pawlo694

Members
  • Ilość treści

    595
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

19 Good

O pawlo694

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 28.01.1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Płońsk

Ostatnio na profilu byli

20705 wyświetleń profilu
  1. w sensie że jak zacznie się grzebać przy tej przeróbce to dobrze by było gdyby ciągnik nie był potrzebny na jakiś czas. Bo to trzeba u Ciebie kolektor za turbiną zdjąć, zmierzyć, przyciąć rurki, dopasować kolanka, później najlepiej przymierzyć wszystko na próbę żeby przypadkiem źle nie zespawać. Jak to bywa w takim tworzeniu "czegoś z niczego" w godzinkę tego nie ogarniesz, tym bardziej że nie ma nigdzie na to gotowych projektów
  2. Może ja mam słabo wyciszoną kabinę ale czy z otwartymi drzwiami czy zamkniętymi to praktycznie jeden hałas Najważniejsze to unieruchomić ciągnik na czas pracy bo mierzenie na "oko" słabo wychodzi łącznik elastyczny dostaniesz raczej w każdym sklepie z częściami do samochodów aczkolwiek mój ze względu na to że jest dość dużych wymiarów "ma otwór na 70mm" to musieli mi ściągnąć na zamówienie
  3. Zetor z 1998 roku. No co prawda to prawda widoczność jest teraz świetna Jak widać przy tej konstrukcji wydechu turbina to żaden problem, pomijamy jedynie pierwsze kolanko które wychodzi za kolektorem. Powiem szczerze że nigdy nawet przez myśl mi nie przeszło żeby robić tłumik z prawej strony. Po pierwsze byłoby z tym za dużo komplikacji takich jak ominięcie mocowania maski, pompek hamulcowych, zbiorniczka płynu i rozdzielacza od ładowacza... a po drugie chciałem pójść najprostszą drogą i nie pchać za dużo rury pod maską. W teorii tłumik z lewej strony to minus ale w praktyce nie ma to żadnego znaczenia. Też chciałem robić z kwasówki bo zależało mi na użyciu rury o średnicy 70mm ale ze względu na problematyczną samodzielną obróbkę tego materiału po prostu musiałem zrezygnować.
  4. A więc... Osłona aż taka niezbędna nie jest ale i tak pewnie się w przyszłości pojawi. Miałem już wcześniej zamontowany w podobny sposób wydech i przez prawie 4 lata użytkowania nie zdarzyło się ani razu żeby omyłkowo złapać za tłumik zamiast za tą rączkę. Aczkolwiek sprawdzałem że nawet przy takiej krótkotrwałej pomyłce nic się nie dzieje. Lampa faktycznie jest już zamontowana na wzór Proximy czyli od kabiny idzie rurka która omija wydech i umiejscawia lampę przed nim Dziura w masce a raczej otwór po tłumiku jest zasłonięta takim specjalnym dekielkiem z blachy. Nie mam zdjęcia ale na tym filmie ją widać
  5. Wydech przerobiony po raz drugi. Teraz jest kompatybilny z ładowaczem czołowym 😅
  6. akurat będę u siebie przerabiał tłumik tak żeby przystosować go na ewentualny późniejszy montaż turbiny no ale nie obejdzie się bez wycinania otworu w masce
  7. tłumik zapobiegawczo przerobiłem na oryginał gdyż bałem się że tur nie zdoła go minąć... no i miałem rację bo mocowanie ładowacza odsunięte jest może z 10cm od kabiny. Ale jest już kupiony materiał i będzie tworzona po świętach nowa wersja rury wydechowej Zobaczymy ile pociągnie. Myślę że będzie bardziej zadowolone niż to które siedzi w ursusie c-360. A poza tym to "Zetor" więc w porównaniu z JD czy NH koszt wymiany tarczy nie będzie taki drastyczny
  8. oczywiście netto. Cena razem z konstrukcją wsporczą i montażem, myślę że jeden z najtańszych na rynku
  9. Czyli ogólnie zetorowskie skrzynie nie są zbyt dobrze przemyślane w tej serii, przynajmniej pod względem ekonomicznej jazdy
  10. Skrzynia to myślę że taka która rozpędzi ciągnik do 40km/h i ma rewers. I nie wiem czy w tej serii były montowane skrzynie z 12 przełożeniami czy takie cuda robili dopiero w Proximie. Ale zdecydowanie przydałoby się coś więcej niż tylko 10 biegów do przodu. Tabliczka jest a na niej wszystko wpisane markerem jak jeździłem oglądać to tylko kilka ładowaczy na placu miało wpisane jakieś numery, czuję że od stycznia będą tam wpisywać rok produkcji jako 2020, mimo że stoją już kilka miesięcy na placu u dealera
  11. Skrzynia niestety najgorsza z możliwych czyli 10/2 z prędkością maksymalną 32km/h Cena to 13500zł, wszystko w podstawowej wersji więc nie wiem jaki tu rozdzielacz siedzi. Aczkolwiek nawet na minimalnych obrotach silnika całkiem fajnie to śmiga
  12. Nowy nabytek zdążył dojechać przed świętami :D
  13. pawlo694

    Nowa Proxima

    Wyłożyli kasę na jeden nowy projekt a teraz klepią każdą serię w tym samym wyglądzie i pewnie będą chcieli teraz ze 20tyś więcej za tego brzydala w porównaniu do starszej wersji
  14. Też mi w sobotę wiatr wyrwał drzwi w zetorze dziś kupiłem nowe za które dałem 190zł w okolicznym sklepie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj