-
Ilość treści
3282 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
5016 ExcellentO AlaCapone
-
Ranga
Zaawansowany
- Urodziny 04/13/1971
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
lubelskie
-
Zainteresowania
Interesują mnie głównie kobietki i
sporty ekstremalne
-
1993michal zaczął obserwować AlaCapone
-
themrsakmejek zaczął obserwować AlaCapone
-
Peteer18Peteer18 zaczął obserwować AlaCapone
-
lizzak2007 zaczął obserwować AlaCapone
-
Titanic4511 zaczął obserwować AlaCapone
-
Ciągnik w przedziale 21-40 tysięcy złotych
AlaCapone odpisał na mouser temat w Jaki ciągnik wg ceny?
Tą 133.14 odradzam - kompletna ruina! Adekwatny przebieg dla obecnego stanu technicznego to 80 000 mth, zaś cena max 20 000 zł. Wprawdzie wgląda na oryginał, nic nie malowane (nawet felgi a to rzadkość) tylne błotniki w całości oraz przednie obciążniki i na tym koniec - więcej plusów nie posiada. Opony firmy "krzak", silnika nie ma (naprawa do 10 000 zł), skrzynia do remontu (wydatek 10 000 - 12 000 zł), wspomagania nie stwierdzono o innych rzeczach nawet wspominać nie warto. Tak na marginesie. Na areał do 15 ha moc ciągnika do 100 KM. Jeszcze jedno: zapomnijcie o tym, że ciągniki sprowadzane do Polski mają przebieg poniżej 10 000 mth. -
Co to znaczy: "odchylając pompę do bloku..."? - bo to stwierdzenie jest dwuznaczne. Tylko czy taka wiedza wystarczy Ci do poprawnego ustawienia kąta wtrysku???
-
Świeca ma dawać płomień a nie grzać, bo to nie jest świeca żarowa. Da radę, ale trzeba patrzeć pod dużym kątem lub użyć aparatu, czyli zrobić zdjęcie.
-
Tam nie ma ciśnienia i aby uszczelniacz spełnił swoją rolę musi być zachowana współosiowość oraz gładkość powierzchni. Może warto zajrzeć do środka i sprawdzić?
-
Kolego, każdy rozdzielacz ma na korpusie oznaczenia literowe: P - zasilanie A1, B1 - wyjście hydrauliczne (sekcja 1) A2, B2 - wyjście hydrauliczne (sekcja 2) T - powrót do zbiornika, dodajmy swobodny N - wyjście ciśnieniowe, czyli podłączenie kolejnego rozdzielacza (ciśnienie takie samo, jak na "P") standardowo zaślepione Jeśli na złączu "P" jest ciśnienie i żadna sekcja nie jest używana cały strumień oleju powinien pojawić się na wyjściu "T" i swobodnie wrócić do zbiornika. Jeśli zaś któraś sekcja jest aktualnie używana, olej pod ciśnieniem (ustawionym na pomocą regulacji na zaworze przelewowym) jest tłoczony z "P" do którejkolwiek sekcji (A, B). W momencie cofnięcia dźwigni rozdzielacza w pozycję neutralną ciśnienie automatycznie jest kierowane na "T". Jeśli jednak nadal ustawilibyśmy dźwignię w pozycję tłoczenia oleju do tejże sekcji to po osiągnięciu skrajnej pozycji siłownika olej nadal będzie tłoczony aż do osiągnięcia ciśnienia ustawionego na zaworze przelewowym, w tym momencie nastąpi otwarcie zaworu i umożliwi spływ oleju z sekcji (A lub B) do "T" i dalej do zbiornika oleju, czyli tylnego mostu. Po odkręceniu wyjścia "T" olej ma zeń tryskać! - sprawdź to. Jeśli więc rozdzielacz wraz z zaworem przelewowym jest w pełni sprawny pozostaje złe podłączenie przewodów hydraulicznych lub zatkanie powrotu oleju do zbiornika (może to być zatkany filtr powrotny lub przewody lub nieodpowiednia średnica przewodów a więc zbyt mała).
-
Nieodpowiednio dobrany olej do warunków atmosferycznych! - czas na dobór zgodny z zaleceniami producenta.
-
Słabe wkręcanie się na obroty - tak, ciężkie palenie już nie. Może to być spowodowane ustawieniem zbyt małej dawki startowej paliwa na pompie wtryskowej lub co bardziej prawdopodobne - przestawieniem rozrządu. Jak wygląda sprawa świecy płomieniowej?
-
Dla chcącego - nic trudnego. Z wyciągnięciem uszczelniacza w całości może być problem, trzeba go "zniszczyć" ale tak, aby nie zarysować wałka. Czy to coś pomoże? Jeśli tuleje (zaznaczone na rysunku nr 2 i 3) nie są wytarte - pomoże, jeśli nie - nic nie da (podobnie, jeśli wałek ma rysy).
-
Będzie łatwiej jeśli zrobisz zdjęcie dobrej jakości w odpowiednim zbliżeniu i zamieścisz je oraz opiszesz głębokość tego wżeru.
-
Kolego @123p trochę więcej zaangażowania. Znak "OT" jest na bocznej krawędzi koła w miejscu oznaczonym na zdjęciu jako "B", zaś bolec powinien znajdować się z prawej strony ciągnika, patrząc jak na zdjęciu na godzinie "10". Podkładki powinny być, ale jakiej grubości nie wiem, bo nie mierzyłem (ok. 2mm).
-
Trzeba mieć "serwisówkę" do tego modelu.
-
Koła "rozrządowego" (jak to nazwałeś) się nie dotykamy. Jeśli oś pompy będzie w innej pozycji niż została zdjęta rozrząd automatycznie zostanie zmieniony.
-
Renault od roku 1986 wprowadza system TCE (TractoControl Electronique), czyli modele do tegoż roku posiadają system sterowania podnośnikiem typu mechanicznego - TC (TractoControl), choć wielokrotnie modernizowany. Sprzedającego poniosła fantazja ułańska. Choć faktycznie były produkowane modele z TractoControl, jak choćby: 103-54 TA, TE i TS, a nawet 106-54 Tracfor.
-
O ile pamiętam były nawet 0,9 mm.