Panowie mam ten sam problem ropy w oleju wymieniłem końcówki wtrysków na nowe bo stare miały ciśnienie gdzieś 150 bar a nowe ustawiłem na 175 bar oraz pompkę zasilającą założyłem nową i został problem nadal podejrzewam sekcje pompy tłoczki mogą lać lub jakiś uszczelniacz bo musi być winna pompa paliwa. Czy ktoś z was się orientuje czy na pewno sekcje są wkładane w pompę bez żadnych uszczelniaczy poza tymi u góry teflonowymi podkładkami ? czy może gdzieś indziej jest jakiś oring ? co może nim paliwo się lać do oleju ? ....Pytam się ponieważ jak kiedyś kupiłem zestaw uszczelnień pompy paliwa to było tam sporo różnych rozmiarów oringów. Pompa jest gdzieś 200 godz.po regeneracji pali od strzała i nie kopci moc też ma normalną wiec sekcje są raczej dobre.... Dodam że na pewno to nie jest woda tylko ropa.