Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z mocniejszych jest problem bo długość ciężko dopasować i nie ma nic na sworzeń 22mm. Ja w końcu się wkurzyłem i kupiłem same końcówki a rurę dorobiłem. Ale wspornik przy ciągniku mam zrobiony z otworami 25mm. Jak nie chce Ci się kombinować to szukaj oryginału.

Opublikowano
Dnia 9.08.2022 o 18:59, Grzechooo napisał:

kup normalny łącznik do 6cylindrowego ciągnika na kat3 I niech tokarz Ci dotoczy i wprasuje tulejkę na 22mm ja tak zrobiłem. to z linku to jest wieszak pionowy.

Rozumiem. Czyli łącznik z rozstawem min. 66 max 96cm będzie pasował? Oczywiście główki kat 3, fi wew. 32mm

Redukcję nie problem, tokarka w domu.

Czy ktoś ma może zdjęcie węży paliwa przy pompie/filtrze paliwa? Bo u mnie jak wszytsko po kombinowane. Bo myślałem powrót z pompy wpiąć do filtra paliwa... 

Pozdrawiam

Opublikowano

U mnie rzeźba taka jak na zdjęciu.

Wogole układ paliwowy ma pominięty filtr wstępny na bloku. Założony jest przezroczysty Filtron na przewodzie. Może nie glupio. Ale tutaj trzeba zrobić porządek.

 

Śrube centralną zamówiłem. Dzieki

IMG-20220811-WA0006.jpg

Opublikowano

Hydraulika przerobiona. Wszystko bajka tylko trochę leci przy tej przystawce po prawej stronie która mocowana jest do pompy na 4 śruby. Jest tam mały oring i pod ciężarem przepuszcza olej. W starej jest duża uszczelka i nie było tego problemu ale tam jest rura i nie pasują gwinty. Poradził sobie ktoś z tym? Może jakiś klej pomiędzy płaszczyznę? Matę uszczelniającą wywaliło przy pierwszym uniesieniu grubera który waży tonę. Z oringiem lepiej ale dalej delikatnie kapie.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, kowal1108 napisał:

Hydraulika przerobiona. Wszystko bajka tylko trochę leci przy tej przystawce po prawej stronie która mocowana jest do pompy na 4 śruby. Jest tam mały oring i pod ciężarem przepuszcza olej. W starej jest duża uszczelka i nie było tego problemu ale tam jest rura i nie pasują gwinty. Poradził sobie ktoś z tym? Może jakiś klej pomiędzy płaszczyznę? Matę uszczelniającą wywaliło przy pierwszym uniesieniu grubera który waży tonę. Z oringiem lepiej ale dalej delikatnie kapie.

Załóż grubszy oring. Ja też zmieniałem przyłącze do pompy i właśnie jest na oring i nic nie przecieka. Moja rada podepnij manometr do układu może masz za duże ciśnienie?

Edytowane przez pawel86lhr
Opublikowano
17 minut temu, kowal1108 napisał:

Hydraulika przerobiona. Wszystko bajka tylko trochę leci przy tej przystawce po prawej stronie która mocowana jest do pompy na 4 śruby. Jest tam mały oring i pod ciężarem przepuszcza olej. W starej jest duża uszczelka i nie było tego problemu ale tam jest rura i nie pasują gwinty. Poradził sobie ktoś z tym? Może jakiś klej pomiędzy płaszczyznę? Matę uszczelniającą wywaliło przy pierwszym uniesieniu grubera który waży tonę. Z oringiem lepiej ale dalej delikatnie kapie.

do tej starej rurki spawa się nypel i nic nie cieknie - jak dobrze pospawasz. Można też wkleić na twardy lut

mały oring jest za słaby, poza tym pewnie jest za daleko od otworu i go sadzi na zewnątrz

Opublikowano

Panowie zaczęła lecieć mi chłodnica w MTZ 82. Ciągnik pracuje teraz tylko w oborze obornik wypchnąć i załadować paszowoz. Jest sens kupić preparat uszczelniający do chłodnic czy szkoda kasy i lepiej nowa chlodnice

Opublikowano

kup w proszku i nie słuchaj głupot że pozatyka układ chłodzenia. U mnie zrobiła się dziurka na dole bo przycierało mi ramię od serwa i proszek załatwił sprawę. Tego się sypie może dwie łyżeczki to jak może zaszkodzić. W samochodach też tak robiłem i nie było problemu. Tylko zrób zgodnie z instrukcją.

Opublikowano
1 godzinę temu, mani51 napisał:

kup w proszku i nie słuchaj głupot że pozatyka układ chłodzenia.

Że w pewnym stopniu pozatyka to praktyka 2 w miarę dobrych mechaników ( jeden od osobówek, drugi osobówki i 1/4 ciągniki) w okolicy. Jeden nawet przeklinał, bo za młodu sam załatwił sobie nagrzewnice w osobówce i w nagrodę zamiast wyjąć chłodnicę, to wywalał później całą deskę rozdzielczą.

Polutować, żadna sztuka. Mikro palnik gazowy, pasta lutownicza i dobra cyna.  Miałem okazję latać chłodnicę jumza, gdzie ledwo trzymał się kranik, króciec od węża był pęknięty na 2/3 obwodu + 5 innych dziur. Po lutowaniu trzyma już wiele lat.

Opublikowano

jak nasypał łopatą to może pozatykało nagrzewnicę. ja w trzech osobówkach sypałem i problemu nie było. Opakowanie jest na 25l to do osobówki daje się płaską łyżeczkę a nie całość. jak nie ma dojścia żeby polutować to nie zaszkodzi spróbować uszczelniacza.

Opublikowano

Ma ktoś pomysł jak uszczelnić ten rozdzielacz. Cieknie mi spod tego zaworku. Wymieniałem tam oring i nic nie pomaga. Po rozgrzaniu cały czas kapie. Może ktoś z was zna dokładny rozmiar tego oringu?

IMG_20220904_092501.jpg

Opublikowano
cabwie napisał:

O dzięki nawet nie wiedziałem ze coś takiego jest muszę w takim razie szukać zbiorniczka na płyn 😊

zbiorniczek jest po prawej stronie pod dźwigniami od hydrauliki (przynajmniej powinien tam być)

Opublikowano
Barbatoos napisał:

Ma ktoś pomysł jak uszczelnić ten rozdzielacz. Cieknie mi spod tego zaworku. Wymieniałem tam oring i nic nie pomaga. Po rozgrzaniu cały czas kapie. Może ktoś z was zna dokładny rozmiar tego oringu?

IMG_20220904_092501.jpg

Upewnij się że nie masz pękniętego korpusu. Ja przy swoim uszczelniałem i dalej się pociło. Dopiero jak pod ciśnieniem zacząłem oglądać rozdzielacz to zauważyłem pęknięcie.

Opublikowano

Odtwarzam elektryke i czy ktoś ma zdjęcie gdzie był wlacznik świateł stop? Bo przy pedałach nic nie ma.. Ostatecznie mogę założyć jakiś od Ursusa ale chciałem odtworzyć ori.

Dnia 9.08.2022 o 18:59, Grzechooo napisał:

kup normalny łącznik do 6cylindrowego ciągnika na kat3 I niech tokarz Ci dotoczy i wprasuje tulejkę na 22mm ja tak zrobiłem. to z linku to jest wieszak pionowy.

Zrobiłem jak napisałeś. Redukcję dotoczyłem 32/22mm. Dzięki za pomysł, łącznik wyszedł pancernie.

IMG_20220820_192403_compress18.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v