ptaszyna

Members
  • Ilość treści

    2281
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

158 Excellent

O ptaszyna

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 06/20/1971

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    powiat toruński

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wg. mnie do transportu ta skrzynia w wersji 40 się nie nadaje chyba żeby targać zabawkowe przyczepy. Pozwole się z tobą nie zgodzić. Na pewno jeździsz na wyłączonym półbiegu, czyli max. szybko, ja gdy jadę też na wyłączonym półbiegu jadę tak samo szybko z tą różnicą że mogę przyspieszyć włączając półbieg, ty nie masz tej możliwości.
  2. Sprwadz alternator a konkretnie napięcie, bo wygląda na uszkodzenie regulatora napięcia. Przy zwiększaniu obr. napięcie rośnie i może autotronic sam się odcina, na światłach gdy jest większe obciążenie alternatora problem maleje-ustaje.
  3. On nie ma kontrolki od braku ciśnienia, to jest kontrolka niedrożnego filtra oleju. U mnie po wymianie na nie markowy filtr też się zaświeca tylko na średnio ciepłym oleju, jak jest zimny i mocno rozgrzamy to się nie świeci.
  4. Pierdu pierdu, srały muchy, będzie wiosna. Przy 1200 to WOM masz 600. Po zatym na takich niskich obrotach musisz jechać o bieg albo dwa wyżej aby mieć tę samą prędkość co przy 1550. Efekt jest taki że masz mocno obciążony silnik na niskich obtotach a niskie obroty to słabe chłodzenie, równa się najkrudsza droga do zarżnięcia silnika, życze owocnej pracy przy remoncie, ale nie życz tego drugiemu skoro jest inne rozwiązanie które przewidział producent.
  5. Pewnie linka zardzewiała, jest odpięta i ręcznie na skrzyni jest przestawione.
  6. Aleś doradził, Polak to zawsze musi kombinować jak koń pod górę. A wystarczy jedną dzwignię ustawić na 1550- to są obr. silnika a drugą na 540 (tak jest ustawiona) i wtedy jak się można domyślić mamy WOM 540 przy 1550 obr. silnika, czyli tzw. Eco. Można również tą drugą dzwignie przestawić na 1000 i wtedy mamy WOM 1000 na 1550 czyli Eco.
  7. Załóż orgi. turbo i kolektory i komplety naprawcze od 7745 i będziesz miał bez kombinowania.
  8. Tak, trzeba odkręcić pokrywę, wyjąć wałek (pierścienie są na wałku. Jak będzie wyjęty wałek razem ze sprzęgłem, bo inaczej się nie da to wtedy robi się dosyć dobry dostęp do tulejki. Jak wyjąć wałek opisane jest wyżej.
  9. Przyczyną samoczynnego hamowania może być półbieg. Przy spadkach ciśnienia sterującego włączają się w nim dwie funkcje (dwie prędkości ) jednocześnie, efektem czego jest blokowanie ciągnika.
  10. Sprawdz też w ustawieniach śred. koła. U mnie kiedyś z nieznanego powodu ta wartość się skasowała i było zero i licznik nie działał.
  11. Na pełnych obr. też masz tylko 22 bar? Bo pisałeś że 50. Jeżeli masz tylko 22 to nie jest to przyczyna niszczenia pompy, bo między 17 a 22 bary jest niewielka różnica i takie ciś, nie może niszczyć pompy, bo w hydraulice to tyle co nic.
  12. Z prawej strony przy tylnym kole, jest tam 5 elektrozaworów, są opisane, jeden z nich jest od żółw/zając.
  13. hubertb, uważasz że jak położysz stojący silnik, to zmieni się GMP względem koła zamachowego?
  14. Może filtr paliwa trzeba wymienić.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj