farmervip

Members
  • Ilość treści

    1106
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

78 Excellent

8 obserwujących

O farmervip

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 15.02.1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnio na profilu byli

7009 wyświetleń profilu
  1. @Alacapone ciśnienie mierzyłem na wyjściach hydraulicznych bo po co na siłownikach jak podnośnik nic nie reagował, to chyba logiczne że ciśnienia tam nie będzie, @izydor6280 też tak myślałem bo nawet okazało się że alternator nie ładuje ale naprawa nic nie pomogła, Na szczęście problem udało się rozwiązać winowajcą był zawór zaraz za pompą z którego olej idzie min na orbitrol zawiesił się przez dużą ilość opiłków... po wyczyszczeniu podnośnik działa jak szalony
  2. Tak zrobiłem, wymieniłem filtry i zmierzyłem ćiśnienie, na zimnym jak i na gorącym 180bar
  3. Pany, tyle mądrych głów i nikt nie doradzi?
  4. @zbych to mówisz żeby śmiało wołać serwis i nie płacić?
  5. Lepiej tego nie mogłeś określić @witejus to cena z dojazdem we dwie strony
  6. Zalane jest 10w30 utto, ćiśnienia pomierzę ale na wyjśćiach na pewno będzie większe jak na podnośniku, jest jeszcze taki problem że jak podnośnik podczas długiej pracy przestaje całkowicie podnośić to wystarczy zgasić ciągnik i od razu zapalić, w tedy zaczyna działać ale tak na 50%
  7. Koledzy potrzebna pomoc, chodzi o renault 120.14 podnosnik z ehr, na wolnych obrotach wogóle nie reaguje dopiero przy 1100obr zaczyna podnośić i opuszczać ( na zimnym oleju) bo im cieplejszy tym jest gorzej a na bardzo rozgrzanym czasem podniesie a czasem szarpie lub w ogóle nie działa, pompa raczej jest dobra bo na wyjsciach hydraulicznych cały czas wszystko jest ok, filtry i olej zmienione, ktoś coś doradzi?
  8. @witejus dzięki ale przerabiałem już ten serwis, raz serwisant siedział u mnie 7h i większość czasu konsultował się z kolegami przez tel bo bladego pojęcia o robocie nie miał, a no koniec usłyszałem że prawdopodobnie może to być to..., no i że jestem biedniejszy o 1200zł.
  9. Dzięki ale jestem troche dalej bo Małopolska, może jest tutaj ktoś co miał podobny problem?
  10. To chyba nie jest dobry pomysł :blink: https://www.olx.pl/oferta/interfejs-claas-renault-metadiag-urzadzenie-diagnostyczne-CID757-IDiJ91H.html#3b21fd6fca
  11. Śrubki,podkładki,pompka,przewody na 100% odpadają jeździłem ponad rok bez pompki i palił idealnie, kolego @AlaCapone pewnie tak się to skończy tylko niestety u mnie serwis claas który jest dość daleko i dziady kasują jak za złoto a pojęcia o robocie zero! wiecie może czy gdzieś w internecie można sobie kupić jakiegoś kompa by pokazał błędy?
  12. Koledzy chodzi dokładnie o aresa 696 2003r problem polega na tym że ciągnik gdy dostanie obciążenia dusi się jak by mu brakowało paliwa i oświeca się kontrolka wskazująca jakiś błąd, filtry wymienione i nic nie pomogło, gdy zacznie go duśić to wystarczy przegazować i jest troche lepiej lecz śilnik dalej chodzi jak by na 5 cylindrów dodam jeszcze że po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie ale po ruszeniu np w orce traci moc, miał ktoś może taki przypadek lub wie co może być? Z góry dzięki pozdrawiam
  13. Panowie, macie jakiś pomysl czym to zwalczyc?
  14. Panowie co może być przyczyną żółknięcia soji? jeszcze niedawno była ładna zielona a teraz zaczyna robić się żółta..
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj