Massey294s

Members
  • Ilość treści

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

1 obserwujący

O Massey294s

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

1818 wyświetleń profilu
  1. To trzeci cylinder (od rozrządu). To rozbierać dół czy próbować włożyć nową laskę i kręcic wałem?
  2. Wtryski akurat sà wyjete, były sprawdzane. Kwestia dlaczego wygięło laske, takie rzeczy raczej bez powodu się nie dzieją. Ciężko zobaczyć od góry co tam się dzieje na dole
  3. Jednak winowajcą okazała się laska. Szukać drugiej i składać czy sprawdzić coś jeszcze przy okazji?
  4. Laska się dźwiga na tyle że gdy zawór powinien być max otwarty to jest tylko trochę uchylony. Ten luz między dźwigienką a laską występuje w pozycji zamkniętego zaworu. Poradzicie jak przekręcić wałem korbowym ręcznie? Na wale od przodu jest przesówka do przedniego wom, kręcenie przez wom nic nie daje, jest uruchamiany elektrohydraulicznie
  5. Po zdjęciu klawiatury wyjmę raczej tylko laskę popychacza. Popychacz chyba wyjdzie dołem.
  6. D 226B-6 Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz). Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych. Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił) Pozdrawiam
  7. Dobra, gniazda znalezione tylko ile gram wchodzi w układ?
  8. Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
  9. Czy posiada Pan materiały do napraw do Fendt 311 98r? Prosiłbym o odpowiedż w prywatnej wiadomości lub na dejmen16@wp.pl
  10. Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
  11. Ja kupiłem linkę do gaszenia z drutem zamiast linki w środku, nie do zepsucia.
  12. Przy turze nie ma dojścia do silnika że boczne osłony pozdejmowane?
  13. chciałem jeszcze dopytać o wartość momentu dokręcenia korbowodu, ile Nm? A i druga sprawa, gdzie na tym balanserze są znaki?
  14. Niestety ale na razie nic z tego. Ci z okolic wciskają mi z marki Sparex, kojarzy ktoś lub wie jak z jakością? Chciałem dopytać jeszcze w kwestii balansera, jak sprawdzić czy aby na pewno jest dobrze ustawiony? Porobiłem sobie znaki przed rozebraniem ale warto sprawdzić czy jest ok.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj