karbex

Members
  • Ilość treści

    216
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

24 Excellent

O karbex

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

745 wyświetleń profilu
  1. A poza dymem silnik w miare normalnie pracuje? Sprawdz te zawory i początek wtrysku tylko dokładnie tak jak napisałem, czyli troche wg procedury jak w C360. Tj obracaj wałem i jak paliwo drgnie to sprawdzaj czy blokada wchodzi w kolo zamachowe. Jak dalej bedzie dymił to bym reklamował robote na pompie i wtryskach - za wysoka dawka. Rozumiem że filtr powietrza drożny i nie zasyfiony I popatrz jeszze czy ci gdzieś powietrza nie łapie do ukladu paliwowego bo biały dym to też może być objaw zapowietrzającego sie układu. Pzdr
  2. Może napisz coś więcej - kiedy kopci na czarno a kiedy na biało. Zimny ciepły pod obciążeniem ? Przy takim opisie to cieżko cokolwiek diagnozować. I na czym ta generalka polegała, czy te objawy były odrazu czy dopiero po 150 mtg, w ramach generalki sprawdzałeś wtryski i pompe? Ja bym jechał po kolei i zaczoł od żeczy które nie kosztują tj. 1. Kontrola luzów zaworowych 2. Kontrola początku wtrysku (tu sugeruje robić to dwuetapowo, tj 1 etap - regulacja sprzęgiełkiem do ruchu paliwa w kapilarze na zblokowanym kole zamachowym, skręcenie sprzęgiełka i obrót wałem do ponownego ruchu paliwa w kapilarze i sprawdzenie czy wchodzi blokada w kolo zamachowe -jak nie wchodzi - poprawka i od nowa. Regulacja tak jak pisze w książce obrotem wałka pompy na zblokowanym kole zamachowym jest niedokładna i ja wole troche dłużej posiedzieć ale ustawić w punkt. 3. Kontrola wtrysków 4. Kontrola pompy - po kontroli pompy należy powtórzyć punkt 2. Przy Twoim opisie stawiam że masz wiecej niż jeden problem i wg mnie to źle ustawiony początek wtrysku z za dużą dawką paliwa lub lejącymi wtryskiwaczami łącznie. Pzdr
  3. Skoro da sie wyłączyć z zewnątrz to przystawka może być ok tylko zewnetrzne mechanizmy źle wyregulowane
  4. No to też jest trop - jak nie odetnie prądu od zasilania automatu to też bedzie kręcił. Ps. Nawet nie wiedziałem że między stacyjką a automatem jest jeszcze przekaźnik 😉
  5. A ja sie bede upierał że to kwestia automatu niż przełącznika - sterowaniem dopływu prądu do rozrusznika zajmuje się automat i tylko w tym miejscu jest przejście do uzwojenia - jak automat rozłączy to nie ma opcji żeby przełącznik 12/24 trzymał rozrusznik - wymieniłeś rozrusznik wraz z automatem i problem zniknął bo i tu była przyczyna. Pzdr
  6. Jak to sie mówi jest ryzyko - jest zabawa 😉. Zrobisz jak uważasz - od zepsutego hebla rozrusznika nie przytrzymuje a raczej odwrotnie - to przytrzymanie rozrusznika wykończyło hebel - może sie to nie powtórzyć i bedzie śmigał ale hebel załóż dobry żeby w razie czego odłączyć zasilanie. Ja bym po takiej akcji wymienił automat bo to kwestia czasu jak znowu go przytrzyma - miałeś szczęście że kleme wytargałeś bo jakby na polu bez kluczy i wszystko poskręcane/zaśniedziałe to w najlepszym przypadku akumulatory lub rozrusznik dostały by mocno po d...e a w najgorszym to i gaśnica by nie pomogła. Pzdr Ja mam traumatyczne przeżycia 😉 i moim zdaniem hebel powinien być i być sprawny- jak Ci sie zaczyna dymić spod deski ze wskaźnikami to naprawde nie ma czasu na myślenie co wyłączyć - ja w zeszłym roku jechałem w transporcie i miałem taki właśnie przypadek a gaśnicy niet. A przyczyna była taka że żarówka od rezerwy we wskaźniku paliwa (chińskim AGH) stopiła obudowe - to wszystko sie zwęgliło i zaczeło mocno prąd pobierać i dymić a na drodze nawet krzty piachu żeby gasić 🤪, a ta deska to same kable plastiki i gąbka - cyknołem hebel i przystopowało ale jakby poszedł otwarty płomień to kaplica Pzdr
  7. No niby tak ale alternator sam nie uciągnie rozrusznika - gdyby tak było to odłączenie klemy też nic by nie dało. No i zakładam że jak rozrusznika nie odpieło to odruchowo zgasił silnik. Zresztą kolega potwierdził to co napisałem. Dla mnie automat do wymiany bo go klei tak jak ten hebel, lub przycina na tulei przy powrocie Pzdr
  8. Chm. To że kręcił jak wyjąłeś kluczyk to jeszcze bym zrozumiał bo jak automat na rozruszniku nie odbije to jest zwarty i rozrusznik wtedy kręci (i zdaje sie to jest jedyna opcja dlaczego kręcił po wyjeciu kluczyka bo niezasilany elektromagnes powinien odbić a nie odbił i zwarty był styk rozruchowy ( tak jakbyś odpalał na krótko przez zwarcie śrub na automacie - wtedy też bedzie kręcił nawet przy wyjętym kluczyku bo w przewodach rozruchowych prąd idzie bezpośrednio z akumulatora. Natomiast to że jak wyłączyłeś mase on nadal kręcił to tu już jest coś porąbane bo po odpięciu hebla powinien odpuścić - to powinno być jedyne przejście na mase z akumulatora. Ewentualnie hebel przy długotrwałym obciążeniu sie "zespawał" i sie nie rozłączył. Przełacznika 12/24 chyba bym w to nie mieszał - to że rozrusznik nie odpuścił to wina albo elektromagnesu albo jego zasilania. Pzdr
  9. Śrubokręt krzyżak tylko dmuchnik kompresorem przed demontażem i pryśnij WD bo tam zawsze zasyfione jest. Wyjmij i zobacz bo tam czasem nit popuszcza i ten czujnik mase traci - objawy wskazują że to może to - wtedy tego nita trzeba dobić lekko i bedzie działał. Jak przetarte "uzwojenie" to czujnik do wymiany tylko weź do sklepu bo oczywiście są różne 🙂
  10. W zbiorniku paliwa - czujnik szwankuje. Pzdr
  11. Nie znam szczegułów ale nie można dobrać łożyska w oprawie do tej maszyny? Która to szerokość pierścienia Ci nie pasuje bo jest jeszcze kwestia podkładek dystansowych? Chyba że wałek nie ma opcji przesuniecia wzdłużnego to nawet nie potrzebne - napisz coś więcej to bedzie łatwiej 🙂
  12. A ja tak zapytam może troche obok - a wy słyszycie to radio w kabinie przy normalnej robocie? Bo u mnie w mtz z 2000 roku jest i niby gra ale go słucham tylko jak coś robie przy ciągniku jak sie popsuje 😉
  13. No u mnie chyba w porzo na lini czujnik zegar bo jak rolete przysłonie to weszło mi blisko czerwonego a jeszcze sie nie gotował także wskaźniki chyba ok.
  14. No to dziwne 😉 Bo ja mam nową obudowe, termostaty 2 sprawdzane (jeden nowy). Obydwa sprawne na 100% i musze mu ostro po garach w upał wstawiać w gruberze żeby doszło do granicy zielonego pola. Wcześniej też zakładałem temat bo mi to nie pasowało i u wszystkich to samo
  15. No to tak jak napisałem - jak jest turbo to inna bajka - bez turbo trzeba sie bawić roletką. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj