DEMONxXx

Members
  • Ilość treści

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Good

8 obserwujących

O DEMONxXx

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 10.02.1991

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. DEMONxXx

    100 godzin

    Zalezy na jakim oleju i w jakich pracach ale 200 godzin to taka bezpieczna granica. Chociaz jezeli faktycznie liczy godziny i bys te 200 godzin deptał gaz w podłogę to wyszło by pewnie ze 2 razy tyle mth
  2. Orbitrol lub siłownik na zapalonym masz jakies problemy?
  3. Mozliwe ale zeby spuscic jak najwiecej to masz kilka korków. w moście w obudowach hamulców w przystawce napędu na skrzyni posredniej jedna sróbka od zaślepki z rury od ssaka
  4. Jaki zastrzyk gotówki? Zawsze myslałem ze przy przepisaniu na młodego udziały też przechodzą
  5. Akurat ten gościu na alledrogo zna sie na rzeczy zamawiałem telefonicznie od niego kilka czesci do renault. Płyny niszczą gumki ale wtedy jak zalejesz dota tam gdzie ma byc olej. Jak zalejesz olej tam gdzie ma byc dot nic nie powinno sie stać
  6. Możliwe myslałem ze seria 14 nie miała hamulców mokrych. Na korkach chyba wszedzie jezeli juz cos pisze to dot wiec tym bym sie nie sugerował bo to raczej info ze zbiorniczek jest na niego odporny. Na stronach dobierania olei faktycznie podają ze dot jedynie Total ma jakąś dopiskę ze nie jest zatwierdzony do hamulców mokrych. Moim zdaniem to bledne informacje ja zostanę przy lhm jezeli cos bedzie nie tak to opisze na forum Na alledrogo jest lhm zalecany do renówek
  7. Oczywiscie lejemy to do czego przystosowany jest układ tylko pytanie do czego on jest przystosowany. Wszelkie bledne informacje wynikają z tego ze do starszej wersji stosowany był dot. Ja od roku zalany mam LHM Niech kazdy robi jak uwaza ja wiem ze w mokrych hamulcach nie powinno byc dota wiadomo ze kiedys to sie rozszczelni W aresach z mokrymi hamulcami tez jest lhm
  8. Witam ma ktos schemat instalacji elektrycznej skrzyni biegów tractonic w renault 155.54?
  9. Tam ma byc olej a nie dot do seri 1xx- 14 idzie dot. Zadzwoń sobie do classa lub innego sklepu w ktorym sie troche znają popytaj. Koles w zwyklym sklepie mi sprawdzał w swoich zrodłach pisalo ze dot a jak patrzył na pompki hamulcowe do renault to pisało ze olej. Jeszcze nie słyszałem zeby olej uszkodził uszczelnienia a dot w niejednym przypadku U mnie był dot 20 letnie uszczelnienia przy zbiorniczku były jak z sylikonu spuchniete i mieciutkie. Z moich info wynika ze do hamulców suchych dot do mokrych lhm W renault sa przewaznie dwie pompki i dwa cylinderki usczelnienie pompki okolo 100zł cylinderka 60-70 takze tragedi nie ma Wazne jest to ze jezeli nie wiesz co jest tam zalane najpierw spusc wszystko z ukladu bo dot nie jest mieszalny z lhm
  10. Z tego co sie orientuje to nie ma jednoznacznych informacji ale moim zdaniem dot4 sie nie nadaje do hamulców mokrych. W seri 1xx-14 były suche i tam idzie dot w seri 1xx-54 ja mam zalany chyba Ambra brake LHM taką dostałem informacje w classie i w okolicznym sklepie ale miałem też info w kilku sklepach ze dot. Moja renia jezdziła kilka lat na dot4 jak ją kupiłem wymieniałem na olej lhm gumy przy zbiorniczku były miekkie i spuchniete dlatego stwierdziłem ze to przez Dot. Na moje szczescie pompki i cylinderki się nie rozszczelniły teraz już rok na lhm i wszystko ok. Rozmawiałem tez z mechanikiem z tego forum tez twierdzi ze nie mozna lac dota robił skrzynie w takiej reni gdzie był dot i cylinderki sie rozszczelniły płyn poszedł do skrzyni az farba poodstawała cały olej do wymiany Uszczelnienia w ukladach są przystosowane pod odpowiedni płyn i nie mozna lac co się komu podoba SDF tez ma swój olej (SDF brake OIL czerwony) i nie mozna lac dota Znajomy się na tym przejechał do paro letniego deutza zalał dota i wszystko się rozszczelniło ponad 4tys w plecy do wymiany 4 cylinderki i trzy pompki a SDF ma drogie cześci
  11. wstawiam fotkę przewodów https://zapodaj.net/27ccac46e191a.jpg.html
  12. mam tractoradar u siebie w reni odezwij sie na pw jak widać kolory kabli to sprawdze w wolnym czasie. Tez mógłbyś mi cos sprawdzic
  13. Chodzi ci o tractoradar ten co jest na błotniku przy EHR czy o licznik przy kierownicy ACET? Zrób lepsze fotki zeby było widać z kąd te kable wychodzą to moze coś pomogę
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.