Przeszukaj forum

Pokazywanie wyników dla tagów 'olej'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

Blogi

Categories

Kategorie


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Ostatnia aktualizacja

  • Rozpocznij

    Koniec


Filtruj po ilości...

Data dołączenia

  • Rozpocznij

    Koniec


>

Grupa


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Lokalizacja


Zainteresowania


Kod pocztowy

Znaleziono 267 wyników

  1. Witam. Mam takie pytanie, jaki olej należy lać do silnika rekorda? jakiś inny niż do supra czy ten sam? z góry dziękuje za odpowiedzi
  2. Witam. Mam pytanie ile wchodzi oleju hydraulicznego do hydrauliki i do serwomechanizmu w mtz82????
  3. witam, zakupiłem mf 6180 i sączy się olej z węża zaznaczonego powiem mi ktoś od czego on jest? węże zakuć na prasie czy może można kupić orginał
  4. Witam wymieniam olej w skrzyni biegów zetor 7211 i mam pytanie jaki olej wlać jaki będzie najlepszy i ile litrów oleju .I przy okazji chciałbym wymienić filtr hydrauliki i magnetyczny i mam pytanie czy oprócz tych dwóch filtrów są jakieś inne ?
  5. Witam. W jakich cenach od was skupują olej przepracowany ??
  6. Siema może głupie pytanie ale jak wymienić olej w pompie bertolini opryskiwacz biardzki ciągany 1200l przygladam się i nie widze żadnej śruby czy to jest tak głupio zrobione ze muszę wymontować pompę
  7. Witam, mam pytanie o olej do turbosprzęgła, jaki wlać? Pod specyfikacja hd 10 w.... Wyskakuje Titan Universal olej silnikowy innej firmy znalazłem pod przekladniowy hydrauliczny. Drugie pytanie, szarpie pod obciążeniem przy zmianie polbiegow czy to ich koniec? 13tys mtg.
  8. Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
  9. Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe? P.S Jakie powinno byc ciśnienie?
  10. Witam , zmieniłem w Mtz 82 filtr odsrodkowy na puszkę , i co oczywiste skoczylo cinienie oleju , na zimnym 4,5 a na rozgrzanym 4 , mi sie wydaje ze za wysokie i chcialbym o tego 1 Bara zbić w dół pytanie jest takie ktora zaślepka w podstawie filtra bedzie odpowieadac za ewentualna regulacje ?
  11. Witam Odkąd kupiłem zetora cały czas kapie mi olej do wspomagania. Wyciek jest z głowiczki dokładniej z okolic sworznia kulistego oraz delikatny wyciek z siłownika dokładnie w miejscu gdzie ściskamy go obejmą chyba z zaworu suwakowego. Kupiłem zestaw naprawczy - oring na zawór suwakowy, podkładki miedziane + osłony pyłoszczelne, całość poskładałem, sworzeń w miarę ciasno chodzi ale niestety dalej jest wyciek. Czy ktoś miał taki ? Zastanawiam się czy to juz czas na zakup nowej głowiczki ale chce się upewnić tutaj na forum Proszę o rady, pozdrawiam
  12. Witam , chce wymnienic olej z filtrami prezy tym Aresie i potrzebuje jaka ilosc wchodzi do skrzyni wraz w obieg czyli nowe filtry, do Aresa 610 wchodzilo 70l przypuszczam ze podobnie bo taka sama moc ale tam byla 6cyl tu 4cyl i skrzynia 610 miala 32/32 a 556 ma 16 /16 twin schift, prosze o dokladne dane,i olej dokladnie czy taki sam jak do 610 lac?pozdrawiam
  13. Witam, mam problem z Areską, a mianowicie gdy się rozgrzeje silnik to mam problem z przerzuceniem biegów zolw/zając. Czego to może być wina ?
  14. Witam, Chciałbym się Was poradzić w sprawie wycieku z przedniej zwolnicy. W miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu strzałką wycieka olej i jest luz w miejscu w którym wałek wchodzi do koła. Luz jest wyczuwalny ręką i wynosi ok 2mm. Niedawno został wymieniony uszczelniacz w tym miejscu, jednak luz powoduje to że olej wciąż cieknie (po kilku mth od naprawy). Wyciek jest od strony koła, a od strony mostu przedniego jest szczelnie. Ma ktoś pomysł jak usunąć luz 2mm w miejscu strzałki na zdjęciu? Dodam że w drugim kole jest bez luzu.
  15. Witam. Mam problem z MF 399 bardzo grzeje mi sie olej hydrauliczny. Sprawdzane były juz hamulce skrzynia most i chyba wina lezy w pompie lub jakimś zaworze dławiącym .... Moze miał ktos podobny problem??? Pozdrawniam
  16. Witam. Będę wymieniał olej w skrzyni w JD i do tej pory był lany fabryczny Hy-Gard. Czy mogę zalać zamiast tego Fuchs Agrifarm Stou MC 10W40? Bo chciałbym mieć taki sam olej we wszystkich ciągnikach. Lał ktos ten olej do JD? Nie narobi mi problemów. Ciągnik ma rewers elektrohydrauliczny. Bo do NH TD60D myślę że bez problemu się nadaje.
  17. Witam. Mam pytanie mianowicie jakim olejem najlepiej zalać silnik w ciągniku fendt 610 ls.
  18. Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
  19. Witam. Tak jak w temacie po odpaleniu ciągnika nh t4 powerstar (zwykła pompa bez cr) mruga( nie zawsze) kontrolka od ciśnienia oleju w silniku. Gdy sie zgasi i odpali ponownie kontrolka gasnie. Ja i kilku znajomych co posiadaja ten ciagnik maja ten sam problem. Miał ktos z Was podobny przypadek i go rozwiazał? najpewniej chyba bedzie wkrecic zegar w miejsce czujnika oleju i zobaczy faktycznie jakie tam cisnienie jest
  20. Witam Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ? Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego. Pozdrawiam Artur
  21. O to moja kolejna praca zrobiona w programie Gimp 2 zapraszam do komentowania i oceniania .
  22. Witam o to moja 1 praca którą chciałbym zaprezentować w tle widoczny jest traktor Ursus 10014h oraz beczka oleju Orlen Oil.Zapraszam do komentowania i oceniania.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj