AlaCapone

Members
  • Ilość treści

    3282
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5016 Excellent

O AlaCapone

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/13/1971

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lubelskie
  • Zainteresowania
    Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Ostatnio na profilu byli

31270 wyświetleń profilu
  1. Tą 133.14 odradzam - kompletna ruina! Adekwatny przebieg dla obecnego stanu technicznego to 80 000 mth, zaś cena max 20 000 zł. Wprawdzie wgląda na oryginał, nic nie malowane (nawet felgi a to rzadkość) tylne błotniki w całości oraz przednie obciążniki i na tym koniec - więcej plusów nie posiada. Opony firmy "krzak", silnika nie ma (naprawa do 10 000 zł), skrzynia do remontu (wydatek 10 000 - 12 000 zł), wspomagania nie stwierdzono o innych rzeczach nawet wspominać nie warto. Tak na marginesie. Na areał do 15 ha moc ciągnika do 100 KM. Jeszcze jedno: zapomnijcie o tym, że ciągniki sprowadzane do Polski mają przebieg poniżej 10 000 mth.
  2. Co to znaczy: "odchylając pompę do bloku..."? - bo to stwierdzenie jest dwuznaczne. Tylko czy taka wiedza wystarczy Ci do poprawnego ustawienia kąta wtrysku???
  3. Świeca ma dawać płomień a nie grzać, bo to nie jest świeca żarowa. Da radę, ale trzeba patrzeć pod dużym kątem lub użyć aparatu, czyli zrobić zdjęcie.
  4. Tam nie ma ciśnienia i aby uszczelniacz spełnił swoją rolę musi być zachowana współosiowość oraz gładkość powierzchni. Może warto zajrzeć do środka i sprawdzić?
  5. Kolego, każdy rozdzielacz ma na korpusie oznaczenia literowe: P - zasilanie A1, B1 - wyjście hydrauliczne (sekcja 1) A2, B2 - wyjście hydrauliczne (sekcja 2) T - powrót do zbiornika, dodajmy swobodny N - wyjście ciśnieniowe, czyli podłączenie kolejnego rozdzielacza (ciśnienie takie samo, jak na "P") standardowo zaślepione Jeśli na złączu "P" jest ciśnienie i żadna sekcja nie jest używana cały strumień oleju powinien pojawić się na wyjściu "T" i swobodnie wrócić do zbiornika. Jeśli zaś któraś sekcja jest aktualnie używana, olej pod ciśnieniem (ustawionym na pomocą regulacji na zaworze przelewowym) jest tłoczony z "P" do którejkolwiek sekcji (A, B). W momencie cofnięcia dźwigni rozdzielacza w pozycję neutralną ciśnienie automatycznie jest kierowane na "T". Jeśli jednak nadal ustawilibyśmy dźwignię w pozycję tłoczenia oleju do tejże sekcji to po osiągnięciu skrajnej pozycji siłownika olej nadal będzie tłoczony aż do osiągnięcia ciśnienia ustawionego na zaworze przelewowym, w tym momencie nastąpi otwarcie zaworu i umożliwi spływ oleju z sekcji (A lub B) do "T" i dalej do zbiornika oleju, czyli tylnego mostu. Po odkręceniu wyjścia "T" olej ma zeń tryskać! - sprawdź to. Jeśli więc rozdzielacz wraz z zaworem przelewowym jest w pełni sprawny pozostaje złe podłączenie przewodów hydraulicznych lub zatkanie powrotu oleju do zbiornika (może to być zatkany filtr powrotny lub przewody lub nieodpowiednia średnica przewodów a więc zbyt mała).
  6. Nieodpowiednio dobrany olej do warunków atmosferycznych! - czas na dobór zgodny z zaleceniami producenta.
  7. Słabe wkręcanie się na obroty - tak, ciężkie palenie już nie. Może to być spowodowane ustawieniem zbyt małej dawki startowej paliwa na pompie wtryskowej lub co bardziej prawdopodobne - przestawieniem rozrządu. Jak wygląda sprawa świecy płomieniowej?
  8. Dla chcącego - nic trudnego. Z wyciągnięciem uszczelniacza w całości może być problem, trzeba go "zniszczyć" ale tak, aby nie zarysować wałka. Czy to coś pomoże? Jeśli tuleje (zaznaczone na rysunku nr 2 i 3) nie są wytarte - pomoże, jeśli nie - nic nie da (podobnie, jeśli wałek ma rysy).
  9. Będzie łatwiej jeśli zrobisz zdjęcie dobrej jakości w odpowiednim zbliżeniu i zamieścisz je oraz opiszesz głębokość tego wżeru.
  10. Układ hydrauliczny odpowietrza się sam podczas pracy. (jeśli pompa hydrauliczna nie jest wstanie zassać oleju - regeneracja lub wymiana)
  11. Kolego @123p trochę więcej zaangażowania. Znak "OT" jest na bocznej krawędzi koła w miejscu oznaczonym na zdjęciu jako "B", zaś bolec powinien znajdować się z prawej strony ciągnika, patrząc jak na zdjęciu na godzinie "10". Podkładki powinny być, ale jakiej grubości nie wiem, bo nie mierzyłem (ok. 2mm).
  12. Trzeba mieć "serwisówkę" do tego modelu.
  13. Koła "rozrządowego" (jak to nazwałeś) się nie dotykamy. Jeśli oś pompy będzie w innej pozycji niż została zdjęta rozrząd automatycznie zostanie zmieniony.
  14. Renault od roku 1986 wprowadza system TCE (TractoControl Electronique), czyli modele do tegoż roku posiadają system sterowania podnośnikiem typu mechanicznego - TC (TractoControl), choć wielokrotnie modernizowany. Sprzedającego poniosła fantazja ułańska. Choć faktycznie były produkowane modele z TractoControl, jak choćby: 103-54 TA, TE i TS, a nawet 106-54 Tracfor.
  15. O ile pamiętam były nawet 0,9 mm.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj