pepcio19891015

Members
  • Ilość treści

    912
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

49 Excellent

O pepcio19891015

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. To ja jestem z chyba najbogatsze bo Hampshire
  2. z Której części Anglii jesteś?
  3. Ale wystawiłeś zwykłą pompę hydrauliczną i rozdzielacz czy pompę jazdy
  4. A jak rozwiazałeś napęd chodzi mi o pompę od czego i jakie silniki?
  5. O jak to miło jak ktos się że mną zgadza bo myślałem że już się nie znam....
  6. Olej przepływa przez rozdzielacz I wraca do zbiornika bez oporu.?
  7. To na mój gust to trochę słabo rozwiązanie bo przy opuszczeniu robi Ci ciśnienie w układzie I grzeje niepotrzebnie olej. Jakbyś zamiast zaslepic tego puścił przewód na powrót to by przy opuszczeniu wracał olej do zbiornika pod minimalnym ciśnieniem zamiast bardzo dużym....
  8. Rozumiem zasadę działania rozdzielacza ale jak masz jedno wyjście zablokowane A drugie do siłownika to jak podnosisz do robisz ciśnienie w wyjściu na silownik A zablokowane nasz tak zwany wolny splyw(podnoszenie) Ale w druga strone( opuszczanie) to suwak w druga stronę to wolny spływ z siłownika A ciśnienie robi Ci na drugim wyjściu bo jest zablokowane? Czy się mylę? I od jakiego to ciągnika?
  9. A mógłbyś mi powiedzieć jak dziala opuszczanie jeśli druga stronę rozdzielacza zaslepiles? Albo masz jakiś schemat?
  10. Oj człowiek uczy się całe życie i głupi umrze..... Haha A dało by zrobić oryginalny silownik mtz na jednostronnego działania. Czyli jedna sekcja elektrozaworu do podnoszenia po drodze do siłownika elektryczny zawór trojdrozny który by odpowiadał za opuszczanie I sekcję pływającą. A na drugim wyjściu od siłownika zamontować odpowietrznik.
  11. Koledzy muszę przyznać się do błędu i kolega Sebe1033 ma rację. Zrobiłem test dzisiaj I okazało się że jestem w błędzie. W ciągniku NH T6.150 są silowniki jednostronnego działania I na zgaszonym podnioslem ramiona do góry pod pewnym oporem Ale się dało. Trzeba czasem przyznać się do błędu...
  12. Ogólnie odradzam ten ciągnik. Ponoć są produkowane w Turcji. Posiadamy jeszcze dwie T5.105 w porównaniu do TD To przepaść. Hamulce słabe, biegi jak się olej rozgrzeje to ciężko chodzą, Rozdzielacz hydrauliczny to najtańszy jaki mógł być I już się poci I ta turbo dziura do 1500 obrotów nie ma w ogóle siły. 7 ciągników mamy I wszystkie wymiany są co 600 h. W książce operatora jest tak napisane w T7.270 Co druga wymiana oleju w skrzyni I wszystkich przekladniach.
  13. Pierwsza wymiana była przy 50 h A później co 600h. Serwisowany przez dilera newhollanda dodam że bardzo wykwalifikowany zespół . Serwisami rozebrali ten silnik I pojechał do zakładu gdzie się specjalizują naprawą.
  14. Jutro zobaczę jaki tam lejemy olej. Jak dobrze kojarzę to Ambra 10w40 jak się nie mylę.
  15. Ja mam odrobiny taki naciagacz profil i płaskownik skręcamy że sobą po środku siatka. 80 cm to naciągane pasem z grzechotka lub 330 tak że aż się kopię. Tylko grubość drutów to 2.5 I 2mm
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj