ptaszyna

Members
  • Ilość treści

    2190
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

151 Excellent

O ptaszyna

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 20.06.1971

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    powiat toruński

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Miałem taką. Przyczyną są tępe noże, niestety kłopotliwe jest ich ostrzenie. Trzeba je wymontować, dać do naostrzenia, dodatkowo warto sprawdzić stalnicę czy jest równa i ma ostrą krawędz-też naostrzyć (wyrównać). Potem poskładać, wyregulować i będzie szła jak marzenie.
  2. Gdy jest brak ładowania podnośnik nie będzie działał. A gdy pękł pasek to i alternator nie chodzi.
  3. Najpierw popraw polszczyznę,bo ciężko czytać i trudno sens wypowiedzi zrozumieć.
  4. Jak hamulec nie działa to wałek będzie się kręcił i test zatrzymania nogą można se wsadzić gdzie kto chce. Jak kolega radzi podpiąć pod maszynę (obciążenie) i wtedy zobaczyć czy się kręci. Hamulec jest w tyle ciągnika , tam gdzie mocowana jest śruba centralna.
  5. ptaszyna

    Dotacja

    Ale jak w ciągu 5-ciu lat umrzesz, to do śmierci. jak będziesz żył dłużej do może wystarczy do emerytury. A poważnie to jak się chce młodego rolnika to warto się zapytać w doradztwie o szczegóły. To nic nie kosztuje.
  6. Olej do nie go na pewno dochodzi, bo jest tak skonstruowany że olej przez niego przepływa. Gdy nie ma zaworu to w to miejsce jest montowany specjalny bay-pass.
  7. to nie jest problem tylko tzw. ciągnięcie skrzyni. Na polowych jest duże przełożenie i niewielka siła jest potrzebna by ciągnik się toczył. Dzieje się to zapewne na zimnej skrzyni, po rozgrzaniu nie powinno.
  8. To się zdecyduj a nie zawracasz gitare. Raz piszesz że koła się kręcą a później że nie. Jest to dość istotna różnica. Coś brałeś czy poziom oleju się nie zgadza?
  9. Elektrozawór to na pewno nie jest, bo napęd załączany jest brakiem ciś. a gdy ciągnik zgaszony to ciś. brak i wtedy ustawienie elektrozaworu nie ma znaczenia. Napęd powinien wtedy trzymać i u Ciebie tak jest bo napisałeś że wałek się nie kręci-czyli sprzęgło trzyma. Pytanie-dlaczego koła się kręcą gdy wałek stoi. Tu szukaj problemu, czyli w przednim moście.
  10. Można też kupić sobie klucz pneumatyczny, to już całkiem łatwo idzie (nie ma tyle kręcenia) a klucz przydaje się przy różnych okazjach.
  11. Jest też opcja że zamiast żółwia wstawia się przedłużony wałek (demontuje żółwia). Jest to oryginalne rozwiązanie. Może też być zablokowany-jak mówią zaspawany i tak można jak najbardziej jeździć, bez obaw awarii, jedyny wątpliwy minus to mniej biegów.
  12. Nie zgodzę się z kolegą lukbold, że hydraulika działa a wspomaganie wysiada, miałem odwrotnie, wspomaganie chodziło bez zarzutu a hydraulika traciła moc. Więc nie jest to regułą. Ja sugerował bym że jak hydraulika mocna (pompa) to może orbitrol siada. Prawdopodobnie pompę ktoś już wymieniał a orbitrola pewnie jeszcze nie. Po za tym orbitrol jest sporo tańszy od pompy.
  13. Biały dym może być też z paliwa, ale to końcówka wtrysku musi być konkretnie rozwalona (zapieczona), tak że sika paliwem, wtedy nie przepali paliwa tylko będzie wypluwał (dlatego wyciek). Raczej jest to ropa zabrudzona na czarno a nie olej. W każdym razie zacznij od wtrysków. Gdy by jednak okazało się że to wina turbiny, to mam na zbyciu sprawną od tego modelu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj