antonio8

Members
  • Ilość treści

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O antonio8

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 05/13/1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubelskie

Ostatnio na profilu byli

2491 wyświetleń profilu
  1. antonio8

    Renault Ares 2x

    Sciagalem od strony silnika nie odkrecalem fotela. Troszke pekla wykladzina przy pedale gazu ale pozniej ladnie sie scisnela i nie przeszkadza pekniecie.
  2. antonio8

    Renault Ares 2x

    z tym gazem to trzeba sprobowac amortyzator podkrecic i powinno byc lepiej.znajduje sie pod wykladzina przy gazie.trzeba po prostu mocniej skrecic śrubę tak zeby gaz sztywniej chodzil
  3. Czy rozwiazales problem hamulcow bo i u mnie jest podobnie? Zauwazylem ze to wina nie odbijajacych hamulcow. Problem tkwi pewnie w tulejkach ktore prowadza tlok cylinderka bo jak go wypchna to pozniej nie chca wrocic. Tylko nie wiem dlaczego tak sie dzieje.
  4. Możliwe że problemy ze sprzęgłem. Też tak miałem tylko w aresie 656. Uszczelnienia na sprzęgle wymieniłem. Sprawdź może filtrem od paliwa co idzie od zbiornika
  5. Mam problem z odpowietrzeniem hamulców w Aresie 656. Cala sytuacja zaczela sie w momencie gdy podczepilem nowa przyczepe z hamulcami hydraulicznymi. Ciagnik i przyczepa hamuja tylko zdarza sie sytuacja ze raz na jakis czas poprostu hamulec nie zadziala. Wydaje mi sie ze wina lezy w odpowietrzeniu. Jeden mechanik mowil ze odpowietrza sie na pracujacym silniku i nie wciska sie hamulcow tylko luzuje odpowietrzniki. I ostatnio pojawil sie tez problem z olejem hydraulicznym bo zapalila sie kontrolka od temperatury oleju hydraulicznego. wydaje mi sie dziwna sytucja bo zapalila gdy ciagnalem pusta przyczepe. Przy pracach z plugiem czy agregatem uprawowo-siewnym nie palila sie wczesniej. Olej wymieniany w w tamtym roku czyli zrobione jakies 200mtg. Moze wina lezy w czujniku.
  6. docisk wygladal ok.lozysko dociskowe od jazdy tylko wymienilem tak dla pewnosci a od womu nie bo niewiele pracowalo i wygladalo na nie zuzyte. tylko tak sie wlasnie zastanawiam nad tym ustawieniem moze te lapki od womu mocniej skrecic i tu moze byc przyczyna
  7. nie byl wymieniany. a czy moze przyczyna byc gdzies w skrzyni? byla kiedys regulowana ta dzwignia od przelaczania obrotow 540/1000 i to od tamtego mniej wiecej momentu sie to zaczelo
  8. a czy moglbym dostac wytyczne odnosnie ustawienia sprzegla? zgodnie z tymi co posiadam ustawialem jak pierwszy raz wymienialem sprzeglo kilka lat wczesniej i wtedy bylo ok
  9. Mam problem ze sprzeglem w lamborghini lampo. Jest to sprzeglo dwustopniowe i drugi stopien (wom) jest rozlaczany za pomoca dzwigni. I wlasnie problem jest ze sprzeglem od wom, a mianowicie nie mozna do konca wylaczyc walka za pomoca dzwigni(walek sie kreci po zaciagnieciu dzwigni i niby mozna zatrzymac reka ale bardzo trudno. Calkowite zatrzymanie wom nastepuje po wcisnieciu sprzegla jezdnego ). Sprzeglo zostalo wymienione na nowe razem z dociskiem ale problem pojawial sie tez przed wymiana sprzegla. Regulowane bylo sprzeglo zgodnie z wytycznymi jak rowniez i linka od dzwigni sprzegla.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj