Massey294s

Members
  • Ilość treści

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

2 obserwujących

O Massey294s

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

2419 wyświetleń profilu
  1. Gdzie oryginał można dostać za 3tys? lokalny dealer za jedno kolo powiedział około 2700 netto SZTUKĘ
  2. Hej Wymieniał ktoś i może polecic jakie koła zębate napędzające walce z przodu komory zakupic? https://www.olx.pl/d/oferta/prasa-kola-zebate-new-holland-model-644-648-658-5880-654-CID757-IDAgsdn.html#3ace7c52f3;promoted https://www.olx.pl/d/oferta/kolo-zebate-new-holland-br-644-648-case-rbx-CID757-IDCNZt1.html#022cf2a14e kupował ktoś może od tych producentow? jak z jakością?
  3. Wracam do tematu. Wstawiłem elektrozawór w miejscu widocznym na zdjęciu. Problem polega na tym że przy zapięciu narzędzia(chwytak do bel) chwytak pracuje, lecz nie ściska beli tak, aby ją unieść i żeby się nie wyślizgnęła. Przy zamianie węży od chwytaka, chwytak ściska belę tak że nie wylatuje, ale nie da się otworzyć chwytaka, oba węże są sztywne. Co może być nie tak? Dlaczego nie ma powrotu oleju, jeśli zamienię węże od narzędzia? Dodam, że eurozłącza są nowe i sprawne. Przy pracy ramki jest wszystko okej.
  4. Witam. Na wstępie opiszę pierwszy problem. 1.Ciągnik po zaciągnięciu sprzęgła wom nie rozłącza napędu na wom. Od dołu cięgnika widać jak podczas zaciągania s gżwigni wom siłownik się wypycha ale i tak sprzęgło nie rozsprzęgla. Co może być tego przyczną? rozsypane łożysko oporowe? idzie to jakoś sprawdzić? 2.Kolejna sprawa to ładowacz fendt. Ładowacz jest dwusekcyjny i sterowany z rozdzielacza ciągnika. A więc, potrzeba jest dołożyć trzecią sekcje oraz osobny rozdzielacz z dżojstikiem. Tylko że do ładowacza dochodzi 5 węży( 2x sekcja oraz 5ty który widać po rurce że prowadzi pod siedzenie). Jeżeli kupię taki zestaw to gdzie wpiąć zasilanie olejem? Co może się kryć za piątym wężem? zaślepić go? Może polecicie jaki kupić zawór krzyżowy Oraz rozdzielacz z dzojstikiem? 3.lejący się szybkozsprzęg hydrauliki. Da się to jakoś uszczelnić? Może są gotowe zestawy do regeneracji? 4. Mam narzędzia z poprzedniego polskiego tura i euroramka w fendzie mniej kładzie się w stronę kabiny( w porówaniu do hydrametu np. ciężko nabrać w łyżkę. Przerabiał juź ktoś ten temat? Przerobić ramkę ładowacza czy może zostawić a przerabiać narzędzia? Z góry dzięuje za odp.
  5. To trzeci cylinder (od rozrządu). To rozbierać dół czy próbować włożyć nową laskę i kręcic wałem?
  6. Wtryski akurat sà wyjete, były sprawdzane. Kwestia dlaczego wygięło laske, takie rzeczy raczej bez powodu się nie dzieją. Ciężko zobaczyć od góry co tam się dzieje na dole
  7. Jednak winowajcą okazała się laska. Szukać drugiej i składać czy sprawdzić coś jeszcze przy okazji?
  8. Laska się dźwiga na tyle że gdy zawór powinien być max otwarty to jest tylko trochę uchylony. Ten luz między dźwigienką a laską występuje w pozycji zamkniętego zaworu. Poradzicie jak przekręcić wałem korbowym ręcznie? Na wale od przodu jest przesówka do przedniego wom, kręcenie przez wom nic nie daje, jest uruchamiany elektrohydraulicznie
  9. Po zdjęciu klawiatury wyjmę raczej tylko laskę popychacza. Popychacz chyba wyjdzie dołem.
  10. D 226B-6 Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz). Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych. Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił) Pozdrawiam
  11. Dobra, gniazda znalezione tylko ile gram wchodzi w układ?
  12. Gdzie w Fendt 311 98r znajdę przyłącza do nabicia klimatyzacji?
  13. Czy posiada Pan materiały do napraw do Fendt 311 98r? Prosiłbym o odpowiedż w prywatnej wiadomości lub na dejmen16@wp.pl
  14. Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj