Skocz do zawartości

Belarus 820 z Olimet'em+ d46+d47+d44


ZetorMisio

Nie ma pustych przejazdów




Rekomendowane komentarze

Można było zamiast 8 to 9 bel na przyczepę i jedna w chwytak
Można było zamiast 8 to 9 bel na przyczepę i jedna w chwytak
Odnośnik do komentarza

Bercik ale to chyba  by nie wyszło 24 ??

Tomek coś koło 80,ale rozpada się skrzynia biegów a serwis jest za głupi żeby to naprawić.

Edytowane przez ZetorMisio
Odnośnik do komentarza

Po 50 mth skrzynia zaczęła stukać, najpierw na 8 i 9 biegu potem już na wszystkich. Zabrali go na serwis trzymali półtora tygodnia podobno wymienili jakieś tryby,jakieś łożyska rozebrali skrzynie i most w drobny mak zlozyli i przywiezli.steuerdzili że wszystko jest ok ale coś stuka na 9. Teraz już nie tylko stuka ale chrubocze i narazie każą jeździć bo nie wiedzą co jest. Ma przyjechać główny serwisant z Sokółki ale nie wiadomo kiedy. Żeby było ciszej to nalali oleju gęstego jak kisiel 5 cm ponad stan na miarce .

 

Odnośnik do komentarza

To jest ten problem dealerów sprzedających belarusa, że oni nie potrafią tego serwisować ... Niby prosta konstrukcja od xx lat klepią to samo a dalej się nie nauczyli. To tak samo jak u mnie hamulec wymienili kompletny z jednej strony i co z tego jak dalej się zacina. No ale masz gwarancję więc dopilnuj żeby przed jej końcem jak najwięcej wadliwych rzeczy zrobili

Odnośnik do komentarza

Kto by pomyślał aby po 50 mth  juz skrzynia sie rozpadac zaczeła w nowym ciagniku .  Dobrze ze jeszcze na gwarancji sie zepsuła  to za darmo naprawją bo to był by dośc spory koszt na własną reke to robic. Gestszy olej duźo nie pomoze jak coś chrubocze ja bym już nim nie jeżdzil aby nie pogorszyć usterki....

Odnośnik do komentarza

Oni twierdzą że wymienili pół skrzyni biegów i wszystko jest ok....ma przyjechać główny serwisant ale nie wiadomo kiedy.... Jeszcze kilka dni i dobije do 125 mth i będzie kolejny przegląd. Jak bym nim nie robił to lepiej by było,? Rok minie , gwarancja się skończy,a tak to jak się rozdupczy  to oni niech kombinują.

Odnośnik do komentarza

Wiadomo ze jak jest gwarancja to lepiej teraz niech sie psuje i najwiecej jezdzic  ....chodzilo mi ze jak mocno cos chalasuje to lepiej przerwac jazde i czekac na serwis.... ale to jest twoj ciagnik i sam ocenisz co robic dalej oby tylko jak najpredzej przyjechali bardziej doświadczeni mechanicy ...

Odnośnik do komentarza
ZetorMisio napisał:

Oni twierdzą że wymienili pół skrzyni biegów i wszystko jest ok....ma przyjechać główny serwisant ale nie wiadomo kiedy.... Jeszcze kilka dni i dobije do 125 mth i będzie kolejny przegląd. Jak bym nim nie robił to lepiej by było,? Rok minie , gwarancja się skończy,a tak to jak się rozdupczy  to oni niech kombinują.

🤦‍♂️

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Dnia 4.06.2021 o 15:03, KubaMF napisał:

To jest ten problem dealerów sprzedających belarusa, że oni nie potrafią tego serwisować ... 

Byli dzisiaj serwisanci ( o ile ich tak nazwać można) z Parczewa i jakiś główny z Sokółki. Jednym słowem,a może obrazkiem-  . Coś napierdala że w kabinie ciężko usiedzieć bo taki jargot jest a oni twierdzą że jest ok. Po ostrej wymianie zdań mają go zabrać i robić. Tylko co oni zrobią jak nie mają pomysłu co to może być? Skrzynie rozebrali i jest ok, most jest ok, sprzęgło chyba też? Strach myśleć co to będzie dalej.  Jest tu ktoś na forum kto zna się ( zna przez duże Z i ma pojęcie) o Mtz?

 

 

Odnośnik do komentarza

Jak kupiłem swego pronara 82 z 2002 kilka lat temu to w skrzyni mi stukało ale jeździłem aż w wolnym czasie trafił do mechanika i okazało się że w skrzyni a całą ją rozebrał prawie tryb jeden wykruszony był. Koszt zębatki ponad tysiąc+ robota. Sprzęgło jebło całe wymienione o drobnych naprawach nie wspominam a teraz biegi niektóre wyskakują i świeży będzie.

Odnośnik do komentarza

Od nowości tak chrupało, czy zaczęło po jakimś czasie ?

jak chrupie na wszystkich biegach, to zazwyczaj winny jest luz na wałku atakującym, luzuje się nakrętka w skrzyni, dość częsta przypadłość. Oczywiście, im większe obciążenie, tym wtedy bardziej chrupie

miałem przypadek , że chrupały wałki w skrzyni pośredniej, a nie skrzynia biegów, tam można zajrzeć bez rozciągania ciągnika

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza

Zaczęło po 50 paru mth. Fachowcy z Parczewa rozbierali skrzynie ,wymienili kilka trybów, wszystkie łożyska i do tego cały mechanizm różnicowy. Wszystko jest niby Ok a coś chrupie. Mniej słychać jak jedzie się na zającu. No i tak im większe obciążenie tym głośniej. 

Odnośnik do komentarza

Pośredniej czyli tej pierwszej od sprzęgła? To ja fachowcy wykluczyli, stwierdzili że jest ok. Coś jeszcze wspominali o tej całej przystawce od przedniego napędu,że pewnie założą nowa.

Odnośnik do komentarza

Najprościej zdiagnozowac przystawkę, odłączając wał napędowy. Jak będzie chodzić na pusto, na pewno nie będzie zgrzytać, jak zgrzyta, to nie to

w skrzyni pośredniej są łożyska igiełkowe, jak się wałek lekko ukruszy, to zaczynają chrobotać, wiem z doswiadczenia

 

Edytowane przez jahooo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Wal odkręcali dzisiaj. Zgrzyta chyba jeszcze głośniej bez wału.za tydzień mają go zabrać do siebie na serwis to może dojdą ci i jak.

Odnośnik do komentarza

Komedia, kupić nowy i zastanawiać się, czy będzie chodził, czy nie. Pozostaje tylko, współczuć takim właścicielom, którzy padli ofiarą, tego błędnego koła.

Odnośnik do komentarza

Ruski zawsze jest toporny i cos tam słychać  ale nie żeby stukało i pukało 

Coś musi nie tak być  w nim trzeba to rozebrać i znaleźć  przyczynę  tak ot sobie nie stuka a jak na 9 biegu to na 90%rozkrecona skrzynia  na nakrętce koronowej 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v