seweryn20

Members
  • Ilość treści

    12074
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

801 Excellent

O seweryn20

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07.01.1977

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    B-B

Ostatnio na profilu byli

25484 wyświetleń profilu
  1. https://allegro.pl/podstawa-filtra-paliwa-mtz-belarus-oryginal-i7544334389.html To jest zamiennik podstawy filtra starego typu do ruskiego. Link podstawy który wstawiłeś ma trzy wloty do wyboru z trzech stron i wylot od góry.
  2. Spoko. Bo tak zdanie zbudowane że co innego z niego wynika.
  3. Pierwsze piszesz że pompa nie trzyma a potem że za "nieopadanie" jest winna pompa lub zawór. Pomijam fakt że koledze nie chce podnieść cięższej maszyny.........
  4. Ta... To kup wóz gwoździami zbijany. Od lat w zakładach przyczep elektrodą i nie spawają jedno... Drugie to skąd taka fascynująca myśl?
  5. seweryn20

    Mtz 82

    W każdej chwili możesz zmienić samą pokrywę. Mtz-ty za 25 koła są za stare żeby mieć biegi z boku.
  6. Zębatka jest nabijana na wałek pompy i zdaje się nie jest dostępna osobno a jedynie z całą pompą. Zębatka na wał jest dostępna bez problemu. Przerabiałem to u siebie w zeszłym roku lub dwa lata temu. Nawiasem mówiąc to ta pompa do turbo jest z silnika mtz-50. On pracuje na mniejszych obrotach niż mtz-82 i dla tego miał napęd pompy o innym szybszym przełożeniu. Po prostu przełożyli to do d-245.
  7. W całej serii tego silnika od d-240 do następnych d-245 i podobnych jest jedna taka sama pompa. Różnica jest w napędzie. Silniki doładowane mają na wale większą a na pompie mniejszą zębatkę i przez to większą wydajność.
  8. Ciężko powiedzieć co montowane fabrycznie ale z tego co widzę to albo lewa albo obie są z korbami w ciągnikach fabrycznych. Możliwe że jest to opcja.
  9. W mechaniźmie tylko dwie rzeczy są wymienne łożysko oporowe u widełki. Jak poleciała zębatka lub zatarło śrubę to do wymiany całość. Co do ceny te najdroższe są pewnie do 1025 lub 122, różnię się trochę. W miarę możliwości szukaj białoruskiego oryginału.
  10. Ciekawe od kiedy. Za czyszczenie z błota przede wszystkim odpowiada kształt bieżnika i praca samej opony. Im większe ugięcie tym lepiej się czyści. Bieżnik się "otwiera" i błoto jest szansa że wypadnie czego nie uświadczysz w diagonalnej. Do pola i na drogę tylko i wyłącznie radialne, jazdy po budowach, kamerdolcach, gałęziach w lesie, w lkt, ostrówku diagonalne.
  11. No właśnie dla tego pytam. Ogólnie to i tak wystarczy z jednej strony. Odnośnie wytrzymałości nie ma problemu z obiema. Decyzja należy do ciebie.
  12. Dolna część w obu jest taka sama z tym że z korbą wszystko nasmarowane i kręci się lżej. W rzymskiej gwint na wierzchu i różnie z tym bywa. Jeśli nie masz maszyn gdzie trzeba regulować rzymska wystarczy.
  13. Mam oba z korbą i urwałem wał na którym są ramiona ciężarem trzy tony na progu zwalniającym. Obojętne które założysz, wieszaki nie są najsłabszym punktem podnośnika.
  14. Pewnie. Nie ma ograniczeń wagowych jeśli chodzi o ciągniki.
  15. Możesz. Nie ma ograniczenia tonażowego. Nie wolno ci za to ciągnąć przyczepy czy przyczep specjalnych jakimi jest np. rozrzutniki wszelkiego radzaju, beczka czy samozbierka.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.