kosti68

Members
  • Ilość treści

    513
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Good

O kosti68

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 10/25/1968

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

7922 wyświetleń profilu
  1. Nastawnik ma w sobie czujnik złożony z 8000 punktów poprzez ktore następuje podanie odpowiedniego sygnału z nastawnika. Wystarczy ze jeden z tych punktów zostanie uszkodzony a nastawnik zarejestruje to jako blad. Wtedy juz tylko wymiana nastawnika...
  2. Moze warto sprawdzic przyciski do podnosnika, ktore znajduja sie na blotnikach.
  3. Rozumiem ze odpowietrzałeś z dolu do gory, czyli pompowałeś plyn (w zadnym wypadku NIE płyn hamulcowy Dot 3 lub Dot 4, tylko Pentosin) od zaworu odpowietrzajacego az do napelnienia sie nim zbiorniczka wyrównawczego. Warto zmierzyc cisnienie ( przy zaworze odpowietrzajacy) po wcisnieciu sprzegla powinno wynosci przy nowym sprzegle ok.28-30 bar.
  4. Trzeba dodac ze 5 h. to maksymalny czas pracy w temperaturze otoczenia 23 stopni C. Wiec przykladowo na jesien przy temperaturze powiedzmy 10 stopni wydajnosc bateri spada o polowe. Jak na razie, wszystkie pojazdy o napędzie elektrycznym poruszaja sie w granicach science-fiction.
  5. W takim razie jak sam pisałeś, na początek wymień przyciski bo to właśnie one mogą być powodem twojego problemu. To ze mechanicznie wszystko działa to całkiem normalne gdyż twój problem jest z pewnością problemem elektrycznym a nie mechanicznym.
  6. Prawdopodobnie uszkodzony przewod zasilajacy zawory elektromagnetyczne lub uszkodzona cewka zaworu.
  7. Witam, Przy tym bledzie istnieje pare mozliwosci, albo uszkodzony czujnik obrotow na walku lub na sprzegle WOM zablokowane lub uszkodzone zawory elektromagnetyczne Y026, Y027 lub Y029, przyczyna moze byc rowniez mechaniczne uszkodzenie w skrzyni.
  8. Mysle ze o ten zawor ci chodzi, z tylu po lewej stronie przy zwolnicy. https://images84.fotosik.pl/342/f19602629f3ee2cemed.png
  9. Sorry, ale kazdy ma rowniez jakies zycie prywatne. A moze zajrzal bys do instrukcji napraw, tam jest wszystko dokladnie pokazane.
  10. ??? To wreszcie jaka kontrolka sie zapala, bo u mnie ten link pokazuje cala galerje z zegarami....
  11. Ciagniki z serii Favorit 509-515 produkowane byly w latach 19995-1999, wiec dzisiaj takie ciagniki maja okolo 20 lat. Malo prawdopodobne aby taki ciagnik mial na liczniku zaledwie niecale 9000 h. To dawaloby srednia roczna ponizej 500h. Wprawdzie mozliwe, ale malo wiarygodne. Ale nie znaczy ze ktos tam kombinowal, wystarczy ze byl wymieniany przedni zegar a czesto zdarzalo sie to w tych ciagnikach.
  12. OK, to zacznijmy od tego: w ciągnikach które maja po 15-20 lat, nie ma czegoś takiego jak "okazja". Nikt nie pozbywa sie ciągnika to tak bez powodu. Najczesciej są to jakieś początki kosztownych usterek, gdzie właściciel musi zdecydować czy wkładać w to pieniądze, czy kupić cos nowego. Po drugie szybkość pokazywana na liczniku może różnic sie od szybkości właściwej. Pierwszą rzeczą jest rodzaj opon używanych w ciągniku w porównaniu do tego co wpisane było przy programowaniu sterownika, druga sprawa to złożycie opon, jeśli brakuje im już, powiedzmy 1-5 cm.bieżnika to i prędkość na tachometrze bedzie zupełnie inna niż w rzeczywistości.
  13. 60km/h w zasadzie mozliwe...z gorki i na wcisnietym sprzegle. Poza tym to tak naprawde nie wiem o co sie tobie rozchodzi, piszesz swoj pierwszy post na forum i od razu probujesz obrazac innych. najpierw zanim cos napiszesz, to przejzyj wszystkie wpisy dotyczace ciagnikow Fendt.
  14. Moge ci wyslac, ale to i tak na niewiele sie zda, do tego trzeba jeszcze znac wartosci pomiarow i gdzie i co mierzyc. http://www.fotosik.pl/zdjecie/d4a8daa529c0038a
  15. Niestety ale te ciagniki mialy na poczatku bardzo slabe okablowanie. Czesta przyczyna bylo przetarcie kabli w dolnym kanale (pod tymi gniazdami polaczeniowymi). Przewody tamtedy idace sie doslowie rozpuszczaly, znikaly, nie bylo ich. Musisz wyszukac na schemacie ktory to przewod i zmierzy pomiedzy wtyczka a tuzem, Wtedy wszystko bedzie jasne. Oczywiscie jesli instalujesz nowego, przedniego tuza musisz go najpierw "wprowadzic" do ciagnika. Inaczej ciagnik nie wie ze w ogole posiada takie urzadzenie. Przypisauje mu tzw. adres, tak wlasnie dziala wszystko na CANBUS.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj