Witek2010

Members
  • Ilość treści

    1474
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

33 Excellent

O Witek2010

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02/10/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    RBI
  • Zainteresowania
    KPK Kumurun Team


    Garaż
    Rolnictwo

Ostatnio na profilu byli

13131 wyświetleń profilu
  1. Podepnę się tutaj. Może ktoś wie ma namiary na kogoś kto w naszym kraju rozkręca i sprzedaje te prasy na części o ile jest ktoś taki bo w ogłoszeniach nie widać albo ja nie widzę . . . Pewnie nie osiągalne jest kupienie kompletnego mechanizmu do siatki używanego do tej prasy z 2009 roku ?
  2. Witam. Potrzebuje wiedzy kogoś kto miał do czynienia z tym sprzętem. Ładowarka na zimnym oleju nie chce jechać ruszyć dopiero na wysokich obrotach ledwo rusza. Po około 40 - 60 min zaczyna jeździć normalnie. Węże hydrauliczne większość nowe, to samo pneumatyka, filtry też w porządku . Może jest ktoś w temacie co może być przyczyną takiego zachowania ? Niedoczynność pompy dawała by efekty odwrotne raczej ...
  3. Witek2010

    T-25 silnik

    Jeździj nie szukaj sobie roboty bo wyjdzie gorzej niż jest w tej chwili
  4. Witek2010

    T-25 silnik

    Silnik w częściach brakuje wału i parę innych
  5. Witek2010

    T-25 Remont silnika

    12 tys mtg ...
  6. I ja gratuluje nabytku ! Rozwijasz się ekspresem
  7. Witek2010

    Mtz 82

    Chyba całe podkarpacie takie, jeszcze dwa dni tak i rzeki będą wylewać a Polsce susza... chodź tu dwa tygodnie temu też sucho było . Z Mtz jesteś zadowolony czy wolisz c360 ?
  8. Całe dziadki w oryginale żaden nie przeszedł jeszcze plastyki - naturalnie wyglądają takiej farby jak ta to już żadna nie będzie
  9. Witek2010

    T-25

    31.12.2018
  10. Witek2010

    Ford 6610

    No z każdej góry nawet po mokrej trawie mając z tyłu tak do 3,5 t to staje nawet chcąc wymusić poślizg a zrób to MTZ to zaraz na dole się jest a o c-360 to już nie mówię ale jeden napęd to ma co porównywać . Obie dźwignie po prawej stronie mam jedna pod drugą. Na jednej biegi 1-8 a druga i tu cała trudność większości ona sprawia bo tam jest w takiej kolejności: Wsteczny - Luz- terennowe-luz- pełzające (całkiem pchając wajchę do przodu) a szosowe są między wstecznym a terenowymi trzeba trafić na ten luz i cały lewarek wdusić "w podłogę" a potem przesunąć do przodu myśle że gorsze niż w ruskim. Ja mam Lucas tę pompę ale na szczęście jeszcze nic z nią nie było problemów. Ma w sobie guzik taki przyspieszacz jak jest zimny ciągnik trzeba wcisnąć bo inaczej nie pali zimny a potem już normalnie bez tego zapala. Mój właśnie był sprowadzony z Holandii a tam różnie ciągniki własnie mają w dowodzie wbite, na szybach chyba jest właśnie 85. Oprócz tego w dowodzie 95 KM a tyle nie ma w rzeczywistości przecież. To jaką najlepiej mieć pompę w nim żeby najtaniej naprawiać ?
  11. Witek2010

    Ford 6610

    Jutro wam tu odpisze co do rocznika i tych rzeczy co piszecie . Ale to prawda w Holandii wszystko można zrobić
  12. Z oryginalną chyba będzie problem żeby znaleźć taką nową gotową. Z czegoś innego dokup załóż i po problemie no chyba , że chodzi aby był oryginał . Używane zobacz pełno tego teraz tylko pewnie nikt nie zechce kabiny tak na części sprzedawać.
  13. Witek2010

    Ford 6610

    On jest z 89 roku Dorabiałem osłonę bo podczas robienia bali nawijało siano o wał napędowy,szczególnie na krzyżaki a potem to już 3 godz rozwijania. Trochę on "gruby" jest i wszystko zabiera bez osłony Największa awaria do pompa wody koszt coś ponad 200 zł 7 lat temu. Zrobiłem nim 1000 mtg tylko przez ponad 7 lat ale popieram tezę, że zachodnie ciągniki to są z czegoś innego zrobione. Poza tym to regulator napięcia od fiata 60 zł z robotą więcej nic się nie działo co można pamiętać . W kabinie dobrze trochę mała raczej na jedną osobę ale za to wszędzie wjedzie jak gałęzie nie raz są . W kabinie trochę głośno to fakt szczególnie latem jak otwarte wszystko ale po całym dniu wiadomo jeszcze którędy wysiadać . Ma swoje lata i swoje zapewne widział dlatego tym bardziej zasługuje na pochwały. Biegi trudne na początku do opanowania najlepiej jak ktoś z ruskiego jakiegoś siada to wtedy bajka Jeszcze wielka zaleta w moim terenie największa obok spalania to , że z góry nie wiem do końca czemu ale nie pcha go jak inne ciągniki i po mokrej trawie jeździłem po blocie śniegu - może to zaleta sprzęgła mokrego za to na zaciąg go nie można zapalać
  14. Widać dużo dobrej roboty !
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj