ptaszyna

Members
  • Ilość treści

    2203
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

152 Excellent

O ptaszyna

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 20.06.1971

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    powiat toruński

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jak umiesz ustawic godz. i mil/km to promien kola jest nastepna funkcja, powinno Ci sie wyswietlic 3 a na malym liczniku napis tire. Pod trojka powinien byc aktualny promien kola, mozzna go zmienic przyciskami sil. lub hektaromierza(+/-). Promien kola podaje sie w mm np; 845. najlepiej najpierw zmierzyc faktyczna wartosc, mierzy sie od srd. kola do ziemi. Aby zapisac nalezy przytrzymac obydwa przyciski jednoczesnie na 1 sekunde.
  2. Umiesz wejsc w ustawienia licznika? Sprawdz srednice kola. Mi kiedys bez powodu skasowalo wartosc do zera i licznik nic nie wskazywal bo srednica kola bylo "0". Nie dzialaja mi polskie znaki, soryy za pisownie.
  3. Wszystko wskazuje ze pompa nie chodzi, jak robiles cos z WOM to mogly sie sciac frezy na walku sprzeglowym (w kole zamachowym). Walek sprzeglowy WOM napedza pompe hydrauliczna.
  4. Pewnie chodzi o filtr siatkowy przy pompie. Drugi jest pod siedzeniem.
  5. ptaszyna

    C 4011 a c360

    Przyspieszenie zapłonu o 4* jest możliwe na fasolkach pompy. Podobnie zwiększenie dawki można zrobić u pompiarza bez żadnej regeneracji, tylko trzeba przeregulować. Dziś z perspektywy czasu można to określić jako "wiejski tuning" . Przyspieszenie zapłonu po to żeby ta trochę większa dawka miała trochę więcej czasu na spalenie.
  6. ptaszyna

    C 4011 a c360

    Z tego co mi wiadomo to w 360 został przyspieszony zapłon z 20* do 24* i lekko zwiększona dawka paliwa, co dało te kilka-dokładnie 7 km więcej. Zwiększenie przełożenia na zwolnicach potęgowało odczucie przyrostu mocy.
  7. Tak, działa prawidłowo, bez opóźnienia.
  8. Stan licznika na pewno, reszta to zależy od sprzedającego, trzeba zadzwonić i zapytać.
  9. Tajemna wiedza nie jest najważniejsza, ważny jest stan licznika i czy wszystkie funkcje działają prawidłowo, min; podawanie siatki, wyrównanie beli (strzałki lewo/prawo), śred. beli i programowanie ilości owinięć. Jak to będzie działać to i cała reszta też powinna.
  10. Przeczytaj ten temat to się sporo dowiesz; https://www.agrofoto.pl/forum/topic/68362-prasa-zmiennokomorowa-vicon-itp-opinie/
  11. Na stan licznika, jak ma poniżej 20k w co wątpię to bierz śmiało, jeżeli wszystko gra- mam na myśli sterowanie (elektronikę). Sprawy mechaniczne (łańcuchy, łożyska) są proste do ogarnięcia.
  12. Jest to jak najbardziej możliwe i stosunkowo proste. Trzeba właśnie kupić odpowiednie siłowniki pneumatyczno-hydrauliczne, chodzi o rozmiar/średnicę. Trzeba kupić o takiej średnicy jakie są obecnie, potem dorobić wąż hydrauliczny. Pneumatyka będzie działać jak dawniej (przegląd) a dodatkowo będą hamulce hydrauliczne. Mam tak przerobione dwie przyczepy i hamulce dobrze działają w obu opcjach.
  13. Miałem taką. Przyczyną są tępe noże, niestety kłopotliwe jest ich ostrzenie. Trzeba je wymontować, dać do naostrzenia, dodatkowo warto sprawdzić stalnicę czy jest równa i ma ostrą krawędz-też naostrzyć (wyrównać). Potem poskładać, wyregulować i będzie szła jak marzenie.
  14. Gdy jest brak ładowania podnośnik nie będzie działał. A gdy pękł pasek to i alternator nie chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj