.html plus czujnik kilka wsuwek i trzy kontrolki. Obrotomierz pasował oryginalny ten co był. Wiem że na pewno więcej mnie to wyszło niż 50zł ale od 10 lat mam spokój a dwuwskaźniki nie trzymały dłużej jak 3-4 lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Ja kupiłem dwuwskaźnik http://www.bankfotek.pl/view/1167057 i mam problem taki że po 15min może krócej, nie wiem dokładnie była zasunięta cała żaluzja na chłodnicę z termostatem ciągnik chodził, woda była gorąca... kolektor też był gorący a na wskaźniku wskazówka nie drgnęła od wody i nie wiem co robić może za mało chodził ciągnik nie wiem co robić pomocy!!

 

dodam jeszcze że to mi się dzieje w ursusie C-360 i jeździłem na trzecim biegu na niskich obrotach przez 15 minut :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Najlepiej zagotuj wodę w garnku i włóż do niego czujnik to się przekonasz czy działa prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KFM też nie grzeszy jakością u mnie wytrzymał rok i teraz chyba elektryczny założę. @PIOTREK44 Najszybciej sprawdzisz wykręcając czujnik i podgrzej go zapalniczką.

Edytowano przez marcinnowicki87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Wiem o tym że mogę zapalniczką tylko że ciężko było wkręcić w kolektor wodny, ten czujnik ponieważ jak wciągałem stary to dużo odtrąciło się kamienia i gwint się zabrudził a też nie chcę odkręcać wskaźnika bo nie mam czasu a po drugie pod deską rozdzielczą są krótkie kable. :( i nie wiem co zrobić zobaczę jeszcze zapalniczką podgrzewać i dodam jeszcze w sklepie podgrzewał zapalniczką jak go kupowałem i wskazówka drgnęła

ostatnie wyjście to będzie kupić od c385 podobno pasuje bez żadnego problemu http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31778-wskaznik-temperatury/ przerobię co nieco deskę rozdzielczą i będzie git ale nie chcę wyrzucać tego ponieważ też pieniądze kosztował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez stefek1991
      witam mam pytanie. Nie wiecie ile moze kosztowac naprawa całej instalacji elektrycznej razem z lampami itp.
    • Gość ziomek16142
      Przez Gość ziomek16142
      Witam. Mam u siebie pożyczoną na jakiś czas C-360 3P 85 rok i od pewnego czasu brak świateł stop (gdy hamuje ). Hamulce sprawne, ale świateł brak. Przygotowuje go na przeglad i takie pytanie: Jak to naprawić ?? Jakaś pompa,czujnik, czy wina bezpieczników ??
    • Przez Klimston
      witam załozyłem do swoje 60tki alternator firmy Delco 12v 100a z astry f i na wolnych obrotach ładowanie wynosi 13/13.6v a na wysokich 14.8/15.1v .w astrze ladowanie bylo 14v/14.5v nie wiem w czym jest przyczyna. pozdrawiam
    • Przez Sqowron
      Witam wszystkich potrzebuje schemat podłączenia alternatora, z regulatorem napięcia RC212D. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez MarcinOtna
      Witam!
      Posiadam taki alternator: i chciałbym zapytać jak go połączyć z nową zakupioną instalacją elektryczną(dedykowaną pod alternator) oraz jaki regulator napięcia do tego właśnie alternatora?
       
       
      Z góry dziękuje za pomoc
      Pozdrawiam!
×