radekFT675DT

Members
  • Ilość treści

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

4 obserwujących

O radekFT675DT

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1933 wyświetleń profilu
  1. Na początek sprawdź sam przycisk czy jest sprawny
  2. Przycisk ma trzy pozycje: wyłączony - zmiana przy 2 tyś - tryb eco zmiana przy 1700, przy wysprzęglaniu nie zbija półbiegów on to robi w automacie przy 1200 obr, a i tak nawet jak automat jest wyłączony to działa funkcja dopasowania półbiegu do biegu czyli jedziesz na przykład 3D zmieniasz na 4 i masz 4B. A u Ciebie przycisk ma 3 pozycje?
  3. Jak coś więcej Ci potrzeba to pisz mam całą instrukcje napraw do seri64 co prawda po angielsku ale zawsze to coś
  4. Tu masz procedure kalibracji z serii 62xx wszystko jest to samo tylko inaczej odczytuje się temperaturę oleju. Kalibracja Power Shuttle Massey Ferguson Serii 6200(1).pdf A tu masz zdjęcia z serwisówki od serii 64xx tylko musisz sobie przetłumaczyć, ale tak to jest to samo co seria 62xx tylko odczyt temperatury jest na wyświetlaczu a w serii 62xx temperaturę odczytuje się z kontrolek od półbiegów.
  5. Witam, ja mam MF6465 i MF6245 w obydwu półbiegi szarpią ale to jedynie na szybszych biegach np. 3, 4 szosowa, w polu praktycznie nie czuć zmiany a czy da się to skalibrować to nie wiem bo sam szukałem informacji na ten temat i nic nie znalazłem, a rewers no to da się kalibrować bez problemu i ustawiać agresywność. One po prostu chyba tak mają nawet raz jechałem jd 6120m bo kolega miał na testach i tam półbiegi też szarpały. Raz gdzieś wyczytałem że hydroakumulatory są winne tym szarpaniom i fakt w 6245 miałem przebity założyłem nowy ale żadnej poprawy.
  6. U mnie rama od tura zasłania cały numer vin, ale jak narazie nie miałem problemu na przeglądzie, diagnosta z czytał numer z tylnego mostu i tyle.
  7. Na każdej parze szybko złączy jest taki problem czy tylko na jednej?
  8. Witam, na pewno nie jest to łożysko oporowe bo w nim jest sprzęgło mokre, jedynie co to może tłumik drgań ale on będzie wydawał odgłosy głównie przy odpalaniu i gaszeniu.
  9. Jeśli to ma być główny ciągnik to lepiej 6cylindrów np. 6465 w ciężkiej pracy spali nie wiele więcej, w lekkiej no to wiadomo 4cyl wygrywa, ale 6cyl robota całkiem inaczej idzie.
  10. No u mnie dokładnie tak samo z 850 skoczą chyba na 950 już dokładnie nie pamiętam .
  11. U mnie w 6465 też jest delikatny wzrost obrotów przy gaszeniu.
  12. MasseyFerguson 6245&hydramet12
  13. Może jakiś deutz dx, np. 6.30 miałem takiego 5 lat i maszyna nie zawodna i spalanie nawet nie wysokie. A z wad to chyba słabe skrzynie biegów i drogie w naprawie i hydraulika wydajnością nie powala.
  14. Tutaj coś jest: https://konedata.net/traktorit/massey-ferguson/massey-ferguson-6445-6480-2007-2013/
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj