Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ursus C-385

4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share marcin1992_3b

marcin1992_3b

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 28 maj 2013 - 11:28

Ursus C-385 Witam. Mam problem z instalacją elektryczną w moim ursusie c-385 a mianowicie, gdy próbuję naładować akumulatory to rozrusznik cały czas pokazuje 0 amper. Gdy wciskam kluczyk w stacyjce to brzęczy regulator napięcia, czasami zacznie ładować prostownik ale za chwilę znowu tak się dzieje. Sprawdzałem na kilku prostownikach. Także gdy łączę kabel idący z kabiny do alternatora do obudowy to iskrzy a raczej nie powinno tak być. Proszę o porady bo nie znam się na tym za bardzo. Po prostu po mojemu któryś kabel prądowy styka do masy i prąd ucieka w całą ramę. Bo gdy ciągnik postoi ze trzy dni nie użytkowany to akumulatory padają.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Ursus C-385 Dzisiaj, 18:44
  •  

#2 Share mtracz

mtracz

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów

Napisany 28 maj 2013 - 11:48

Ursus C-385 Rozrusznik nie pokazuje wartości prądu. Zapewne amperomierz w prostowniku.
Jaki przewód łączysz z obudową alternatora. W instalacji samochodowej praktycznie wszystkie przewody to jest PLUS, a obudowa-rama MINUS. Więc nie łączy się ich od tak.
Ile masz akumulatorów? 2X6V? Przeczyść mostek między akumulatorami.
A tak w ogóle czyść wszystkie połączenia przy akumulatorach, masa.
Prostownik podłączasz gdzie?

#3 Share marcin1992_3b

marcin1992_3b

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 28 maj 2013 - 11:54

Ursus C-385 2x 6V masa pod ramę. Gdy ładuje to podłączam przewody pod rozrusznik i masę. Z obudową alternatora łączyłem kawałkiem kabelka kabel idący do alternatora z kabiny, bo taki koleś mi tak powiedział żeby wykluczyć usterkę stacyjki. :)

Edytowany przez marcin1992_3b, 28 maj 2013 - 12:01.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share mtracz

mtracz

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów