Marcin7745T

Members
  • Ilość treści

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Marcin7745T

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. radziłeś regulować pompą i jak na razie nic to nie daje, raczej w zwiększonej dawce winy nie będzie, dostanie sie troche czasu to pójdzie na stół w poprzedniej wiadomości " jest tu jeden taki co na wszystkim sie zna" chodziło mi o gościa z mojej miejscowości
  2. no i rzekomo jest dobra tylko cos zwiększył dawke bo więcej pije
  3. jak sie nie poprawi pójdzie jeszcze raz razem z wtryskami
  4. przez brak zaworka ucieka cisnienie z wezyka sprawdzany był miernik na mf255 i c360 3p i tak samo pokazało 20 bar wiec myślisz ze coś zle zrobiłem
  5. zawory dobrze ustawiane, z pod jakiego wtrysku? dobiłem gniazdo bo były zmieniane i mozliwe ze nie siadło dobrze, ile tej pompy będziesz przestawiał jak pali najlepiej tuż przed gmp a reguluje też przy odpalonym i słucham jak reaguje na gaz, chciałbym cie widzieć w akcji jak robisz a nie tylko pisać, jest tu jeden taki co na wszystkim sie zna i każdego by uczył a jak słyszysz co gada to brak słów, nie siedze na AF dniami i nocami mam konto od nie dawna to skąd mam wiedzieć że jest specjalna grupa dla każdego
  6. na 1,2,4 22 bary a trzeci 19 ale jak pisalem miernik zaniża bo zaworek zwrotny jest przy zegarze, paliłem przy ok -10 także może być to normalne, sprawdzałem po kolei 1,2,3,4 i znów 3 i było to samo, dobiłem gniazdo wtrysku to szybciej cisnienie podnosiło ale i tak mniej jest, założyłem kolektory jutro grzałkę podłącze i bede widział co sie dzieje ale zauważyłem przy kręceniu wałem że jest lepsza kompresja i nie syczy jakby gdzies uciekało jak to było wcześniej
  7. jedna głowica poszla nowa, zmierzyłem kompresje to na wszystkich prawie rowne tylko na trzecim 3 bary mniejsze i dziwnie słychać jakby gdzies przebijało, przy wtrysku 5mm nie bardzo chciał odpalić troche opoznilem i z każdej głowicy na siwo dymił
  8. jaka serwisowka, jakaś książka napraw ? nie mam takiej
  9. rozumiem tylko bardziej chodzi o to ze zwiększa on komore spalania, pasowałoby zrobić taki jak na YT chyba radas ma ze ze starego wtryskiwacza i w miejsce rozpylacza zaworek dać ale licze że jak ma być prawidłowo 30 bar to jak mi pokaże z 27 to be git
  10. właśnie chciałem zrobić pomiar ale nie miałem swojego miernika to wziąłem od znajomego ale był wadliwy nieszczelny a później wsadziłem wtryski bo miałem jechać do niego do ogrzewanego garażu zdjąć głowice do wymiany gniazda a zrobiło sie kilka dni cieplej to se mysle nie przepalam go zdejme u siebie bo przypuszczałem ze gniazda puszczają płyn na tłoki i dlatego tak pali a jednak tloki suche i zauważyłem te pęknięcia w głowicach a teraz kupiłem swój miernik, jak przywioze stare głowice to zrobie płatnie z wtyczką do kompresora i skrece na otworze wydechowym i sprawdzić co z tymi pęknięciami a wcześniej wystawie je na mróz albo wsadze do chłodni
  11. źle były tylko uszczelki pod głowicą, odwrotnie założone, zakład co sprawdzał glowice nw czy mozna wierzyć bo gniazda ciekły na zewnątrz na 1i3 wychodził płyn a im tylko na 3, nw jak sprawdzali szczelność na kompresje, w mojej okolicy nie ma fachowców w najlepszymi opiniami jedni chwalą drudzy nie tak samo mysle jak kolega V12 ze gdzies spierdziela ciśnienie bo przecież jakby wracało paliwo to by nie dawał takiej kupy dymu bo z samego powietrza jej nie zrobi dzieki jaco512 i yaro_1 gaz miałem 1/4 max 1/3 dawki maksymalnej jak patrzyłem na listwe w pompie to jakis 1mm od krawędzi pompy
  12. mam ten ciągnik od 3 lat i nigdy nie pompowalem przed odpalaniem a jedynie jak było -15 -20 podłączałem grzalke i nie było bata by nie odpalił, już chyba pisałem ale powtórzę: przy max przyśpieszonej pompie jest jakieś 18 stopni, po zeszlifowaniu ząbka by przyspieszyć wychodziło ok 30 stopni to wsadziłem sprzegielko z c360 i zeszlifowany ząbek tak samo dla przyspieszenia a pompa max opuzniona na fasolkach wtrysk wyskoczył na 22 stopnie ale wtedy wgl nie odpalił a jak sprawdziłem teraz bez głowic to te 22 stopnie jest 9-10 mm przed gmp więc zostawiłem na starym sprzegielku i 5mm przed gmp, glowice wsadze nowe bo mają pęknięcia jedna mozliwe ze powierzchowne a dwie dość konkretne ze nawet troche ubytku jest i wiedząc o tym przy każdej cięższej robocie będę myślał czy nie pierdykna do końca to dla świętego spokoju wymienie. Jeśli ma ktoś instrukcje napraw i pisze w niej o rozrządzie dokładniej kiedy mają sie otwierać i zamykać zawory zdjęcie mile widziane, jesli zdążę jutro to przepale go bez kolektorów widzieć co bedzie paliwo zimowe specjalnie zalany diesel miles plus zimowy i bez różnicy
  13. kompresje sprawdze ale mam miernik z allegro i on napewno zaniży pomiar
  14. paliwo sie tyle cofnie ze 3 razy rusze ręczną pompką i idzie na przewal, tak samo było przed remontem, wstawie nowe głowice odpowietrze przy wtryskach i zobacze, rozrusznik i akumulator nowy mam nie całe 2 lata
  15. bez podkładek nie bedzie szczelności w starym gniazdzie. 3 głowice pójdą nowe, nie założę z pęknięciami mimo ze mogą być szczelne, też myślę ze kompresja ucieka ok jak zawsze było na minusie ale mi po remoncie nawet jak było kilka stopni na plusie to przy odpaleniu kupa dymu, obczaj linki które podałem na górze tak ci odpala ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj