RedPower

Members
  • Ilość treści

    173
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

5 obserwujących

O RedPower

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mazowsze

Ostatnio na profilu byli

1439 wyświetleń profilu
  1. Zmierzyłeś ciśnienie na obwodzie zewnętrznym a trzeba je zmierzyć na wewnętrznym (masz tam dwie zespolone pompy) i ciśnienie powinno wynieść około 20 bar. Żeby je zmierzyć wepnij się do trójdziału pod maską. Jeśli chodzi o elektronikę to pod prawą stroną kabiny za schodkami masz moduł do którego dochodzą kostki. Wypnij je przeczyść styki i wepnij. Dodatkowo możesz mieć zapchany filtr oleju - kiedy go wymieniałeś?. Jeden główny jest za prawym tylnym kołem a drugi (możesz go nie mieć) jest za prawymi schodkami pod kabiną.
  2. Sprawdź ciśnienie oleju jakie daje pompa ( obwód wewnętrzny ) z tego co pamiętam powinno być coś koło 20 bar. Pompa może nie dawać dostatecznego ciśnienia na wolnych obrotach i dlatego rozłącza wom i zapala się ikonka niskiego ciśnienia. Filtr oleju skrzyni dawno wymieniany? A wspomaganie kierownicy nie chodzi ciężko na wolnych obrotach?
  3. Świecą Ci się ikonki czyli masz cały czas blokadę załączoną i wałek czy tylko świeci się ikonka. Pierwsze co to przeczyść kostki które dochodzą do komputera. Powinieneś mieć dwa przewody masowe przy komputerze .. przeczyść ich styki. Możesz również przeczyścić kostki pod kierownicą. Sprawdź ciśnienie oleju .. czujnik ciśnienia oleju... Jeśli to nie pomoże to nwm może sam komputer wariuje .
  4. Jak hamulce WOM Przedni napęd i półbieg dobrze działają to poprostu wymyło skrzynię ze starego syfu. A filtr masz ten mniejszy czy większy?
  5. A olej jaki wlałeś? I czy hamulce chodzą Ci dobrze? Jak stary olej spuszczałeś to się nie świecił od opiłków?
  6. Skoro nie blokuje ci się przycisk no to co może być nie tak? Chyba przycisk Gdy go wciśniesz to powinien zostać w tej pozycji.
  7. Ja na początku tamtego roku zmieniłem przy okazji remontu skrzyni na tą 40 km/h . Ogólnie u mnie się to nie sprawdziło .. może i szybciej jechał ale brakowało mu siły. Dodam jeszcze że będziesz miał na odwrót przełącznik i ikonkę od półbiegu. W tym roku powróciłem do 30km/h .. szkoda mi sprzęgła. Masz zdjęcia z tego remontu https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2 . A co do zmiany to całą zawartość kosza speedshift odwracasz do góry nogami. Przy składaniu na tych trzech trybikach masz kropki to musisz je równo ustawić bo inaczej tego nie złożysz .
  8. W moim 3065 wskazówka utrzymuje się dokładnie pomiędzy czarno-zielonym a zielonym. Jak jadę i trzymam go na wysokich obrotach to wskazówka wejdzie na zielone pole po czym spadnie na to pomiędzy. Jak dobrze chłodzi to w lato nie musisz się martwić o przegrzanie
  9. Jeżeli leje na tarczę to obstawiam uszczelniacz na wałku WOM ponieważ on wchodzi w docisk. Gdyby to był siłownik to by raczej na sprzęgło nie szedł olej tylko lał się centralnie na dekielek.
  10. Przy wspomaganiu proponuje zmierzyć ciśnienie pompy - na rozgrzanym oleju i wolnych obrotach silnika nie działa przypadkiem ciężej wspomaganie ? Jeśli masz filtr hydrauliki wewnętrznej (pod prawymi schodkami) to może długo nie był zmieniony i nie nadąża przepuszczać oleju. A co do podnośnika to jak ustawisz na EHR niższą maksymalną pozycję podnoszenia to też się tak samo dzieje ?
  11. Przewody hydrauliczne od tego rozdzielacza dochodzą do wyjść hydraulicznych i do podnośnika. Kiedyś mi coś się tam przycięło i cały czas kierowało olej na wyjścia hydrauliczne mimo że dźwignie od hydrauliki były w pozycji neutralnej ... i wtedy podnośnik był kaput. Opukałem lekko ten rozdzielacz przeczyściłem styki kostek i problem znikł.
  12. Widocznie tak. Jutro go wymienię. Nawet nie pomyślałem że ten czujnik może odwrotnie działać.
  13. Faktycznie nowy czujnik działa odwrotnie .. gdy nie ma ciśnienia to zwiera styki. I wszystko jasne ... a ja się głowie co tu może być nie tak Wielkie dzięki
  14. Witam, Mam problem w swoim MFie 3065. Świeci mi się ikonka od niskiego ciśnienia. Kostki przy sterowniku łączą. Opornik na kablu przed czujnikiem ma 50 OHM. Ciśnienie na czujniku to około 20 bar. Po złączeniu przewodów tych co idą do czujnika kontrolka odrazu gaśnie. Wymieniłem więc czujnik i dalej to samo. Co może być nie tak?
  15. Miałem zamienione tryby na 40km/h lecz w tym roku powróciłem do poprzedniego ustawienia ponieważ trochę brakowało mu mocy - najbardziej przy ruszaniu oraz skrzynia była wyraźnie głośniejsza co było trochę denerwujące. Tak wogóle to miałem problem z A/B nie zawsze wchodziły i się wziąłem za to: odkręciłem cały dekiel z rewersem założyłem boczny dekiel i na sprężone powietrze wyregulowałem ten słowniczek. Jak narazie nie było sytuacji żeby któryś zakres nie wszedł No i przy okazji właśnie zamieniłem spowrotem te tryby w speedshift.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj