fza

Members
  • Ilość treści

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O fza

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2181 wyświetleń profilu
  1. Przed klepiskiem jest tzw "blok kłosownika", można go obracać za pomocą mechanizmu z prawej strony kombajnu (natomiast patrząc na kombajn od przodu, to po lewej stronie). Z jakich elementów składa się ten mechanizm do obracania - muszę to dorobić bo mam zamocowane na stałe. Ten mechanizm występuje prawdopodobnie we wszystkich mercatorach i senatorze. Zdjęcia mile widziane.
  2. Dysze do gazu mają gwint M8 (skok 1,25), do bąka M8x1.
  3. A jakie są średnice otworów w dyszach od ursusa 385, oryginał w T25 to fi 2mm.
  4. Opisz w szczegółach, od czego podebrałeś, jakie przekroje przewodów, w osłonach czy bez, jakie czujniki (włączniki), może jakieś symbole, może zdjęcia ze szczegółami. Jednak najlepiej jak byłby szczegółowy schemat. Bo niby proste jak jest w kupie, problemy się zaczynają jak dochodzimy do szczegółów
  5. Mam zbyt małe obroty bąka w filtrze oleju (oceniam na około 200 obrotów) - ciśnienie oleju dopuszczalne (1-3 atm.), luz na osi jakiś jest, ale nie zbyt duży. Zamierzam wymienić dysze na z mniejszym otworem tj. fi 1 do 1,5mm (fabryczne, nominalne mają 2mm). Od czego można podebrać? A może macie jakieś inne porady, jak zmusić wirnik do właściwych obrotów.
  6. W instrukcji napisali:
  7. Jacek23 - proszę o rysunki i przekroje tego rozdzielacza.
  8. fza

    Regulacje pługa

    dlaczego ziemia klei mi się do odkładnic pługa (poczciwy "dziadek" grudziądzki 2 skibowy). Przyczyną nie jest pordzewiała odkładnica.
  9. Może to wniesie coś do dyskusji o szlifowaniu wału silnika T25
  10. Wymieniałem dwukrotnie linkę do regulacji obrotów nagarniacza (mimo, że była wizualnie dobra) i regulacji brak - dałem sobie z tym spokój. Koła wariatora przesuwają się bez zacięć. Przyczyną jest pancerz który nie trzyma wymiaru, Pod obciążeniem robi się krótszy, sprężynuje. Widziałem przy claasach rozwiązania z dźwignią - to prawdopodobnie rozwiązałoby problem przeciążonego pancerza linki
  11. A nie ma jak stary poczciwy miernik wilgotności zboża N197A - poszukuję do niego instrukcji. Jeżeli ktoś ma, to bardzo proszę o informację.
  12. Witam. Czy szczęki hamulcowe mają możliwość regulacji luzu? Wg katalogu jest pozycja nr 50, czy to służy do tej regulacji, jak to działa?
  13. Mam problem z linką wariatora motowidła. Wariator był rozebrany, wyczyszczony i złożony (wcześniej był martwy) - bez pasa chodzi bez zacięć. Po założeniu pasa, uruchomieniu motowideł, linką nie można zmienić obrotów. Pancerz linki ulega ściśnięciu (uszkodzeniu), a nie można pokonać oporu sprężyny wariatora (oczywiście na obrotach). Posądzam kiepskiej jakości pancerz linki. Walczę z tym i bez skutku (zmiana obrotów motowidła potrzebna) - może coś podpowiecie.
  14. A którego kleju (jakiego koloru) używał Niemiec? - to połączenie prawdopodobnie nie było ruszane, dostęp kluczem utrudniony, będzie problem z odkręceniem. Przy skręcaniu tych śrub wolałbym inaczej zabezpieczyć nakrętki - jak zabezpieczacie przed odkręceniem?
  15. A jak tak sklejone elementy rozkręcić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj