Polecane posty

pepe96    11

akurat mam wszystkie te koła :D wiec tylko wymienić :P odkręcę kiedyś dekiel boczny i oglądnę tą zębatkę :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pepe96    11

mam jeszcze jedno pytanko jakie ciśnienie powinno być w tłokach ile bar powinno być 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie muszę zdjąć miskę w mf 3080 muszę  odjerzdzać przodem czy da radę ją zdniąć normalnie tak jak np w c 360 bez niczego ponieważ mam jeden korbowód do wymiany bo przy tłoku sie wybił pomożecie doradzicie pierwszy raz rozbieram wiec chce wiedzieć co mnie czeka proszę o odpowiedz i poradę czekam na wasze odp 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem ze skrzynia 32x32 w massey 3050. Chodzi o to że jak przełącze na żólwia I wbije jaki kolwiek bieg to jest zgrzyt nie ważne czy A czy B przód czy tył. Na zającu jest wszystko okej wszystkie biegi działają tak jak powinny. W czym może tkwić problem? Szczerze mówiąc używam tylko zająca nie ma okazji przechodzić na żółwie Ale jednak siedzi w głowie to że coś tam nie gra w tej skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    10

Duze są różnice w budowie skrzyni bez ab ? plan zaklada dostanie sie do skrzyni zeby wymienic lozyska igielkowe na dolnym wałku bo po rozgrzaniu oleju szarpie traktorem przy zmienianiu biegow nawet na luźnym rewersie i ogółem słychać niepokojące dźwięki w tej okolicy ,ale tak to wszystko dziala traktor jezdzi wporzadku (mf 3065) .Rozumiem ze bez wyciagania skrzyni sie nie obejdzie ,przerabiał ktos moze temat dolnych walków ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, lukbold napisał:

no drugie zdj to faktycznie 40

dziękuję mam pytanie czy wymiana tych plastikowych pierścionków i simeringówn coś sie wymienia  czy tyle ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1025

weź to na pisz po polskiemu, bo nie wiem o co się tym razem rozchodzi ;) ale strzelam: te teflonowe pierścionki muszą być spasowane z pokrywą speedshifta (nie może być w niej za dużych rowków, bo olej nie dotrze na tłoki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, lukbold napisał:

weź to na pisz po polskiemu, bo nie wiem o co się tym razem rozchodzi ;) ale strzelam: te teflonowe pierścionki muszą być spasowane z pokrywą speedshifta (nie może być w niej za dużych rowków, bo olej nie dotrze na tłoki)

tarcze muszę wymienić bo pękły a mi o te pierścionki teflonowe. a te satelity mam  tylko kropki na  3 satelitach a w tym środku zębatki brak kropek jak to zgrać żeby

było db ?   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    17

Witam panowie. Problem dotyczy MF 3070 skrzynia AB, żółw Zając i 4 biegi. Wbijając jaki kolejek bieg  czy to na A czy B, czy żółw czy zając ciągnik stoi. Problem pojawił się po tym jak od spodu skrzyni wykręciła się śruba zabezpieczająca od dźwigienki biegów pełzających, po czym ta wysunęła się że skrzyni. Wsuwając ja na miejsce porusza się bez żadnych oporów. Nie wiem czy to jest przyczyną problemu z biegami i dlatego proszę was o pomoc, może ktoś miał taki przypadek. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Pewnie przekładnia ustawiła się na luzie, między pełzakami a normalnym przełożeniem. Co mi przychodzi do głowy, to spuścić olej, odkręcić lewą pokrywę i wszystko zobaczysz i naprawisz-ustawisz prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    17

Dzięki kolego za zainteresowanie moim problem, a lewą pokrywę patrząc z tyłu ciągnika?. A odkręcając ja trzeba na coś zwrócić uwagę żeby nic nie spadło,czy odkręca sie i wyciąga na bok?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Tak, patrząc od tyłu, jest do niej przykręcony zawór podnośnika (na zewnątrz), w środku wchodzi w nią rurka ale nie stanowi problemu. Warto dla lepszego dostępu najpierw zdjąć lewe tylne koło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Być może opierdzielilo Ci kołek tuleji na wałku, u mnie jakis mądry założył zawleczke. Przy odkrecaniu zaworu podnośnika dobrze oczyść śruby i uważaj żeby Ci nie zmielilo tej śruby. Dobrze jest potraktować młotkiem I ostrym śrubokrętem w kierunku odkręcania. Jak będziesz już tam grzebał włóż sobie jakąś szmatke do środka bo jak Ci coś wyleci z ręki to będziesz dekiel od spodu zdejmowal ^^. Oringi pod zaworem są takie podwójne I Oryginal tani nie jest Ale stare będą spłaszczone więc wymień od razu I przy okazji te na rurce od pompy do zaworu co ida bo są tanie. Ja brałem wszystko Oryginal z AGCO

Koła nie zdejmowalem, mimo że ważne 90kg I 180cm wzrostu to dałem radę wymienić siłownik reduktora ten W lewym dolnym rogu. 20190427_174549.jpg

Edytowano przez KamilStachurski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    562

Sam się młotkiem potraktuj jak nie wiesz że istnieje coś takiego jak klej do gwintów który zaleca instrukcja napraw to się nie bierz za robotę bo kolejne rozkręcanie po takiej twojej operacji tanie może nie być poza tym są teraz takie specjalne bardzo skomplikowane w budowie i drogie narzędzia do wyjmowania zgubionych części z trudnych miejsc image.png.b48532515c574bcece4cd5431dbb818e.png Ja takowym wyjąłem kawałek pilnika z cylindra w ciągniku przez otwór wtryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A czy nie lepiej włożyć tam szmatke I nie pierdzielic się później z wyciąganiem czegoś? Nie wiem ja tam lekko puknalem jedna śrubę młotkiem i śrubokrętem I tragedia się tej srubie nie stała, więc nie rozumiem o co Ci chodzi. Nie musisz naskakiwac od razu z jakaś złością, chyba Ty powinienes wziąć ten młotek wyładować negatywne emocje. 

A klej do gwintów wiem co to jest ale źle mnie zrozumiałeś bo ja lekko puknalem jedna srube żeby zruszyc i odkręcić A nie docisnąć.

Edytowano przez KamilStachurski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    562

Nie mam negatywnych emocji tylko takie rady jak u mechaników z pgr-u to chyba nie w tym dziale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, sznajdik napisał:

Nie mam negatywnych emocji tylko takie rady jak u mechaników z pgr-u to chyba nie w tym dziale

Lepiej coś poradz chłopakowi A jak tylko hejt interesuje to na Facebooka. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

@emilchaja jeżeli ma biegi pełzające, to na dolnym wałku w miejscu tulejki i łącznika ma założoną przekładnię planetarną i jak pisze wychaczyły mu się widełki od jej sterowania a prawdopodobnie przekładnia ustawiła się w pośrednim położeniu i nie ma żadnych biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Nabyłem paleciak z wagą, która ma zbity wyświetlacz. Powiedzcie, czy wyświetlacz (PLOTECH E169497) który znalazłem w Chinach będzie pasował do mojego? 



      Ewentualnie gdzie mogę taki znaleźć?
       
    • Przez Daniells80
      Witam. Znajomy zakupił ładowarkę manitou 741 lsu 120 PowerShift. I problem jest w tym że jak jest zimna to wszystkie biegi są a jak się zagrzeje to nie ma biegu do przodu 3 i 4 a do tyłu 2,4,5. Czyli zostają biegi do przodu 1,2,5 do tyłu 1,3 i na tych biegach siłę ma można pracować ale dlaczego znikają tamte mial ktoś może taki przypadek
    • Przez pawcio21
      witam mam pytanie bo słyszalem ze mozna wsawic stary cep w klepisko zeby bylo rowne jak jest krzywe ? Czy ktos cos takiego robil i jak to wstawic prosze o odpowiedz . Podobno lepiej mlóci tak slyszalem ale mechanik juz nie zyje to co robił  
       
    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj