Polecane posty

dawcio93    0

Witam. Problem zaczął się od razlaczania się walka wom i zaswiecania kontrolki ciśnienia oleju i co za tym idzie zalaczania się przedniego napędu. Przy wyzszych obrotach wom działa ale gdy spadną obroty to się wyłączy i tylko mogą kontrolka od niego. Przy włączeniu przyspieszacza też zaswieci się kontrolka oleju. Teraz do tego wszystkiego nie ma szybkich biegów. Przy próbie włączenia do przodu lub do tyłu słychać tylko jakieś zgrzytanie a ciągnik nie rusza. Co może być przyczyną. Podnośnik i wyjścia hydrauliczne działają. Mam jezzcze wrażenie że po włączeniu przedniego napędu ciągną obydwa koła z tyłu. Proszę o pomoc. Pilne. Może jest tu jakiś mechanik  o się na tym zna i pomoże.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    224

Pomogę ale prtzy tych usterkach co opisujesz bez wizyty w warsztacie masz marne szanse 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Sprawdź ciśnienie oleju jakie daje pompa ( obwód wewnętrzny ) z tego co pamiętam powinno być coś koło 20 bar. Pompa może nie dawać dostatecznego ciśnienia na wolnych obrotach i dlatego rozłącza wom i zapala się ikonka niskiego ciśnienia. Filtr oleju skrzyni dawno wymieniany? A wspomaganie kierownicy nie chodzi ciężko na wolnych obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawcio93    0

Pompa była wymieniona na nową rok temu wspomaganie działa. Hydraulika zewnętrzna też. Przy 1500 obr. Też rozlacza walek

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawcio93    0

Gdzie on się znajduje? A czy to może być powodem tego że nie ma szybkich biegów? 

Lukbold naprawiasz MF? Jeśli można to zadzwoń 722292765 będę wdzięczny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie mam problem z traktorem. Założyliśmy nową pompę hydrauliki(Boscha padła po dwóch latach), skasowaliśmy luz na ramionach podnośnika oraz ustawiłem czujnikiem wysokość podnoszenia ramion tak aby było prawie max do góry. EHR podniesie do końca i guzikiem na błotniku minimalnie dociągnie go jeszcze troszkę do góry. Czyli tu wszystko powinno być ok. A teraz odnośnie problemu.
      Jest taka sytuacja, że EHR nie rozłącza mi pompy. Po podniesieniu ramion do góry powinno ją rozłączyć, a ona dalej pompuje. I robiłem również w ten sposób, że ustawiłem czujnik aby ramiona podnosił do połowy i w tym przypadku również jej nie rozłącza. Muszę przełącznikiem brać w pozycję neutralną aby się wyłączyła. Jest to bardzo uciążliwe. Nie chcę w szybki sposób wykończyć nowej pompy. Ktoś wie czemu może tak się dziać? Niby EHR powinien szybko podnieść do góry i przy końcu zwolnić i powoli dociągnąć ramiona do żądanej pozycji. A tu wygląda na to jakby nie mógł właśnie sobie powoli dociągnąć. Przez co nie rozłącza mi pompy. Gdy podniosę ramiona do góry i staną już(przy gazowaniu również) to pompa dalej pracuje. W tym momencie ustawię przełącznik w pozycji neutralnej i guzikiem na błotniku bez problemu wyżej jeszcze podniesie. Już nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny tego. Ma ktoś jakiś pomysł? Mam nadzieję, że dość jasno opisałem sprawę.
      Czekam na rady.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez dereniek
      Witam, prosiłbym o podanie linku do zestawu pomiarowego ciśnienia hydraulicznego do MF serii 3000, chodzi mi o pomiar ciśnienia na wyjściach hydraulicznych i do króćców które znajdują się pod kabiną
    • Przez LukaszSZCZ999
      Dobry wieczór. Panowie, wymieniłem tarczę sprzęgłową (490zł w Grene), docisku mimo bruzd wydartych przez nity poprzedniej tarczy nie toczyłem.
       
      Po złożeniu ciągnika nie mogłem wrzucić biegu bo po prostu zgrzytało. Wrzuciłem bieg na zgaszonym silniku, odpaliłem, mimo wciśniętego pedału do dechy, ciągnik zaczął się toczyć. Pomyślicie że jest zapowietrzone.. Odpowietrzyłem, twardość jest w porządku. Pojeździłem trochę i jest odrobinę lepiej, ale z każdą zmianą biegu myślę "zgrzytnie czy nie?", no i niestety strasznie niewygodne jest wciskanie sprzęgła do samego końca by dobrze wysprzęglić (już dwu centymetrowe popuszczenie sprzęgła od maksimum powoduje całkowite "załapanie" sprzęgła).
      Ponadto zauważyłem, że pełne naciśnięcie pedału powoduje bardzo mały (ok 2milimetrowy) ruch docisku od tarczy. Czy ktoś wie ile powinien ten ruch wynosić?
       
      Co robić? Dotrze się to? Sam pedał obojętnie czy silnik odpalony czy nie ma luz, zastanawiam się czy czasem to on nie pozwala na całkowite wciśnięcie pompki.
       
      Piszcie, powiedzcie co można jeszcze wykonać by to naprawić.
    • Przez czarodziej3072
      Witam potrzebuje rozpiski bezpieczników do mf 6180 
    • Przez MfKrystian
      Witam mam małe zapytanie czy masseyem 3080 można jezdzic po asfalcie z włączonym napedem   pytam bo wiadomo ze naped 4x4 lepsza przyczepność i hamowanie na 4 koła  jesli bd jeździl po asfalcie nic się nie stanie z nim?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.