DEMONxXx

Members
  • Ilość treści

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Good

6 obserwujących

O DEMONxXx

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 10.02.1991

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. DEMONxXx

    renault 103-54 problem z rewersem

    a co ma synchronizator do nie wskakującego wstecznego przy zuzytym synchronizatorze najwyżej by był zgrzyt ale wejść powinien. Zdjąć dekiel i szukać przyczyny może obedzie sie bez rozpoławiania
  2. DEMONxXx

    renault 103-54 problem z rewersem

    nie wiem jaki tam dostep w tym modelu najpierw odkręć schodki i zbiornik i zrob tak zebys dał rade tam włożyć rece i głowę i wszystko poodkrecać. Przy podnoszeniu mniej roboty bo nie musisz wszystkiego odłączać. tylko jak bys podnosił to dokladnie patrz czy cos nie trzyma zeby nie urwać
  3. DEMONxXx

    Rozrzutnik do ciągnika 95 km

    W tytule jest rozrzutnik
  4. DEMONxXx

    Rozrzutnik do ciągnika 95 km

    Nie chwalę cynkometu ale z posówem hydraulicznym problemy znikają z mechanicznm siadają skrzynie.
  5. DEMONxXx

    Rozrzutnik do ciągnika 95 km

    Ja bym kupił przy wożeniu po górkach nie musisz pełnego kłaść poza tym możesz dać mały posów i mniejszy bieg to tak jak byś podpią wiekszy ciągnik oby tylko wagi ciągnika nie brakowało. W mojej okolicy chodzi kilka cynkometów 8t z ciągnikami po 80km
  6. DEMONxXx

    Sianokiszonka ,pryzma czy bale ?

    Jakościowo w pryzmie jest lepiej bo można praktycznie tego samego dnia kosić i zbierać a przy zadawaniu wcale nie wygląda na mokrą. Jak jest sporo sztuk to strat praktycznie nie ma. Mniejsze koszty szybki zbiór a na 2-3 dni łatwiej przewidziec pogodę. Niektorzy pewnie powiedzą ze bele tez mozna zrobic tego samego dnia. Moim zdaniem wyjdzie z tego gnój co mocno zakwsza zwierzęta trzeba delikatnie podsuszyć. Poza tym cięzkie mokre bele to problem z przewozem bez uszkodzenia a po ustawieniu się rozjadą
  7. DEMONxXx

    renault 103-54 problem z rewersem

    Nie wiem dokładnie jak jest w 103-54 ale jeżeli jest tak jak w 110.54-155.54 to przez dekiel od góry da się wyjąć widełki bez rozpoławiania. Nie wiem czy w tym modelu jest zdejmowana podłoga w kabinie jezeli jest to przez otwór w podłodze da się zdjąć dekiel jezeli nie ma to trzeba podnosić lub zdejmować kabine i wtedy zobaczysz w czym jest probem. Jak widełki to tak czy tak musisz podnosic kabinę bo przez otwór w podłodze cieżko cos kolwiek zrobić W niektorych przypadkach regulacja linki pomogła ale nie popieram tej metody bo wtedy mufka z trybem mało się zazębia tak jak teraz u ciebie i narazona jest na uszkodzenie upewnij się najpierw czy linka nie jest uszkodzona.
  8. DEMONxXx

    Kupno Renault 155.54

    W mojej okolicy z czesci uzywanych do renówek jest właśnie najwięcej. W serwisie classa nie ma problemu z czesciami okoliczne sklepy tez handlują jak nie ma od reki to przewaznie na drugi dzień mogą zamowić, jest masa ogłoszeń na necie. Z tym nie ma problemu tylko trzeba dobrze szukać bo ceny też są różne
  9. DEMONxXx

    Kupno Renault 155.54

    Prawda jest taka ze nie kupujesz nówki u dealera to nie koncert zyczeń jak chcesz kupic coś ładnego i w przyzwoitej cenie nie dobierasz wyposazenia tylko ładny egzemplarz. Jak trafi się zuzyty sprzet to czy mechaniczny czy elektryczny bedzie awaryjny. Nie ma co mowic ze to słabe rozwiązania bo zazwyczaj kupujemy maszyny ktore mają po 10, 20 czy nawet 30 tys mth i to nadal działa. Do modelu 155.54 to są dosyć proste skrzynie model 160 i powyżej jest juz bardziej skomplikowany Nie mowie ze to jest lepsze bo gdybym miał do wyboru dwie mechaniczną i z elektryką w takim samym stanie to brałbym mechanika ale nie ma co się bać elektryki. Elektronika to juz inna bajka kar0711 nie pytaj o takie głupoty masz ciagnik i nie chce ci się sprawdzić? Z dolnego zbiornika paliwo idzie do pompki z odstojnikiem z pompki do filtrow z filtrów do pompy paliwowej
  10. DEMONxXx

    Kupno Renault 155.54

    ehr i skrzynia z półbiegami nie są wcale aż tak skomplikowane. Jeżeli wszystko płynnie chodzi i w kablach nic nie poplątane to nie ma czego się bać praca wygodniejsza. Silnik mocny i oszczedny u mnie ma niby tez ponad 8 tys godzin ale obstawiam około 12tys bo z tyłu drugie opony na dojechaniu około 2cm. W tym roku zdejmowałem głowicę na tulejach zero zużycia widać poprzeczne rysy po oryginalnym honowaniu. Silnik dużo może dlatego dobrze jak by miała obciązniki lub tuza w tym roku orałem trochę mokrej glinki to na 4ha ze 2ha to w miejscu duzy poślizg kół. Posprawdzaj wszystko czy działa. Jak skrzynia elektrohydrauliczna to pytaj jaki zalany olej bo jezeli inny niz dedeykowany to bedziesz musiał od razu zmienić a to koszt około 1000-1500zł
  11. DEMONxXx

    opinia Case 5140 pro

    Zależy jaki ciągnik ale dmuchać ma prawo problem by był gdyby dymił z odmy jak z komina jak zatkasz odmę palcem i nie ma cisnienia to jest ok. Cisnienie nie wiem jak w tym modelu ale zazwyczaj jest 180-200bar. Przy pomiarach powinien miec na wysokich i niskich obrotach mniej wiecej rowne cisnienie bo moze byc tak ze zawór wyrobiony albo ktos grzebał i bedzie miał 160 bar ale to mały problem. Krotko mowiąc jezeli na niskich obrotach bedzie miał duzo mniejsze cisnienie a na wysokich okolo 180 to raczej problem z pompą
  12. DEMONxXx

    opinia Case 5140 pro

    Podnośnik przy zimnym oleju nawet na słabej pompie moze podnosic duze ciezary problemy zaczynają się po rozgrzaniu
  13. DEMONxXx

    opinia Case 5140 pro

    Trzeba dobrze sprawdzić pompe hydrauliczną. Ciągniki dobre tylko pompa hydrauliczna jest droga kiedys ceny za oryginalną pompę wachały się w granicach 30tys zł. Dzisiaj są oferty za 8700 ale to nadal drogo. Regeneracja chyba od 3 do 6 tysi. Ja bym przed zakupem podpią zegar pod hydraulike na rozgrzanym oleju na wolnych obrotach
  14. DEMONxXx

    Renault 110.54 kalibracja rewersu

    Z kąd ta skrzynia bierze parametry przy kalibracji ACET musi być 100% sprawny? Widziałem wersje ze zwykłym licznikiem i skrzynią tractonic Skrzynię latem robiłem więc znam jej stan A to że przy zimnym oleju mam rewers a nie mam półbiegow to normalne? Na początku myslałem ze to jakis problem mechaniczny ale teraz sie zastanawiam ze moze tak właśnie wygląda tryb awaryjny w tej skrzyni
  15. DEMONxXx

    Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

    Napisał że całkowicie mechaniczna Ja w swojej mam 4 od hydrauliki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.