wieslaw16

Members
  • Ilość treści

    1274
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

59 Excellent

8 obserwujących

O wieslaw16

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

5642 wyświetleń profilu
  1. Sruby muszą być skręcone jak należy, tylko luz na panewkach jest regulowany przekładkami blaszanymi ,i trzeba tak wyregulować tymi przekładkami aby był wymagany luz w środku panewki na wale, ja luz zostawiam 0k.2 mm. i jest ok. lekko się wał z panewkami grzeje ale to jest normalne ,ale brak luzu może powodować pożar kombajnu i pękanie wałów.
  2. Z tego co mi wiadomo stosując jednocześnie śruby i nakrętki nierdzewne, należy smarować smarem bo potrafią się ze sobą spiec tak że prędzej ukręci się jak odkręci nakrętkę, są bardo dobre lecz o tym już trzeba pamiętać i smarować.
  3. Powiem tak,montował kuzyn w kombajnie Claas i już kilka lat działają, jedna zasad aby nie pękały to taka,że każdy wał ma wybity symbol na końcówce wału i one muszą się ze sobą zgadzać, chodzi o stopień wykorbienia wału, to dotyczy każdego kombajnu.Ja w swoim sprawdzałem symbole i są jednakowe.
  4. Myślę że dimer jest bardzo dobrym środkiem, bardzo dobrze myje wszelkie zabrudzenia tłuszcze itd. lecz trzeba ostrożnie i stosować się do instrukcji,ja go stosuję do mycia ciągników i auta.
  5. Ja ze trzy lat temu dzwoniłem do zakładu do Iławy co robią kompletne kapitalne remonty silnika, łącznie z układem paliwowym i dają gwarancję , pytałem o cenę to powiedział gościu .ze od silnika Perkins 6. cena od 25 tys. w górę.
  6. Jeżeli pękł wał tak jak podajesz to blok należy dać do centrowania bo pęknie kolejny.
  7. Wygląda na to że uszczelka pod głowicą się kończy jak napisał kolega PRIMO .
  8. Odradzam palnik bo może być wybuch, rozerwać zbiornik ,a tego co będzie robił może nawet zabić ,u mnie w moich stronach właśnie gościu zginął przy naprawie zbiornika od małego ruska, gazy powstałe w trakcie podgrzewania powstają i do tego otwarty ogień i mamy wybuch.
  9. Dokładnie nie pamiętam ale 4mm lub 3,5mm ale raczej 3,5mm u mnie też w tym roku obcięło i były obydwa wbite ,ale mój kombajnista nie zauważył że wierzchem zbiornika już idzie ziarno , a rynna ziarnowa była już też pełna ziarna i nie miało gdzie pchać ziarna, tak że już pas zaczął się palić o mały włos by spalił mi kombajn, powinno było zadziałać sprzęgło ale nie wiedzieć czemu nie zadziałało ,jeśli chodzi o plewy że chłodnicę Ci zawala ,to musi gdzieś być nieszczelność i dostają się plewy na chłodnicę.
  10. Może nie wszyscy o tym wiedzą ale w ten klin rurkowy wbija się jeszcze jeden cieńszy ,a co za tym idzie zwiększa wytrzymałość ,mam pytanie czy bez względu na ilość ziarna w zbiorniku czy prawie pełen czy pusty te kliny Ci obcina? radzę sprawdzić łożyska na tym wałku może się rozsypały i blokują , zobacz czy nie masz zbyt wyciągnięty łancuch który może blokować łańcuch ,wskakuje wówczas rolka na ząb łańcucha i też to może być przyczyną ,mówisz że wydaje Ci się że za wolno chodzi łańcuch podajnika ,a może jest poślizg na sprzęgle jeśli w tym modelu istnieje.
  11. Słyszałem od męża naszej radnej że ma być wprowadzony podatek od utwardzonej powierzchni podwórka, oraz od płotów ogrodzeniowych na fundamencie tylko nie wiadomo czy też ma to dotyczyć gospodarstw rolnych czy innych posesji.
  12. Zbyt wczesny kąt wtrysku objawia się metaliczną twardą pracą silnika i słyszalny jest szczególnie w trakcie wkręcania się na obroty silnika,i na pełnym gazie też jest słychać lecz mniej,należy zaznaczyć iż to jest szkodliwe dla silnika i ma wpływ na jego żywotność, co prawda jest lekkie zwiększenie mocy przy zbyt wczesnym kącie wtrysku jednak nie jest to zalecane.
  13. Może być któryś zawór wydechowy ,nie do końca się zamyka i tłok w niego stuka, ponieważ jeśli będzie trzonek zaworu bardzo w nagarze u wejścia w prowadnik sprężyna nie podnosi do końca zaworu i takie obawy się pojawiają ,lub też pęknięta sprężyna zaworu któregoś ,radzę zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić sprężyny oraz zawory czy do końca się zamykają.Ponadto obsłuchaj silnik gdzie słychać te stuki ,czy u góry silnika czy na dole,bo jeśli dół to może być przyczyną że któraś panewka będzie stukać, a jakie jest ciśnienie oleju w silniku.
  14. Wiadomo od lat że flagowej marki sygnał jest więcej wart nawet jak silnik, jest pożądanym i trudno dostępny na rynku.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj