MajsterPopsuj88

Members
  • Ilość treści

    895
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

38 Excellent

O MajsterPopsuj88

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07.04.1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

12891 wyświetleń profilu
  1. Panowie spokojnie ja po prostu szukam sposobu na rozwiązanie problemu. Akurat ten model Renault ma bardzo małą powierzchnię styku głowicy z blokiem i nie tylko ja mam taki problem. Preparat o którym pisałem wytrzymuje 300C ale może ktoś zna coś lepszego. Będzie trzeba to wymienię tuleje. Jak ktoś wie coś na ten temat to będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
  2. Skoro są na rynku specjalne masy uszczelniające pod głowice to znaczy, że mogą coś pomóc. Mam nadzieję, że Mariusz będzie coś wiedział na ten temat.
  3. Nie koniecznie kolego są różne przypadki.
  4. Witam Od pewnego czasu borykam się z wyciekami spod głowic w renault 155.54. Nie naprawiam tego sam a ciągnik oddaję do wydaję mi się profesjonalnego zakładu. Po jakimś czasie wycieki znów się pojawiają. Ostatnio zrobili mi 4 głowice na REINZOSIL i niby nie cieknie ale dwie wcześniej wymienione i nie posmarowane znów ciekną. Wiem, że te modele mają małą powierzchnię styku uszczelki z głowicą i często powstają nieszczelności. Mechanik stwierdził że nie ma wżerów, głowice są proste ale tuleje są minimalnie niżej niż blok. Pytanie do Ciebie jako fachowca czy warto inwestować i zrobić pozostałe dwie głowice na masę uszczelniającą czy czeka mnie wymiana tulei. Ile mniej więcej taki remont by kosztował?
  5. W tym roku ok 4,5 ha a 1 ha na wczesny zbiór.
  6. MajsterPopsuj88

    Renault 155.54+ Rumptstad

    Formowanie redlin pod siew marchwi
  7. Porównanie maksymalnej wysokości ładowaczy.
  8. Pytałem u innego to z malowaniem i moją farbą chciał 3,5 tys. Zacząłem czyścić szlifierkami, szczotkami drucianymi, tarczami listkowymi i uznałem, że słaby efekt. Za same pierdoły do czyszczenia wyszło mi prawie 100zł.
  9. Piaskowanie wyniosło 420zł. Oprócz tego co na zdjęciu była też łyżka która była mocno zżarta przez kukurydzę. Ładowarka oprócz silnika była w dobrym stanie. Wymiana silnika, kasowanie luzów nowy lakier i jakieś dobre lampy na przód.
  10. Nosił wilk razy kilka....:). Remont kapitalny.
  11. U mnie o dziwo chodzi bardzo lekko, przy pracy z ładowaczem też nie ma problemu. Muszę zajrzeć do tego siłownika.
  12. Ciągnik skręca tylko podczas jazdy po szosie, chyba to będzie jednak uszczelniacz. Podniosłem traktor na ładowaczu i w siłowniku są duże luzy.
  13. Błotniki już przerobione i nie ma mowy żeby się urwały . W hydraulice denerwuje mnie najbardziej, że podczas opuszczania przyczepy nie można zablokować dźwigni tylko trzeba trzymać ręką. Jeżeli chodzi o umiejscowienie dźwigni od sprzęgła i hamulca ręcznego w porównaniu do Zetora którego mieliśmy wiele lat to są one o wiele niżej i są strasznie tandetne. Ręczny ma za rzadko zęby od zapadki i ciężko pewnie zahamować. Jeżeli chodzi o pękanie linki od sprzęgła to moim zdaniem za takie coś to powinni wogóle nie dopuszczać tego grata do sprzedaży. Mi juz pękła.Wyobraź sobie że stoisz przy ruchliwej drodze wrzucasz bieg, masz ruszać nagle pęka ci linka. Tutaj nie ma mowy o jakiś przeróbkach czy poprawkach to ma być tak zrobione, że nawet jak się uszkodzi to będzie działać słabiej ale nie wogóle. Z oponami to tez ciekawa historia bo teraz podczas jazdy traktor sam skręca w prawo, zbieżność jest ok ale coś innego szwankuje. O mocy nie będę się wypowiadał bo u nas ciągnik raczej nie pracuje ciężko. Zetor którego mieliśmy miał kopyto a ten to taki mułowaty.Z tymi maszynami od ciągnika 130-160 koni to masz absolutnie racje Farmtrac świetnie się nadaje ale do ich przeprowadzania w inne miejsce. Pojeździłbyś innym ciągnikiem niż Ft to byś zmienił zdanie. Renault ma prawie 25 lat ale w kabinie wszystko działa perfekcyjnie.
  14. Wyczuwam lekki sarkazm ale mam juz kilka lat Zetora od nowości i Ft przy nim wypada kiepsko. Żeby było ciekawiej to wczoraj odpadł najpierw jeden a za chwile drugi przedni błotnik. Mocowania z cienkiej blachy i popękały. Myślałem, że już nic ie jest w stanie mnie zaskoczyć. Jednak 7745T to była maszyna.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj