wieslaw16

Members
  • Ilość treści

    1318
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

66 Excellent

8 obserwujących

O wieslaw16

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

5999 wyświetleń profilu
  1. Dżwignie trzeba dać do końca, do omłotu tak musi być ,a do jazdy po drogach ustawiasz według potrzeby.
  2. Też mam taką nagrzewnicę mam ruska od nowego i wyrzuciłem to w cholerę, bo pomimo włączenia dławika na grzanie bardzo słabo grzało prawie wcale, i lepiej tak jak koledzy piszą dać z cylindrów, ja tak zrobiłem, dociąć i dopasować blachę, wyciąć dziurę w blasze na rurę i wprowadzić do kabiny, ja zamontowałem oryginalny łącznik od C360 z włączaniem i wyłączaniem dopływu powietrza i działa pięknie.
  3. Na kołach jezdnych tych dużych też często jest wybity rocznik.
  4. Rozbierz ten wariator który się nie działa i będziesz wiedział co za przyczyna, innego wyjścia nie ma.Tylko uwaga przy rozbieraniu wariatora ze sprężyną, bo jest niebezpieczny ze względu na sprężynę, potrafi wystrzelić przy nieumiejętnym rozbieraniu,jak coś to pisz to podpowiem jak w miarę bezpiecznie to zrobić.
  5. Zobacz czy wariatory oba płynnie się rozszerzają ,czy się nie zaciął lub zardzewiał ten co jest osadzony na wale targańca, czy się rozszerza i zwęża, bo pas cały czas musi być napięty jeśli płynnie chodzą obydwa wariatory.
  6. Wygląda mi to na zbyt mały luz na zaworach, jak jest silnik nagrzany zawory są nie domknięte i traci kompresję i nie odpala, albo też zacierają się trzonki zaworów w prowadnikach i nie domykają się zawory,może też być wina pompy wtryskowej lub zasilającej ,zobacz jak jest nagrzany czy podaje paliwo na wtryski odkręć rurki i będziesz widział czy tryska dobrze paliwo,ale objawy które podajesz wskazują na zawory.
  7. wieslaw16

    Kosa do bzona

    Do bagnetów ze stalkami powinna być dolno nacinana ,a do bagnetów bez stalek górno nacinana.
  8. Kupić taki żeby był bliski i łatwy dostęp do części zamiennych, nie mówię tu o Bizonie.
  9. Na skrzyp też kiedyś zmieszałem chwastox turbo z glifosatem, no i dwa lata na polu go nie było ,potem znowu się pokazał ale już w mniejszej ilości.
  10. Najczęstszą przyczyną gdy są takie pykania, a rozrusznik nie kręci są nadpalone styki w wewnątrz cewki rozrusznika , tam styki nie łączą aby kręcił rozrusznik,też częstą przyczyną są szczotki jeśli się kończą ,są zbyt krótkie nie łączą z komutatorem, jak też ponadpalany komutator będzie dawał takie objawy, może też być że i masa gdzieś słabo łączy jak koledzy wcześniej o tym pisali.
  11. Jedyna przyczyna to paliwo z pompy wtryskowej dostaje się do silnika
  12. Do jakich obrotów wcześniej się wkręcał?
  13. Odkręć okienko pod sprzęgłem i obejrzyj co tam mogło się stać,, żaden z nas nie ma szklanej kuli w której by zobaczył Twój ciągnik i sprzęgło w wewnątrz, i powiedział co się tam stało, a przyczyn może być kilka i nikt nie będzie wróżył z fusów tu na forum.
  14. Jeśli po cofnięciu całkowitym dzwigni gazu ciągnik nie gaśnie to należy wyregulować to odpowiednio śrubką która jest na korpusie pompy wtryskowej, tam jest regulacja ,jedna śrubka jest od maksymalnych obrotów, druga zaś od ustawienia takich obrotów przy których silnik przestanie pracować ,czyli zgaśnie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj