hopis1983

Members
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O hopis1983

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

7376 wyświetleń profilu
  1. -frezarki,tokarki,spawanie,kuznia, naprawa maszyn, hodowle, uprawy bynajmniej w latach 1998 2003 jak jest tak dalej to warto.
  2. Tura jeszcze nie kupiłem bo jeszcze mam mf 6120 z turem którego muszę sprzedać i dopiero pomyślę,a pojemność oczywiście 3,4l
  3. to fajna cena i z półbiegami oczywiście że lepszy niż dt, case -a też miałem na uwadze ale zostałem przy td mam do dilera 30km a jerzeli chodzi o oś to nie wiem są jednosiłownikowe i dwu ja wziołem dwu bo do tura,
  4. jeżeli ruszasz rewersem i czasami zapala a czasami nie to sprawdz połączenie kabla po prawej stronie jak siedzisz w ciągniku pod kabiną tam jest czujnik jest on spinany i może być wysunięte łączenie, u mnie też myślałem że to to a jednak okazało się że przy rozruszniku jest puszka gdzie jest przekaźnik i był on wysunięty i nie łączył a objawy były jak by rewers, szarpałem pare razy i odpalił pużniej nie aż w końcu znalazłem przyczynę
  5. td 5 85 liczba cylindrów 4, pojemność silnika 4l, moc silnika 63/86KM, dokładnie 125tys netto (chociaż taki ciągnik powinien kosztować nie więcej jak 85tyś netto) -biegi 12x12 powershuttle,sprzęgło mokre wielotarczowe,radio,pneumatyka jedno i dwuobwodowa,klimatyzacja, oś przednia dwusiłownikowa wzmacniana 4WD, pompa chydrauliczna o zwiększonym wydatku,3 pary wyjść chydraulicznych, podnośnik tylny udzwig 4700kg, koła 16.9 r34 13.6 r24 przód regulowany, silowniki wspomagające tuz, okno dachowe, obciążniki 8 x 40kg, eurochaki, zaczep górny, dolny. czeka na wiosenne prace
  6. Tak zgadzam się że nawet jelonki się zdarzają wadliwe a steria t5 to około 50tys różnicy od td 5. To jaki ciągnik z 85koni i w takich pieniądzach czyli 120tyś w praktycznie ful opcji kupić bo jelonek to koszt 220tys massey nie wiem ale mam jednego seri 62 i dziękuje kubot też dobre ciągniki ale też drogie deutz drogi ursus chinczyk jeszcze zetor.Mam new hollanda ts 125a na wypasie to jest praca w polu aż miło jak przesiadłem się z zetora 14245 więc chyba zostanie td.Wcześniej pisałem że 105 ale doradzono mi że td 5 85 to tosamo co 115 rużnica 35 tys a jak podkręcisz 85 to będzie miała 113 koni za 2200zł tyko co mnie martwi to że koła jednak 38 nie wejdą szkoda
  7. ja podpytałem człowieka który ma 2 forterry 105 i 125 i new hollandy serii td5030 czy 50 nie pamiętam,mówię mu że chcę kupić td 5 85 lub proximę 90 a on że jak chce mieć spokój to new holland twierdzi że jak skończy się leasing to zaraz sprzedaje zetory, podpytałem jeszcze jego operatorów twierdzą że rewers jest w zetorze okropny jak przełączysz to zgaśnie albo wybijesz głową szybe, sprzęgła robili 2 razy w zetorach 1 w td ogólnie w tym przedsiębiorstwie jest tak że kto wsiądzie to jedzie i ciągniki są wykorzystywane na maxa wtedy najlepiej porównać która marka jest lepsza.
  8. Program znaczy podkręcić puźniej a czy gabaryty tego ciągnika są takie same
  9. ja dostałem oferte za td5105 z tuzem na dużych kolach 480/38 z osią przednią mocną na dwóch siłownikach z najmocniejszą pompą oczywiście klima za 147tys netto czy to dobra cena i czy warto wydać takie pieniądze za ten ciągnik bo handlowcy oczywiście zachwalają
  10. Problem był tego typu że wtryski padały w końcu zregenerowałem koszt 680zł brutto 1szt i pali super chałas był w kabinie nie przez problem ze skrzynią tylko łapa od kabiny się odkreciła i drgania przechodziły na kabine (60 z popsutą zwolnicą chodziłą ciszej jak on) po przykręceniu cisza
  11. mam problem zaczeły się w ciągniku jakieś dziwne drgania i dzwięki które występują przy jeździe. Giną przy skręcie w lewo i gdy jadę po dziurach i przechyla go na prawą stronę . Czy to skrzynia czy morze łożysko w kole ?
  12. Oczywiscie że masz obroty przy zegarze bodajrze drugi przełącznik z zapadką przełanczasz obroty bębna i wiatry a dodajesz dwignią rozdzielającą jak masz wączoną mlocarnie to przełącz przełącznikiem i wyskoczą ci obroty na tym samym zegarze
  13. dzięki za pomoc faktycznie problem był z paliwem.Gdy oglądałem zbiornik było ok czyściutki przewody też, ale podkusiło mnie odkręcić rurkę w zbiorniku ssącą.Okazało się ze jest tak zapchana że musiałem nabić w spręzarkę 8 atmosfer żeby ją przedmuchać.A co do korka to w claasie jest metalowy i nie ma otworu chyba ze zasysa z boku.Wróce do zbiornika, w miejscu gdznie wchodzi rurka jest zagłębienie z korkem spustowym ta rurka jest do samego spodu zagłębienia i zaciąga największy syf.Postanowiłem ją skrócić . Bezpiecznik do pompki kolego ja doszłem że od pompki jest tylko przekażnik pierwszy od góry bo troche dziwne że pompka nie działała a kombajn ci chodził u mnie jak nie ma prądu w pompce to nie odpalisz
  14. mam problem w mf z prądem coś rozładowuje akumulator. Wymieniłem akumulatory na nowe założyłem nowe kable masowe i prądowe do rozrusznika, nawet założyłem wyłącznik prądu i nic.Czy to może być wina rozrusznika ale jak ma prąd to odpali.z kim rozmawiam to mówią że mf 4 to kręcą super nawet na mrozie ja na mrozie to 2 prostowniki z rozruchem spaliłem. złapie wilgoci zapomni o sterowaniu podnośnikiem masakra. Filtry do chydrauliki wymieniam a kontrolka nadal się świeci.
  15. 1.pompka paliwowa jest nowa, 2.spuściłem paliwo jest ok , 3.schodzi z obrotów i gaśnie raz po godzinie raz po pół zależy, na wysokich obrotach przy młoceniu, na wolnych chyba nie ponieważ po awarii na polu o ile pamiętam jechałem 45 minut do domu i nie zgasł.4.korek czysty a co do powietrza czy nie będzie widać pęcherzyków powietrza w filtrze?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj