michal1993

Members
  • Ilość treści

    3772
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

448 Excellent

O michal1993

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 06/04/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    okolice Rypina (kuj.-pom.)
  • Zainteresowania
    KPK Komurun Team

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Są bezdętkowe ale jest dopisek że można używać też z dętką. Automatycznego napędu nie używałem nigdy. Albo załączony typowo albo wcale
  2. Przód tak A z tyłu stare felgi nie pozwoliły na taką akcję
  3. Z racji tego że pytałem tu o sporo rzeczy to podzielę się moimi spostrzeżeniami odnośnie doboru opon do mtz. Na wstępie trzeba powiedzieć, że jeden obrót tylnego koła to 1,56 obrotu koła przedniego. MTZ z mostem na stożku, pomiar metodą podniesienia jednej strony ciągnika, poziomica, marker... Po wszystkich analizach dobrałem następujące opony 400/75r38 taurus na tył (czyli oryginalne 15,5r38). Na przód zostały dobrane 320/85r20 BKT i zostały zmienione felgi z 7" gwiazdy na 9" felgę współczesną i po tych zabiegach mogę powiedzieć, że to są optymalne rozmiary opon do tego ciągnika. Przedni napęd jest delikatnie szybszy niż tył. Na polu do przodu normalnie skręca, do tyłu też można normalnie jechać z napędem, nic się nie wlecze. Co prawda jazdy na napędzie w polu miałem jakąś godzinę ale mogę powiedzieć, że w porównaniu do tego co było to jest super.
  4. Z racji tego że pytałem tu o sporo rzeczy to podzielę się moimi spostrzeżeniami odnośnie doboru opon do mtz. Na wstępie trzeba powiedzieć, że jeden obrót tylnego koła to 1,56 obrotu koła przedniego. MTZ z mostem na stożku, pomiar metodą podniesienia jednej strony ciągnika, poziomica, marker... Po wszystkich analizach dobrałem następujące opony 400/75r38 taurus na tył (czyli oryginalne 15,5r38). Na przód zostały dobrane 320/85r20 BKT i zostały zmienione felgi z 7" gwiazdy na 9" felgę współczesną i po tych zabiegach mogę powiedzieć, że to są optymalne rozmiary opon do tego ciągnika. Przedni napęd jest delikatnie szybszy niż tył. Na polu do przodu normalnie skręca, do tyłu też można normalnie jechać z napędem, nic się nie wlecze. Co prawda jazdy na napędzie w polu miałem jakąś godzinę ale mogę powiedzieć, że w porównaniu do tego co było to jest super.
  5. Nie robiłem pomiarów na ciągniku ale @mani51 mówił myślę że o czymś innym. Chodziło o to że w pewnym punkcie następuje coś takiego że dolne mocowanie siłownika, oś obrotu ramion i mocowanie dodatkowego siłownika są w jednej linii - i wtedy dokładnie wszystkie prawa fizyki powiedzą że w tym ustawieniu dodatkowy siłownik nie dodaje udźwigu, a co więcej - jeżeli będzie chciał się dalej wysunąć to może narobić bałaganu. W mocowaniu użytkownika @4pakplus myślę że ten problem nie występuje.
  6. Ja mam celowo ustawione tak że na prosto siłownik wystaje 9.5cm. Dzięki temu mam fajny skręt na prawo co się bardzo przydaje szczególnie teraz jak ma tura.
  7. Dziękuję. Tył jest tak odkąd go mam czyli 8 lat - nic się nie przesuwa, jest 1,5cm węższy z prawej strony. Po dodaniu tego rozstaw z tyłu licząc od bieżnika do bieżnika będzie 120,5cm. Przód mam teraz wewnątrz na 136cm i siłownik pozwala mi zwęzić go o ok.11cm (jeżeli otwory w podstawie siłownika są w odległości 5,5cm) więc uzyskałbym 125cm wewnątrz z przodu i ok 120cm wewnątrz z tyłu, mierząc do bieżnika czyli wręcz książkowo, tak?
  8. Wymieniłem przednie opony i felgi na szersze i zmieniła się szerokość ciągnika. Dlatego mam pytanie jak ustawić szerokość ciągnika, tzn. ta sama szerokość ma być wewnątrz kół tak? Z przodu i z tyłu ta sama szerokość między kołami na dole, od protektora do protektora, tak? Zauważyłem, że u mnie jedna strona z tyłu jest 1,5cm wężej niż druga - poprzedni właściciel tak zrobił bo zrobił czy tak ma być?
  9. Tak źle i tak niedobrze. Czyli jak zawsze, te wszystkie zestawy plug&play to tylko bajki. A ten zestaw z Agrocoli jako tako się nadaje? Siłowniki dobre do przeróbki?
  10. Potrzebna, nie po to kupowałem oryginalną za ponad 400zł żeby teraz wywalać. Wysokość podnoszenia taka jak teraz jest dobra.
  11. Dobrze że mówisz... czyli trzeba będzie skrócić silowniki jednak. Tej ukosnicy z korbką nie odpuszczę. Nową kupiłem na jesieni
  12. Przy tej cenie wsporników to myślę że gotowiec lepszy
  13. Też o tym myślałem ale nie mogę znaleźć tych wsporników na dół mostu. Dźwignie kupiłeś ze sworzniem przyspawanym czy spawałeś sam?
  14. Jak myślicie - sprawdzi się to w starym polskim opryskiwaczu tak plug&play? https://www.olx.pl/d/oferta/elektrozawor-proporcjonalny-150l-min-arag-CID757-IDTDiiy.html?reason=observed_ad
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj