Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Właśnie kolego tak zrobiłem dotknąłem tym kablem do masy i wtedy załączył się sygnał dźwiękowy więc tak musi być i z tego wynika że albo czujnik jest zepsuty i robi przejście kiedy mu pasuje lub ten kabelek prądowy gdzieś jest przetarty i pod wpływem wstrząsów może gdzieś dotykać do masy. Bo patrzyłem do tego przycisku nad wytrząsaczami i tam też prąd jest.

Opublikowano

Zgadza się B) w takim razie szukaj po tych kablach czy się nie przetarł, a jak nie to zaryzykowałbym go odłączyć od czujnika w żniwa i wtedy miał byś był w 100 % pewny że to jest jego wina. Bo dać te 400 zł, a później żeby leżał nieużyty to szkoda pieniędzy.

Opublikowano

No tylko podejrzewam że tam ma być prąd bo w tym nad wytrząsaczami też jest prąd i ten przycisk mi działa a w tym przy czujniku jak jest prąd i dotknąłem nim do masy do sygnał dźwiękowy też się załączył wieć jest wszystko oki. Wychodzi na to że czujnik jest zespusty. A miałbyś możliwość sprawdzić czy u Ciebie jest prąd w tym kablu dochodzącym do czujnika?

Myślę żeby zamiast dawać te 300-500 zł za czujnik to kupię wskaźnik i czujnik od zetora za ok 70zł (wskaźnik umieszcze koło panelu operatora) i bedę miał porównanie temp. z silnika i chłodnicy

Opublikowano

Właśnie wczoraj patrzyłem i nie ma prądu w tym kablu ;/ Jeśli dotknę do masy to mi się zapala kontrolka na zegarze przy kierownicy, a gdy by był silnik odpalony to na dodatek by sygnał jeszcze doszedł

Opublikowano

A no widzisz a u mnie jest prąd w tym kabelku do czujnika temperatury i w tym do przycisku nad wytrzasaczami też jest prąd i myślałem że tak ma być bo nad wytrząsaczami ten przycisk mi działa i od czujnika temp. jak ten kabel z prądem dotknałem do masy też załączył się sygnał (choć bardzo iskrzyło bo wtedy było zwarcie - połączenie + z -). Czyli u Ciebie nie ma prądu w kablu do czujnika (a wspominałeś że u Ciebie dwa kable idą do tego czujnika i w żadnym nie ma prądu?). Więc musze szukać po kablach gdzieś musi być przetarty i masuje kiedy mu pasuje

Opublikowano

No to dzięki kolego Muszę teraz patrzeć po tych kabelkach bo coś musi być nie tak skoro u mnie jest napięcie na kablu do czujnika i do przycisku nad wytrząsaczami. Albo ktoś wcześniej podłączył go tam gdzie nie powinien i stąd to napięcie. Czuje że może być ciężko to zlokalizować. Dzięki za pomoc

Opublikowano (edytowane)

Ten sygnał załącza się gdy temp. wody w chłodnicy osiągnie 100o C lub w przypadku zapchania słomy na wytrząsaczach więc wolałbym żeby to działało.

A ktoś mi powie czy przy łańcuchach zaznaczonych na poniższym zdjęciu powinny być jakieś napinacze bo u mnie nie ma a te łańcuchy są bardzo luźne?

post-62779-0-72335100-1396605828.jpg

Edytowane przez Pawelek998
Opublikowano

Z góry jest napinacz, odkręć tą pokrywe i wykręcaj śruby

Opublikowano

Witam,przy moim, Mercator S, jest na tym podajniku co jest wyżej(ziarnowy), jest napinacz drewniany(klocek z twadrego drewna) i nim się naciąga ten łańcuszek jednak nie wiem czy 50 też to mają ale uważam że też powinien być :) Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam,mam małe pytanie. Ostatnio po przeglądzie classa mercatora 60 zauważyliśmy z ojcem, że jedno z kół na wale jezdnym ma luz po rozebraniu okazało sie że wał w miejscu gdzie jest osadzone jedno z łożysk jest podrobiony i łożysko nie jest ciasno na nim osadzone. Postanowiliśmy nadspawac ten u niewielki ubytek i tu moje pytanie czy po nadspawaniu ten wał sie nie urwie lub coś innego bo troche sie boimy z ojcem o to,a czy lepiej bedzie kupic nowy wał?

Opublikowano

Witam,osobiście uważam że jeżeli było spawane elektrycznie spawarką na elektrodę, to możliwe że spaw zciągnoł i mógł wygiąć nieco wał i będą bicia ,ale to w tokarce będzie widać przy ztaczaniu na wymiar , lepsze jest napawanie migomatem moim zdaniem ,gdyż nie ma takiej temperatury spawania ,oraz naprężeń spawu, a co za tym idzie wpływ na hart materiału w wale :rolleyes: Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za opinie, mam nadzieje ze nie będzie bicia,ale narazie powstrzymamy się od zakupu nowego zobaczymy jak ten będzie się zachowywał

Ma ktoś jeszcze jakas opinie na ten temat ?

Edytowane przez Marcinfds
Opublikowano

Witam. Przy obrotnicy rury wysypowej powinna być wkładka z tworzywa (nr katalogowy 654627). Handlowcy wycenili to na 230zł - w mojej ocenie przesadzili i to bardzo. Czym to można zastąpić w rozsądnej cenie i by można było rurę rozłożyć i złożyć bez pomocy kilku pomocników.

Opublikowano

Witam. Przy obrotnicy rury wysypowej powinna być wkładka z tworzywa (nr katalogowy 654627). Handlowcy wycenili to na 230zł - w mojej ocenie przesadzili i to bardzo. Czym to można zastąpić w rozsądnej cenie i by można było rurę rozłożyć i złożyć bez pomocy kilku pomocników.

W mojej ocenie też b.przesadzili,jednak coś na żniwa muszę zrobić i może z cienkiej płyty teflonowej.(jaka grubość oryginału?).Bo z rozbiórki raczej trudna sprawa.

Opublikowano

Witam, być może że teflon zda egzamin bo musi to być wkładka ślizgowa, tylko czy nie będzie zbyt miękkie i nie będzie ulegać zgniataniu, myślałem nad jakąś okładziną gładką z tarczy sprzęgłowej nasączonej olejem ;) Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez BenQ
      Witam.Kolejny problem z renatą.Pytanie czy dostane gdzieś docisk sprzęgła (nie wiem jak sie to poprawnie nazywa) cały komplet w sklepie kosztuje 2600zł.Może któryś z panów wymieniał. Z góry dziękuję za odpowiedź .Na dole zdjęcia o co chodzi
    • Przez Adek123rolnik
      Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

      jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

      Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
      Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?
    • Przez byczek1999
      Witam
      mam pytanie mam na oku ciągnik ford 6610 i chciałbym poznac jakie są opinie o tym ciagniku 
      Jeszcze jest jedna sprawa otóż ma cos chyba ze sprzeglem poniewaz bierze raptownie przy samym końcu.czy duzo by wyniosla naprawa? I czy ciągnik by sie dobrze sprawowal w pracy z turem ?
      Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
    • Przez antonio8
      Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego  ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v