kamil496

Members
  • Ilość treści

    751
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

39 Excellent

O kamil496

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/04/1996

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świętokrzyskie, Dalechowy
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Rolnictwo

Ostatnio na profilu byli

10383 wyświetleń profilu
  1. Ewentualnie może też być na czujniku magnetycznym taki jak jest przy wentylatorze czy od awaryjności. Ja tak mam
  2. Oczywiście że można jeśli chodzi o modele 8... 9... i wyżej, bo 7... już jest inny napęd ( na krzyżaki ) i by się w momencie wszystko rozleciało
  3. Właśnie u mnie to samo było, że na początku większosc obrała zły tok rozumowania ale dobrze że jakaś osoba się na głos odezwała i każdy po krótkim przemyśleniu sprawy zrozumiał że sam ma źle a ona wlaśnie ma dobrze i tym o to sposobem każdy zdał praktyczny
  4. kamil496

    Belarus MTZ 1221.3

    Wszystko jest w profilu A kolega skąd?
  5. Jestem prawie pewny że dało by radę wyprowadzić sygnał pod obrotomierz gdyż wystarczy wlutować się w jedno uzwojenie przed diodą, pozostaje kwestia przełożenia na kole pasowym, czy obroty silnika będą pokrywały się z obrotomierzem. Elektryk powiedział że jeszcze jest w bardzo dobrym stanie, komutator bardzo nie wytarty i ma chodzić Skąd taka cena... Czyżby regulator kosztował 1,5 stówki ?
  6. Wreszcie się doczekał ,, starego '' nowego alternatora Teraz przy włączeniu wszystkich odbiorników napięcie na minimalnych obrotach nie spada poniżej 14,5 V nie to co w tym ruskim badziewiu Już dawno mogłem to zrobić. Każdemu polecam taką przeróbkę bo na prawdę warto a nie pakować kasy na naprawy w ten stary bezszczotkowy. Koszt alternatora z przesyłką wyniósł mnie 100 zł, wyprowadzenie sygnału pod obrotomierz ( konkretnie w tym alternatorze nie ma fabrycznie wyjścia W pod obrotomierz, tylko B,D i DF ) i nowe szczotki elektryk zawołał 30 zł, przetoczenie oryginalnego koła pasowego ze starego altka za free, jakieś kable itp max 20 zł. Wszytko teraz działa ładnie, pięknie Altek Boscha 120A jest od golfa 3, passata b4 i pochodne
  7. Ja powiem tak, kiedy przyprowadziliśmy 88 classica to jedna rzecz mnie zdziwiła a mianowicie dosyć wyczuwalne falowanie na obrotach. Normalnie zjechał z lawety wprowadzony do garażu ale falowanie pozostało, okazało się że pompka elektryczna nie chodzi w końcu doszedłem do tego że bezpiecznik był spalony.... Przepracował już 3 sezon i jak na razie spokój, bez żadnej awarii. Trzeba zaczynać od rzeczy najprostszych czyli tak jak mówią przedmówcy sprawdzić drożność odpowietrznika
  8. W 1221.3 mam odwrotnie... Normalnie wskaźnik pokazuje ok 10 bar podczas roboty czy nawet jazdy drogą wskażnik lata od tych 10 do zamknięcia skali czyli ponad 18. Wymieniałem olej, czyściłem tarczki, bąk za każdym razem przy wymianie oleju w silniku i dalej to samo Gdzieś na filmiku widziałem że u kogoś też tak było, widać ten typ tak ma. Zrobione prawie 1800 h i na razie nic sie nie dzieje
  9. @up Dokładnie. Dla sprostowania to 230000 może i by wyszło ale BRUTTO a nie NETTO i to na pełnym wyposażeniu ...
  10. No właśnie ja też tak zrobiłem na początku ale po wyliczeniu wychodziły już ogromne ilości ton zbożai to już na oko nie pasowało Gdyż ilości były 4 X większe niż zapotrzebowanie dla 625 sztuk Kurde, ja nic takiego nie wpisywałem
  11. Tak właśnie o to mi chodziło, a oprócz tych wyliczeń ( ilość, cena, podatek, itd ) i do zapłaty ( słownie też ) to nic nie było więcej napisać ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj