Skocz do zawartości

lukbold

Members
  • Postów

    5874
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukbold

  • Urodziny 07/23/1983

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mikołów

Ostatnie wizyty

16524 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukbold

  1. lukbold

    ursus 5314

    Seria 3000 to ma wał na środku... od tego zacznij Mf 375 gdzie numer mostu poniżej 0977 ma przełożenie 9x31 takie jak w ursusie, tryba zwolnic o takich samych numerach kat Wyższe numery mostów niby mają przełożenie 9x33
  2. jak dla mnie to najpewniejszy sposób. A robienie czegoś pierwszy raz czego nawet nie widzisz to proszenie się o kłopoty. źle wyregulujesz to lecą kamienie, widełka a przy okazji całe synchro
  3. Korkiem na siłowniku w pokrywie regulujesz skok a czy TY tam coś dojrzysz endoskopem z przodu skrzyni za grodzią Zresztą endoskopem luzu nie wyczujesz... W książce napraw pisali o podłączaniu powietrza pod ciśnieniem ale to trzeba mieć wyczucie, aby dobrze to zrobić. Książki napraw z opisem byś musiał poszukać
  4. Zawór sterujący AB nie działa( korek na klucz 24w pokrywie) albo po prostu siłownik widełki nie złapał. Na pale siłownika bym nie regulował tylko rozpołowić aby widzieć przekładnie AB i wtedy to ustawiać bo widać kiedy kamienie widełek AB zaczynają ocierać
  5. Przecież ten złom nawet normalnego włącznika nie ma... klikasz żeby to włączyć jak jakiś nudzący się dzieciak... odesłałem wpizduuu a zależało mi na tym bo mam już baterie
  6. Bierzesz manometr i szukasz nieszczelności na skrzyni. Nie ma opcji żeby po zdjęciu napięcia z elektrozaworu półbiegu ciągnik hamowało za to gdy zawór otwarty a ciśnienie na skrzyni spada to normalna rzecz takie objawy.... i nie koniecznie to musi być wina nieszczelności półbiegu bo równie dobrze suma wszystkich nieszczelności tej skrzyni doprowadzi do uczucia hamowania (reduktor, AB jeśli występuje, sprzęgło przedniego napędu, czy bez sensu używany hamulec wom). Także wpierw diagnostyka a potem naprawa. Zapomniałeś dodać że jak się te cyrki dzieją to się kontrolka skrzyni ciśnienia świeci nieprawdaż ? O ile sprawna
  7. lukbold

    Ursus 5714

    Samo to że 390 ma synchro biegi to już dzień do nocy... A odnośnie serii 62xx to trzeba się solidnie postarać żeby kupić zajeżdżonego. Mam i znam kolejne 5 w okolicy gdzie się na starcie robiło przednią ośke, serwis olejowy i się po prostu jeździ.
  8. lukbold

    Ursus 5714

    i wiele za niego chcesz dać ? 80 czy 90 tys ? konstrukcja z 1970r i jeszcze ktoś to ogląda ?? https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-6235-CID757-IDMrSHn.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=5 pożyj sobie jak człowiek albo choć wspomniany 390
  9. JPRD ale kombinujesz pod górke... Gaś silnik na żółwiu to problemu z blokowaniem biegów nie będzie
  10. Jak matoł nadaje się tylko do wideł to jakoś nie dziwne że prasy nie ogarnia... Tego nie da się zapchać jeśli wałów nie robił jeszcze większy imbecyl od tego na prasie
  11. lukbold

    Poplon

    w sumie to chyba więcej warte te steki niż ten poplon... niech żre tylko żebyś go szukać nie musiał jak już będzie tak daleko do tych steków
  12. Ile za nową wołają ? Oby nie było jak z moją DP200, że części trzeba w Czechach szukać i suma sumarum lepiej było nową kupić niż użerać się z kolejnym pompiarzem...
  13. Ten traktor to dzień do nocy w porównaniu z postkomunistycznym polskim padłem z lat 70tych poprzedniego wieku. Gratulować decyzji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v