Skocz do zawartości




Reklama



cisnienie oleju i kontrolka c 360


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
41 odpowiedzi na ten temat

#21 Profil usunięty

Profil usunięty
  • Guests

Napisany 10 luty 2012 - 22:53

No to się wszystko po uruchomieniu silnika okarze.     :)

#22 szymon1089

szymon1089

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów

Napisany 10 luty 2012 - 22:55

nie lepiej pompę oleju wymienić??? nie jest to drogi szport i ile masz motogodzin w niej?? i czy wlewem oleju wychodzi leciutko olej??

Edytowany przez szymon1089, 10 luty 2012 - 22:56.


#23 Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1697 postów
  • 3578015
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hajnówka, Kleszczele, Czeremcha:)
  • Zainteresowania:głównie mechanika...

Napisany 10 luty 2012 - 22:59

Najszybciej coś z pompą, zaworek, smok, lub już wyrobiona

#24 Profil usunięty

Profil usunięty
  • Guests

Napisany 10 luty 2012 - 23:01

@szymon1089 nie mąć na razie, bo jak ma zegar dobry to ciśnienie jest w porządku - zobaczymy jak jeszcze raz przemierzy
@Roki212 to samo, być może Macie rację,ale poczekajmy.

Edytowany przez MAT912, 10 luty 2012 - 23:03.


#25 szymon1089

szymon1089

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów

Napisany 10 luty 2012 - 23:14

@MAT912Może i mące ale chce pomóc bo przechodziłem to samo zeszłej wiosny i musiałem robić kapitalke bo po prostu było wszystko wyje...e. Wał do szlifu, panewki, komplet naprawczy, pompa olejowa nowa, nowe głowice. I zakupiłem zegar z allegro, Jak jest zimy to pokazuje  5,5-6 na wolnych obrotach a jak się rozgrzeje to 4,5-5. A  lampka zapala się przy 1 na zegarze.

Edytowany przez szymon1089, 10 luty 2012 - 23:15.


#26 Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1697 postów
  • 3578015
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hajnówka, Kleszczele, Czeremcha:)
  • Zainteresowania:głównie mechanika...

Napisany 10 luty 2012 - 23:15

Prosta sprawa, pomiar zegarem innej opcji nie ma. Sam też mam zegar, a co do tych dzisiejszych czujników to szkoda gadać już tyle ich wymieniłem bo albo kontrolka w ogóle się nie paliła na zimnym silniku jak pukniesz po nim zapali się potem znów to samo. Kilka miałem że przeciekały na łączeniu. A co ciekawe każdy ma inne ciśnienie (1,2 lub 0,8 lub 0,5) jak gasisz to widać ile zegar pokazuje i kiedy kontrolka się zapala :lol:

#27 Profil usunięty

Profil usunięty
  • Guests

Napisany 10 luty 2012 - 23:24

Właśnie, bo 60-tka powinna mieć ten 1,2, bo poniżej tego powinna się kontrolka zapalać.

#28 andrzej612b

andrzej612b

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 534 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bory tucholskie

Napisany 10 luty 2012 - 23:36

Koledzy , poczekajmy niech  mróz troszkę  zelżeje a w tedy może  wiele się wyjaśni - czasami pomaga ...

#29 pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 10 luty 2012 - 23:42

Po mojemu to silnik wymaga już remontu w niedługim czasie. Ale szukał bym wyjścia zmieniając olej, z tego co piszesz masz zalany kiepski olej który traci właściwości przy dużych temperaturach ( zaraz uniosą się dumą wyznawcy że  superol i turdus jest idealny :) ) chyba że masz już zalane coś konkretnego....

#30 Profil usunięty

Profil usunięty
  • Guests

Napisany 10 luty 2012 - 23:49

Jak silnik jest dobry, to będzie zalany zwykłym Superolem CA  i ciśnienie będzie ok. a Ty myślisz że kiedyś to na czym ciągniki chodziły?

#31 pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1156 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 11 luty 2012 - 00:02

W sprawnym oczywiście, ale jeśli silnik słaby to dobry olej podniesie ciśnienie i sezon-dwa jeszcze polatasz. Co mnie obchodzi kiedyś... kiedyś eternit był super a dziś co? Nie było wyboru więc lało się co było... Zobacz nawet jakie przebiegi osiągały żuki, nysy czy warszawy - 100tys do remontu głównego to był często super wynik

#32 PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 11 luty 2012 - 13:36

Ja miałem dokładnie ten sam problem co ty i odkręciłem misę olejową i zatkałem zawór  w pompie olejowej nitem ( zawór który upuszcza sobie żeby za dużo oleju nie było on jest chyba na śrut ) Ja tego śrutu nie miałem w ogóle i dopiero panewki wymień na nowe dopiero ciśnienie jest większe kontrolka świecić nie będzie ale bez kapitalki się nie obejdzie tak jak mi tak jak pewnie tobie.wał porysowany był pięknie



Ile ten zegar ma atmosfer http://moto.allegro....2089332942.html  ???
coś ten zegar ....................

Edytowany przez PIOTREK44, 11 luty 2012 - 13:49.


#33 Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1697 postów
  • 3578015
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hajnówka, Kleszczele, Czeremcha:)
  • Zainteresowania:głównie mechanika...

Napisany 11 luty 2012 - 13:48

Nie czaje o co chodzi z tym zegarem? przecież jest on od 0 do 10 atmosfer (bar) wiec powinien wytrzymać

#34 PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 11 luty 2012 - 13:50

wiem pomyliłem sorki mój bład

#35 szymon1089

szymon1089

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 87 postów

Napisany 12 luty 2012 - 13:10

ale chłopaki jak jest za duże ciśnienie to też jest nie dobrze

#36 ursus55

ursus55

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:k. Tczewa

Napisany 27 kwiecień 2012 - 23:12

Nowa pompa olejowa silnika ma ustawiony zawór na 6 atm. oczywiście żeby uzyskać takie ciśnienie trzeba mieć wał w porządku i panewki korby i główne. Ja u siebie zamontowałem zegar mechaniczny od dużych ursusów tj.1224 itp. mianowicie potrzebowałem do tego zegar 79zł, wąż hydrauliczny M12 o dł. 1,25mb za 29zł, oraz króciec (BB-czyli gwint-gwint, jeśli jest AB to oznacza złączka hydrauliczna ma z jednej str. nakrętkę czyli A a z druiej gwint czyli B to taka ciekawostka) M10(w bloku silnika) a z drugiej str. M12 na wąż hydrauliczny za 5,50zł no i wiadomo jakiś kabelek i żarówka do podświetlenia zegara. Niektórzy montują takie sprytne trójniczki które mają wyjscie na czujnik i wąż, ale mi osobiście wystarczy zegar.
Mój ursus 355 po kapitalnym miał ciśnienie przy 800obr 6atm. a jak dostał więcej gazu dochodziło do 7atm. teraz już trochę godzin zrobił i przy 800obr ma 4,5atm a na większym gazie dochodzi do 6atm. Wiadomo że ciśnienie na gorącym silniku traci trochę ciśnienie bo olej jest rzadszy, ale ciśnienie u mnie jest akurat zadowalające.
Mam nadzieję że pomogłem komuś z tym zegarem bądź trójnikem.

Edytowany przez ursus55, 27 kwiecień 2012 - 23:30.


#37 sybiuszek24

sybiuszek24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny śląsk,wołów
  • Zainteresowania:rolnictwo,sport

Napisany 04 grudzień 2012 - 18:24

Witam.Ja mam taki problem w c360 kontrolka oleju mi świeci jak lekko silnik sie rozgrzeje tak po 5 minutach gdzieś,nawet na wysokich obrotach nie gaśnie,a wcześniej tak nie miałem,olej był wymieniany na żniwa i jest w normi, czy to coś poważnego? :unsure:

#38 PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 04 grudzień 2012 - 18:34

może czujnik nawalił , ja kupiłem to ursusa wskaźnik ciśnienia oleju na allegro jest czujnik i wskaźnik kupować i zakładać

#39 mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2784 postów

Napisany 04 grudzień 2012 - 18:37

Wszystko to co już było opisane w tym temacie: czujnik, brak oleju, pompa, smok, zawór albo remont.
Nikt nie wskaże co jeśli po pierwsze nie sprawdzisz ciśnienia jakie masz.
Więc wykręć czujnik i wkręć zegar, i zrób kilka pomiarów na różnych obrotach i temperaturze.
Potem dopiero można coś gdybać.

Edit:
Po pierwsze to poziom oleju.
Ale zapewne sprawdzone.

Edytowany przez mtracz, 04 grudzień 2012 - 18:40.


AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#40 sybiuszek24

sybiuszek24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolny śląsk,wołów
  • Zainteresowania:rolnictwo,sport

Napisany 04 grudzień 2012 - 18:57

Tak poziom oleju sprawdzony,a ciągnik jest mocny nie ma co narzekać, czyli tak pierwsze co to sprawdzić ten czujnik,najprostszy i najszybszy sposób,ok dzięki .





Zobacz także