mlodyrolnik3

Owies jak uprawiać?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam

Jestem tu nowy i jestem nowym rolnikiem.

Mam zamiar zasiać owies i napiszcie czy wszystko dobrze będę robił.

1. Było wcześniej pszenżyto

2. Nic nie było robione od czasu żniw, ponieważ dopiero teraz wydzierżawiłem tą ziemie.

3. Jest tam trochę perzu i mam zamiar jutro to podorać (zobaczę jak będzie szło).

4. No wiosnę tak gdzieś 2 tyg. przed sianiem zaoram.

5. Później trzeba rozsiać nawóz ale nie wiem jaki? Możecie mi coś polecić i w jakich dawkach go siać? Po jakim czasie mam to zdrapać i zasiać owies??

5. Po zdrapanym powlekę i zasieje owies.

6. Trzeba jeszcze raz sypnąć nawozem ale po jakim czasie?? I jakim nawozem??

7. Trzeba opryskać tylko nie wiem kiedy i jakim opryskiem??

Jak możecie to odpowiedzcie na moje pytania i jak coś jest źle to poprawcie.

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam

mtz_820    0

nie kupuj chwastoxu bo to jest wielkie "G" teraz kupilem inny oprysk polecilmi go kumpel i on go stosuje rok w rok i mowi ze jest duuuzo lepszy od chwastoxu nie pamietam nazwy ale jak znajde banki po oprysku to napisze

www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    64

Jak jest perz to opryskaj to teraz rudupem i oraj za 2 - 3 tyg raz a porządnie, na wiosne nie ma po co orac wystarczy dobrze podrapac a wcześniej posiac nawóz, zależy jakie tam zasoby w ziemi masz jak marnie to będzie wyglądąło to posiejesz jeszcze nawóz raz albo dolistnie w oprysku

luteks77    7

Witam. Mam pytanie jesienią zaorałem obornik owczy (12 rozrzutników 3.5 t na/ha),chcę siać owies i jęczmień .jaki nawóz i ile wysiać?

Plon owsa to około 2.5 tony/ha.

damian40000    85