wieslaw16

Members
  • Ilość treści

    1409
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

72 Excellent

8 obserwujących

O wieslaw16

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

6736 wyświetleń profilu
  1. U mnie gostek zrobił przyczepkę jednoosiową z dostawczaka ,zostawił napęd i zamontował wałek przekażnika, i jadąc w tereny podmokłe po drewno czy coś kolwiek gdzie trudno z wyjazdem, włącza napęd w przyczepce i nie ma problemu z wyjechaniem,wcześniej miał dwukołówkę zarejestrowaną do wożenia świń i bydła i teraz dwie dwukółki chodzą na tych samych dokumęntach i tablicach.
  2. Tu się też kolego mylisz,po nabyciu pojazdu ,zgłaszasz jego nabycie w W K, i nie masz bliżej określonego terminu, po tym na jego przerejestrowanie,dwa dni temu byłem w WK zgłaszałem nabyty pojazd,i pytałem się w jakim terminie muszę zarejestrować ,powiedziano mi właśnie, że w przepisach nie ma określonego terminu zarejestrowania pojazdu, po zgłoszeniu nabycia.
  3. Czasy niepewne ,tak że każdy sprzęt z "bronią aktywną" na pewno każdy mieć powinien,a tak na poważnie to przez pomyłkę pisarską brzmi nawet ciekawie, na te czasy i może się okazać potrzebny, chociaż oby nie.
  4. Powiem że auto czy czy ciągniki zaraz mają inną odczuwalną moc i sama praca silnika jest inna, oraz zużycie paliwa przemawia za tym aby z tego korzystać. Tak jest ,wiem jak i u mnie też tak jest, lepsza dynamika i nie tylko bardzo wiele jeszcze innych korzyści płynie z tego,no ale nie każdy to ogarnia i nie nadąża umysłowo,wystarczy poszukać w wyszukiwarce i poczytać,ale może ktoś ma obrzydzenie do czytania takich rzeczy.
  5. Tak jest ,wiem jak i u mnie też tak jest, lepsza dynamika i nie tylko bardzo wiele jeszcze innych korzyści płynie z tego,no ale nie każdy to ogarnia i nie nadąża umysłowo,wystarczy poszukać w wyszukiwarce i poczytać,ale może ktoś ma obrzydzenie do czytania takich rzeczy. Na postoju.
  6. Tylko ściśle w/g procedury wtajemniczonych. Dla niektórych wszystko to jest lipa.Od nadmiaru wiedzy niektórzy mogą popaść w jakieś kompleksy, i bólu głowy mogą się nadobyć, tak że lepiej niech każdy zostaje przy swoim,takie rzeczy jak cetan r to nie są tanie rzeczy i nie wszyscy mogą sobie na to pozwolić cenowo i nie każdy ogarnia to umysłowo.
  7. Tajne przez poufne, i tylko dla wtajemniczonych,nie wolno,zabronione !!!!
  8. No powiem tylko, że już nie jeden sam się zaorał, głupim komentowaniem i gadaniem.
  9. Powiem że jest nawet bardzo skuteczna na takich gostków.
  10. Wolę sobie kupić cetan który podwyższa liczbę cetanową, dodać do ON b0, i wiem na czym jeżdżę.
  11. Kupiłem na składnicy maszyn to w ogóle oleju nie widziały i z tak miękkiego drewna że paznokciami by je w całości rozdłubał,dopiero sam je w oleju robiłem ,jeśli chodzi o układ X jest dobrze żadnych bruzdek nie ma,ale musi być z tyłu wał strunowy i listwy w wale montowane skośnie, które rozganiają na boki ziemię i likwidują bruzdki.
  12. Fabrycznie jest na kołach, jest ciągana i w układzie X ,i ma szerokość 2,7 m. ,a jak widać jest przerobiona w układ V,zrobiona na zawieszaną,i należy pamiętać że w układzie V ciągnik z ciąga w jedną stronę ,mam też taką i też po przeróbkach na zawieszaną ,ale została w układzie X ,oraz dołożyłem wałek strunowy i robi dobrą robotę, chociaż trzeba nieraz obciążyć ją w zależności jak się zagłębia w glebę,ale to każda czasem wymaga dociążenia.Na zdjęciu widać że została poddana przeróbkom i jak widać to raczej nie ma obecnie regulacji kąta natarcia talerzy ,jest chyba zrobione to na stałe,chociaż na zdjęciach widać że chyba można regulować ale każdy segment oddzielnie ,oprócz tego fabrycznie segmenty są wahliwe i dość dobrze kopiują teren,a tu zamontowane na sztywno,ponadto z tyłu wały zostały dość daleko zamontowane od talerzówki ,a co za tym idzie po podniesieniu może podnosić przód traktora, ale to jeszcze zależy do jakiego będzie traktora zakładana, bo w sumie wyszła dość duża jej całkowita długość,najlepiej jak nie jest daleko jechać ,niech gościu przypnie do ciągnika i zobaczyć jak robi robotę w polu.Zaleta jak dla mnie jest to że jest na panewkach ,ale najlepiej panewki dać u tokarza dorobić z twardego drewna i wówczas na długi czas jest spokój,kupiłem oryginalne to widać że robione z miękkiego drewna i szybko zdarte pomimo smarowania. Popraw błąd w tytule.
  13. Radzę najpierw sprawdzić czy równo silnik pracuje na wysokich obrotach i czy nie kopci ,to najważniejszy problem tych silników,ja swoim kombajnem jechałem 120 km. na kołach,w zimę przy mrozie minus 15 stopni szyby zamarzały i dałem radę, a heder przywiózł mi znajomy na lawecie ,najtańszy koszt transportu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj