lanos1781

Members
  • Ilość treści

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O lanos1781

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

955 wyświetleń profilu
  1. Ale chyba to pierwsza i na dobrą sprawę jedyna rzecz jaką można sprawdzić oprócz tego czy biegi i półbiegi ,,wchodzą" gładko i nie wyskakują. Chyba, że jeszcze coś można sprawdzić aby zminimalizować ryzyko wysokich kosztów remontu.
  2. Jak w temacie koledzy czy ktoś ma jakąś wiedzę jakie powinno być to ciśnienie. Ile powinno być nominalnie a przy ilu skrzynia już wymaga remontu . Pozdrawiam
  3. A widzisz. W sumie jeśli byś mógł to napisz, jak to z tymi dzwigniami od podnoszenia jest. Ta bliżej kierowcy jest podnoszenie góra-dół. A ta bliżej błotnika ? Ja sobie nią ustawiałem podczas orki wysokość ramion, tzn podnoszę opuszczam, ta od siedzenia, a ta drugą ustawiam jak nisko maja opaść ramiona. Być może to błędne rozumowanie i błędne korzystanie.Więc proszę popraw mnie jeśli się mylę.
  4. I jak kolego działa u ciebie ta dźwignia od szybkości podnoszenia? U mnie nie ma róźnicy w ustawieniu wajchy. Ten pręt wchodzi w taki plastikowe zapięcie które jest w górnym deklu gdzie jest odpowietrznik mostu?
  5. Ok,dzięki. Cena sprzęgła jak na spiek do przyjęcia ale rozkręcanie ciągnika to co najgorsze. Muszę spr, czy u mnie ten skok jałowy wynosi te 45mm. A nie wiesz czy jak rozpoławiamy renatę to kabine ruszamy czy nie?
  6. Wczoraj cały dzień orki (4pług ziemia ,,ciężka).I ani razu nic nie zapiszczało. Cuda Panie cuda. A ile kosztuje sprzęgło do renault?
  7. Jak odpale to nie piszczy,ustaje natychmiast gdy wcisnę sprzęgło,z reguły później już nie piszczy (nie ma reguły ale wciśnięcie sprzęgła skutkuje natychmiastowym zaprzestaniem piszczenia.).Czasem po puszczeniu sprzęgła znowu piszczenie wrcaca czasem nie. A jak się rozpoławia renault ? Bo do tej pory tylko polskie ursusy tak robiłem ale tutaj mamy coś na kształt ramy. Kabiny ruszać nie trzeba mam nadzieje?
  8. Koledzy moja renia jak na leciwa kobite (80rocznik,ale lekko tylko ponad 6tys. motogodzin). Zaczeła mi ostatnio piszczeć ale nie piszczy ciągle tylko czasem,jak wcisnę sprzęgło to piszczenie znika. Więc myśle że to łożysko oporowe ma powoli dość. Żeby się do niego dostać to trzeba traktor rozpoławiać?Czy jakoś inaczej tutaj do sprzęgła jest dostęp? Samo sprzęgło i docisk trzymają jak szalone,zero uślizgu.Tylko te łożysko bo jak odpale zimny to też czasem słychać chrobotanie aż sie rozgrzeje to cichnie tak samo jak się gasi to coś tam pochrobocze. Jak sądzicie to łożysko czy może coś innego jenak?
  9. No właśnie jutro będe kombinował.Odciągi zrobię na równo (tak tutaj wszyscy piszą,aby pług szedł równo za ciągnikiem).Dlatego tą belką będę ruszał bo u mnie jest na środku ustawiona i właśnie ,,odciągami" naciagałem pług ale niezbyt póżniej to szło w polu. Kółko ktoś wcześniej przerabiał z metalowego na gumowe. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest na końcu ramy przystawka przykręcona i nie ma możliwości aby ją przykręcić bliżej. A jeszcze z przodu patrząc na pług to po prawej stronie jest przykręcona belka do ramy wieloma śrubami (4sztuki) i jest tam naklejka z jakimiś rozstawami chyba 400 i 600 (tylko nie wiem jaki to może mieć wpływ i na co.Bo szerokość orki przestawia poprzez przestawienie całej skibi na ramie w otworach..Kąt pługa na boki tą rączką przy belce.A te śruby nie wiem na co.
  10. A można jakoś to na sucho ustawić względem ciągnika?Bo w polu to troszkę mało wygodne. Tzn. zmierzyć odległość między,,skibami" tylko jak ta odległość wykorzystać w regulacji pierwszej skiby?Bo w polu to wiadomo,ale na podwórku idzie to ustawić?To powinna być odegłość miedzy plozą pierwszej skiby do wew. tylnej opony ciągnika?
  11. Witam. Mam 4kę overum na hydraulice. Jak się reguluje szerokość pierwszej skiby? Pług ma wierzyczkę jak ten z foto z ogłoszenia http://olx.pl/oferta...html#79f43b0671 Czy trzeba luzować te objemki trzymające belke zaczepową i ja przesuwać? Kurde strasznie to upierdliwe,bo nawet polskie plugi miały śrubę i korbkę, którą się przesuwało cały plug na boki względem belki.
  12. Wiec,dzis wykorzystując wolny dzień i ładną pogodę zabrałem się za te ustrojstwo. Tutaj największe podziękowania należą się koledze ->>>>> Levis<<<<<--- Facet zawsze odp. na moje zapytania i jego odpowiedzi były słuszne. Ustawione koła na znaki + koło zębate na pompę ma niesymetryczne te 4otwory na kołnierzu pompy,więc źle nie da się tego zrobić. Złożone odpalone i malina,śmiga i cyka jak przed rozbiórką. A odnośnie płomieniówki dziś była okazja ją odkręcić i spr. i dziala jak talala. Później przy odpalaniu podgrzałem i cykło w kolektorze (hehe widać nigdy tego nie robiłem i traktor zawsze zapalał w zimę jakby to było lato- coś nie do uwierzenia w polskim traktorze). Dziękuje wszystkim, którzy mi pomogli udzielając tutaj info. Bez was bym tego nie ogarnął. PS. Z lewej strony przed bagnetem oleju w silniku, znajduje mnie mniejszy bagnet,co on mierzy? Ilość oleju w skrzyni / oleju hydrauliki? Właśnie te układy sa ze sobą połaczone?
  13. Tam gdzie mowisz,ze poiwinien byc drugi zbiornik,mam ,,podest" na ktorym moge stanac nalewajac ON do baku.Wiec moja wersja nie posiada drugiego baku.Troche dziwne,ze jest jeden bak a przelacznik na dwa zbiorniki. Od tego gornego zbiornika,w jego dolnej czesci jest taki cylinder wychodzacy ze zbiornika.Pozniej idzie gruba czarna gumowa rura z tego cylindra,przechodzaca w maly cienki wezyk idacy do pompki zasilanej z krzywki rozrzadu. A wracajac do tej plomieniowki,to ona caly czas grzeje?Bo przeciez ten model jest wiekowy,wiec zadnych czujnikow temp. nie ma sterujacych jej praca.
  14. U mnie cos jest porypane z tym wskaznikiem paliwa.Generalnie cos pomieszli przy zegarach badz dalej,bo dostaje chyba caly czas napiecie i zawsze paliwo na full. Odkrecalem gorna pokrywe zbiornika paliwa,ale tam tylko jeden czujnik poziomu byl.W sumie nie bardzo rozumiem jak to dziala,ze sa niby 2,skoro patrzac na zbiornik widzi sie jeden akrkusz blachy,bez podzialu na dolny i gorny. Aaaa za instrukcje slicznie dziekuje,mam taka papierowa,ale niektorych stron nie bylo.Dzieki.
  15. Pompke juz kilka razy odkrecalem i te sitko czyscilem.Swoja droga,to najpierw paliwo idzie przez pompke a pozniej na filtry?Bez sensu.Bo powinno moim zdaniem filtrowac sie w filtrach i na pompke isc czyste. Czy plomieniowka dziala to nie wiem,ale zawsze w najwieksze mrozy palil praktycznie od reki.Duzo lepiej niz 1.9tdi w osobowce. Czy mowisz przekrecajac max w prawo masz na mysli moment gdy kontrolki sie zapala?Czy max prawo gdy chcemy odpalic,ale nie wciskamy sprzegla (wtedy nie odpali,ale w sumie jest to max. pozycja kluczyka w prawo). Ehh jak sobie pomysle,ze musze jeszcze raz odkrecac caly przod,a nie daj Bog dekiel zaworow (odkrecac kolo pasowe ) to mam ochote zostawic to do wiosny. A i jeszcze jedno pyt. czy ktos orientuje sie po co jest przelacznik po prawej stonie (jak ida te metalowe rurki ulatwiajace swiadanie obok konsoli).To po prawej stonie mam przelacznik z narysowanymi karnistrami i jest ikona karnister 1 i karnister 2. Czy ktos ma cos podobnego i wie do czego to?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj