Polecane posty

RedPower    3

A już wiem o tą nakrętkę chodzi? W środku (pod tą dużą nakrętką) jest taka nakrętka i nią się reguluje? Tylko czy ją przykręcać czy odkręcać żeby zaczęło łapać B

IMG_20180122_160541.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Chodzi o to miejsce, tylko nie widać tych nakrętek i dokładnie nie powiem czym kręcić. Powinien być też trzpień który się wsuwa i wysuwa . Zobacz w którym kierunku się przesuwa jak przełączasz na B  (powinien się wsuwać), chodzi o to by cały mechanizm przestawić w odpowiednim kierunku.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    1025

Tego na pałę bez instrukcji napraw nie wyregulujesz bo albo nie będzie zazębiać albo.... prędzej czy później znów wywalisz kamienie które ledwo co założyłeś nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1446
Pisałem o tym wcześniej i że mi się tryb nie podoba... Czy na pałę można? Jak dokładnie obejrzał to da się. Lepiej jednak zrobić z instrukcją bo szybciej. Lepiej jeszcze oringi pozmieniać wszystkie na samym początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154

i jak wszystko działa ??

_____________________________________________________
Traktorpedia - dane techniczne maszyn rolniczych

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3
Napisano (edytowany)

Działa :)

Ile taka naprawa na oko by u mechanika wynosiła ( robocizna ) ?

Jestem ciekaw ile zaoszczędziłem na naprawie

 

Ostatnio zainteresowałem się trochę elektroniką w ciągniku ( poprawiam ja trochę ) i zauważyłem że nie mam przepływomierza .. poszukałem trochę w internecie nic ani jednego nie znalazłem... numer katalogowy: 3389408m2 . jest on wogóle do nabycia ... jakiś zamiennik czy coś bo nie wierzę że nie byłoby możliwości jego kupna

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Nie działa ale z ciekawości szukam - jakbym naprawiał komputer (oprogramowanie) to wtedy przepływomierz już jest potrzebny.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Mam gościa od oprogramowania który wgra za 500 zł.

Tyle że nadal nic nie wiem o przepływomierzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo514    3

Przepływomierza nie musisz zakładać, datatronic będzie wyświetlał prędkość, obroty, ha/h itp oprócz spalania, no chyba że Ci mocno zależy na spalaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Rozumiem... spalanie to jedna z lepszych funkcji komputera. Jeśli podałby ktoś namiar na przepływomierz który będzie pasował do tego ciągnika to byłbym wdzięczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169
Dnia 1.02.2018 o 06:35, RedPower napisał:

Działa :)

Ile taka naprawa na oko by u mechanika wynosiła ( robocizna ) ?

Jestem ciekaw ile zaoszczędziłem na naprawie

 

Ostatnio zainteresowałem się trochę elektroniką w ciągniku ( poprawiam ja trochę ) i zauważyłem że nie mam przepływomierza .. poszukałem trochę w internecie nic ani jednego nie znalazłem... numer katalogowy: 3389408m2 . jest on wogóle do nabycia ... jakiś zamiennik czy coś bo nie wierzę że nie byłoby możliwości jego kupna

Tak z ciekawości może napisz ile Cię kosztowały części. A wersja 40km/h działa? 

Interesuje mnie też datatronic, bo mam i też mi nie działa, kto wgrywa to oprogramowanie i czy jest pewny? Masz u siebie radar? Mam też przepływomierz i nawet go ostatnio odkręciłem bo mi utrudniał  dostęp do zaworów. Był już pominięty i nawet nie wiem jak go prawidłowo podłączyć do paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3
Napisano (edytowany)

Wszystkie części około 3,5 tyś Wersja 40km/h działa :) Śmiga jak nwm co :)

Co do komputera:

Odezwij się do krzysztof898 u niego wgranie programu kosztuje 500zł (przynajmniej mi tak pisał)

Radar mam ogólnie chyba wszytko jest oprócz przepływomierza.

 

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
2 godziny temu, RedPower napisał:

Wszystkie części około 3,5 tyś Wersja 40km/h działa :) Śmiga jak nwm co :)

Co do komputera:

Odezwij się do krzysztof898 u niego wgranie programu kosztuje 500zł (przynajmniej mi tak pisał)

Radar mam ogólnie chyba wszytko jest oprócz przepływomierza.

 

posiadam przepływomierz  paliwa od serii MF 3630   radar też  jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Fajnie jakby ten komputerek działał ;/ Ciągle walczę z elektroniką w mf .. poprawiam styki itd.

Mam jeszcze pytanie odnośnie kierunkowskazów.. gdy włączę lewy lub prawy kierunkowskaz wszystko działa bez zarzutu lecz gdy je wyłączę przerywacz wariuje..brzęczy. Przerywacz wymieniłem, przełącznik kierunkowskazów też.. co może być nie tak?

VID_20180202_153409.mp4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo514    3
23 godziny temu, JANCZAK1176 napisał:

Na kosmetyki dla żony :D

Różne ceny są  :12_slight_smile: podaj cene, może być na PW. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43
Dnia 2.02.2018 o 13:29, JANCZAK1176 napisał:

posiadam przepływomierz  paliwa od serii MF 3630   radar też  jest

1915811900_1351760740.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    11

Hej koledzy mam takie pytanie i problem ponieważ jak wąłcze bieg 3 to mi stuka w tylnym moście w mf 3080 na innych biegach nic mi nie stuka i moje pytanie co możne być. na razie pytam gdzie szukać ponieważ będę zajmował się tym w okresie jesiennym pozdrawiam :D i czekam na odp hej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Nabyłem paleciak z wagą, która ma zbity wyświetlacz. Powiedzcie, czy wyświetlacz (PLOTECH E169497) który znalazłem w Chinach będzie pasował do mojego? 



      Ewentualnie gdzie mogę taki znaleźć?
       
    • Przez Daniells80
      Witam. Znajomy zakupił ładowarkę manitou 741 lsu 120 PowerShift. I problem jest w tym że jak jest zimna to wszystkie biegi są a jak się zagrzeje to nie ma biegu do przodu 3 i 4 a do tyłu 2,4,5. Czyli zostają biegi do przodu 1,2,5 do tyłu 1,3 i na tych biegach siłę ma można pracować ale dlaczego znikają tamte mial ktoś może taki przypadek
    • Przez pawcio21
      witam mam pytanie bo słyszalem ze mozna wsawic stary cep w klepisko zeby bylo rowne jak jest krzywe ? Czy ktos cos takiego robil i jak to wstawic prosze o odpowiedz . Podobno lepiej mlóci tak slyszalem ale mechanik juz nie zyje to co robił  
       
    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj