Polecane posty

emilchaja    17

Panowie dzięki za wszystkie porady ale tak jak pisze ptaszyna wychaczone widełki i brak biegów. Wszystko ustawione i działa jak należy. Wszystkim dziękuję bardzo, a ptaszynie za trafną diagnozę należy sie browar, i nie tylko. Pozdrawiam i wszystkim dziękuję.

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mój nowy patent na nie odkręcanie nakrętki się bez żądnych uszkodzeni  

61424278_599399117234355_5419902750756438016_n.jpg

jak coś pisać wykonam taką nakrętkę po co płacić 120 z nakrętkę taką samą jak na zdj  

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    562

Mów co chcesz ale taki kołek nie u każdego wyjdzie w tym samym miejscu co zrobisz chyba że będzie parę otworów to może lepiej dopasujesz ale i tak zawsze coś będzie nie tak lepiej za 10-15 zł na laserze wyciąć podkładkę do zagięcia na nawet nakrętce która nie nadaje się do zaklepania https://www.fotosik.pl/zdjecie/a27693ee790ba1cb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    1025
Napisano (edytowany)

są 3 rodzaje tej nakrętki więc nie rozpędzaj się z produkcją ;)

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja nie produkuje a otwór sie nawierca po dokreceniu 120 NM I ZAZNACZASZ JAK KTOŚ POTRAFI FO I ZRB BO TE NAKRETKI ORGINALNE MAJA ZA CIENIKIE SCIANKI A TAK KAZDY MOZE ZRB JA NIE RB PRODUKCJI TYLKO DZIELE SIE POMYSŁAMI I NIE CHCE ZADNIEJ PRODUKCJI ANI KASY POMAGAM POPROSTU W TYM PROBLEMIE ZDAJE 100 PROCENT BO JUZ U 3 MOICH CIAGNIKACH JEST I NIE NAZEKAM 

klucz też mam zrobiony 

61200721_312031716357385_3547290588724330496_n.thumb.jpg.1423d9011e664e32ebf8efdaaff2a5f3.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    562

Dobrze Ty masz klucz zrobisz taką jednemu czy drugiemu januszowi z forum i czym on to sobie dokręci? kluczem od tłumika do wsk-i? a blaszkę zagnie każdy do tego nakrętka ta sama bo po dołożeniu blaszki nie trafi na to samo miejsce, przykręci na klej zaklepie nakrętkę i zagnie blaszkę i kolejne 30 lat pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kazdy zrb jak uwaza ja podrzucilem pomysl inni zrb tak jak ty inni sproboja tego pomysłu 

Edytowano przez PiotrMichalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeron59    0
Dnia 4.01.2018 o 05:50, RedPower napisał:

No i mnie załamaliście.... trzeba wymienić synchronizator 1/2 (biegów) oraz widełki właśnie 1/2 ale widełki to nie problem gdy jest rozjechany traktor (miska olejowa nie przeszkadza już raz próbowałem je wyjąć ale bez rozjechanego traktora ) Ceny sprawdziłem już.... wiem tanie nie są.  A co do wymiany synchronizatorów... od tyłu czyli trzeba całą skrzynię demontować ? :/

 

Dnia 3.01.2018 o 21:26, ptaszyna napisał:

Dobre pytanie, które synhro. chce wymienić, bo jak od AB albo rewersu to pół biedy bo zrobi to od przodu ale jak od biegów głównych to łoł.

Mam pytanie czy da radę wyjąć widełki rewersu mf 3095 bez rozpolawiania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Beerus    0

Moglby ktos mi podac numer katalagowy tego kola zebatego przykreconego ta duza naktetka?

20191216_210250.jpg

 

IMG_20180105_111350.jpg.def8d3dc8de3add47ae600f7b32ddd6b.jpg

Edytowano przez Beerus
Pomylilem zdjecia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    169

Jak nie maz biegow A/B? Te dwa tryby to jest wlasnie przekladnia A/B. ok. chyba ze masz jeden tryb to nie ma. Co to za zdjecia raz takie raz owakie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Beerus    0

Pomylilem zdjecie i nie moge tego drugiego usunac wlasnie o ten jeden tryb chodzi na zewnatrz 34zeby a wewnatrz 10 wpustow i miejsce na lozysko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rider    4

3385862M1 poz. nr 2 na obrazku poniżej

 

MF3000_2.JPG

Edytowano przez Rider

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    29

mam pytanie ktos pomoze mam kosz polbiegow i na tych 3 podwojnych trybikach sa kropki co to oznaczaja mam rozebrany kosz jak zlozyc te tryby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    29

na jednym trybie  mam 1 kropke na 2  2 kropki a na 3 3 kropki ile kropek musi byc na karzdym trybiku moze mam nie od kompletu jak to ustawic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    29
Dnia 8.07.2020 o 19:32, lukbold napisał:

satelity muszą się zgrać z kropkami tryba słonecznego

na trybie slonecznym nie ma kropek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1025

Bez tytułu.jpgWg tego opisu kropek na słonecznym by mogło nie być... ustaw satelity tymi kropkami do środka

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabio    29
4 minuty temu, lukbold napisał:

Bez tytułu.jpgWg tego opisu kropek na słonecznym by mogło nie być... ustaw satelity tymi kropkami do środka

ok zrobilem czy te 2 oringi duze na tym pierscieniu zalozyc nowe gdzie idzie cisnienie  naco zwrucic uwaga przy montarzu dostalem ten kosz w kartonie a ciagnik byl zrobiony na stale zaspawane 2 tryby do kupy zeby przenosily napedmam zrobione na 40km tak zostawic czy przelozyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1025

Oringi nowe bo tu się nie oszczędza aby potem  pluć se w brodę i rozbierać bo gdzieś ucieka...

Uwagę to trzeba zwrócić na spasowanie pokrywy z tuleja gdzie są teflony, czy w pokrywie nie ma rowków po tych teflonach, czy cały kosz nie ma zbyt dużego luzu na wałku rewersu.

A jaką prędkość sobie ustawisz....to już zależy od Ciebie. Weź sobie tabele prędkości i dopasuj to wykonywanych prac, żeby nie musieć w czasem jednej roboty zakresami i reduktorem.

Wg mnie do transportu ta skrzynia w wersji 40 się nie nadaje chyba żeby targać zabawkowe przyczepy.

W 3060 mam skrzynie 30stke i cała robotę związaną z kopaniem w ziemi czy prasowaniem słomy jadę na szosowym zakresie A, trawę prasuje na całym terenowym zakresie B,  w transporcie bez problemu rusza z szosowego zakresu B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Nabyłem paleciak z wagą, która ma zbity wyświetlacz. Powiedzcie, czy wyświetlacz (PLOTECH E169497) który znalazłem w Chinach będzie pasował do mojego? 



      Ewentualnie gdzie mogę taki znaleźć?
       
    • Przez Daniells80
      Witam. Znajomy zakupił ładowarkę manitou 741 lsu 120 PowerShift. I problem jest w tym że jak jest zimna to wszystkie biegi są a jak się zagrzeje to nie ma biegu do przodu 3 i 4 a do tyłu 2,4,5. Czyli zostają biegi do przodu 1,2,5 do tyłu 1,3 i na tych biegach siłę ma można pracować ale dlaczego znikają tamte mial ktoś może taki przypadek
    • Przez pawcio21
      witam mam pytanie bo słyszalem ze mozna wsawic stary cep w klepisko zeby bylo rowne jak jest krzywe ? Czy ktos cos takiego robil i jak to wstawic prosze o odpowiedz . Podobno lepiej mlóci tak slyszalem ale mechanik juz nie zyje to co robił  
       
    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj