hydroplast

Members
  • Ilość treści

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O hydroplast

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1190 wyświetleń profilu
  1. Witam Chciałbym się dołączyć do tego postu. Tak więc mam Fendta Favorit 926 Vario. Dzisiaj wyskoczył mi błąd 4.1.A5 i 4.1.A1. Skrzynia jedzie tylko w trybie awaryjnym . Czy może to być awaria skrzyni czy nastawnika.? - gdzie szukać dokładnie problemu. Czy ma ktoś może instrukcję kalibracji skrzyni do powyższego Fendta? Pozdrawiam Bartek
  2. Myślę że rozwiaązałem sprawę podbijania podnośnika 2-3cm góra dół oraz to że jak teraz podniosę np agregat do góry i zgaszę ciągnik to stoi już drugi dzień jak zamurowany ani jednego cm nie opuści. Problem leżał w rozdzielaczu od podnośnika to ten co na nim jest silnik krokowy z kostką elek. na 4 piny. Z przodu i z tyłu rozdzielacza są zawory czyli w moim przypadku pomogło odkręcenie zaworu od strony kabiny wymiana uszczelnień na zaworze i odkręcenie tego zaworu tzw popuszczenie czy nie wkrecać go do końca tylko popuścić 5mm ten xawór jest na klucz 41. U mnie i u mojego znajomego pomogło a mieliśmy problem taki sam jak wszyscy na tym forum odnośnie podnośnika. Ja mam jeszcze jeden problem a mianowice doszłem do tego ze wyświetla mi się dia i dalej bcu ale noe mogę w żaden sposób dostać się do hcu.
  3. Witam. Posiadam JD 6800 95r. Mam ten sam problem co wszyscy koledzy na tym forum czyli podnośnik tył. Ale mój problem leży jeszcze gdzie indziej a mianowicie nie mogę wejść w tryb diagnostyczny. Wkładam bezp. W pole f15 (chyba że powinno to być inne pole) i nic nie wyświetla ani dia ani nic. Odkręciłem pod schodkami hcu przeczyściłem styki na kostce przedzwoniłem kabel od f15 do hcu i wszystko jest ok. Rozebrałem hcu też wydaje się w porządku. A jak nie wejdę e tryb diagnostyczny to nie zrobię kalibracji podnośnika - może ktoś ma jakieś sugestie. Bedę wdzięczny. Pozd. Bartek 791777850
  4. cześć podrzuć mi proszę instrukcję kalibracji podnośnika tylnego ehr do ciągnika jd 6800 lub podobny. mój email - hydroplast@vp.pl pozdrawiam Bartek 791777850
  5. pomiar jest na skrzyni. Tensometr nie wiem jak sprawdzić bo nie mam żadnego schematu, kabli też nie mogę sprawdzić bo od sterownika do tensometru . kable wchodzą do tensometru i są nie rozbieralne.
  6. Witam Mam problem z moim rozsiewaczem nawozów Sulky DPX EXPERT. Od jakiegoś czasu nie działa mi waga. Pokazuje mi tylko na komputerze komunikat " hopper empty" skrzynia pusta. Waga cały czas pokazuje 0,000kg. Czy ma ktoś jakiś pomysł, oczywiście rozebrałem skrzynkę elektryczną i żadnej wilgoci nie było w środku. Załączam zdjęcia. Czy wie ktoś jaki jest pin do komputera Sulky vision wpb . W komputerze jest opcja sprawdzania czujników itp. Ale chronione jest to 4 cyfrowym pinem.
  7. Sprawa zamknięta. Wszystkie sprawy z tym tematem naprawione. Co do niedziałającej hydrauliki uszkodzone były dwie rzeczy cewka i sterownik, natomiast przedni tuz uszkodzeniem był kabel WR0651 idący od przycisku podnoszenia koło tuza aż do złącza x002 na przedniej szybie. Również znalazłem urwany całkowicie kable idące do czujnika zapełnienia filtra powietrza. Narazie wszystko działa Bardzo dziękuję za pomoc Krzyśkowi i Kostiemu przynajmniej chłopaki pomogli mi w naprowadzeniu mnie gdzie co i jak szukać w tym ciągniku. Jeszcze raz im bardzo dziękuję i Pozdrawiam
  8. Witam Czy możne ktoś mi powiedzieć gdzie dokładnie znajduje się złącze elek. X002 . Czy to jest koło przedniej szyby, jeżeli tak kto które. I jeszcze jedno pytanie: Czy sterownik (moduł) A004 - X033 to jest pokrętło z przyciskami od sterowania przednim tuzem w kabinie - czy coś innego?
  9. Drodzy koledzy. Dzisiaj cały dzień walczyłem z instalacją elek. od przedniego tuza. Znalazłem przetarty kabel koło złącz przedniej szyby , polutowałem i ok. Był to kabel jak dzwoniłem idący do przycisku podnoszenia tuza WR1352 Nie mogę jeszcze sprawdzić czy to coś pomogło bo wysłałem do naprawy uszkodzony sterownik komfortu do Krzyśka . Mam pytanie do was do przedniego przełącznika podnoszenia tuza wchodzą dwa kable WR1352 i WR0651, gdzie te kable dalej idą? I jeszcze jedna ważna sprawa , przedzwoniłem kabel WR1352 od włącznika aż do sterownika komfortu i w kości od sterownika pokazywało się przejście w ok 10pinach - czy tak ma być? Następnie w trakcie lutowania zobaczyłem odcięte kable chyba od czujnika informującego o zapchanym filtrze powietrza - dwa piny jakie symbole kabli tam powinny iść?
  10. Czy mogę was jeszcze prosić o przesłanie schematu instalacji przedniego tuza, będę bardzo wdzięczny.
  11. Fenta posiadam od 2 miesięcy, do tej pory miałem tylko styczność z John DEERE. Ale zauważyłem że Fendt to taka elektroniczna zabawka, ale cieszę się że można czegoś nowego dowiedzieć się i nauczyć z branży elektoniki bo od 10 lat zajmuję się hydrauliką siłową Powiem wam jeszcze jedną anegdotę jaką miałem z fentem zaraz na drugi dzień jak go przywiozłem z Niemiec. Odrazu nie działał przedni tuz i wyskakiwał błąd zew. przycisku podnoszenia tuza. Niestety jak kupowałem nie sprawdzałem czy działa przedni tuz - zapomniałem. Jak odryglowałem z bolców tuza , odłączyłem wtyczkę od przycisku podnoszenia i zwarłem we wtyczce dwa piny bardzo cieniutkim kablem i wtedy zadziałało podnoszenie i opuszczanie.
  12. Jeszcze jedna martwi mnie sprawa odnośnie nie działającego przedniego tuza. Krzysztof stwierdził ż uszkodzony pewnie jest kabel od przedniego zew. przełącznika do gniazda przed przednią szybą, ale czy ten problem byłby tak poważny żeby nie reagował żaden przycisk żadna kontrolka czy całe pokrętło do sterowania przednim tuzem. Gdzieś kiedyś czytałem że podobno programuje się komputerem funkcje przedniego tuza czy to możliwe. Nawet nie działa możliwość odblokowania kłudki na wyświetlaczu odpowiadające za funkcje przedniego tuza.
  13. Jeszcze jedną mam sugestię do kost68. Myślę że w tym przypadku może nie zadziałać dołożenie przekaźnika na kabel jako sterujący of cewki do sterownika gdyż tak jak pisał kolega Krzysztof sterownik sprawdza najpierw oporność cewki a potem wysyła sygnał na cewkę , tutaj tylko może pomóc dołożenie na tym kablu bezpiecznika, chociaż czy on pomoże to nie wiem. Przepraszam masz rację kosti max 3A przecież jak wcześniej pisałem na cewce jest jak byk natężenie 2,6A. Chyba że masz jakiś pomysł jak podłączyć przekaźnik?
  14. Powiedz mi jeszcze proszę czy jest sens zamontować na tym kablu jakiś bezpiecznik np. 5-10A. Czy to coś pomoże na przyszłość.
  15. W moim ciągniku są dwa sterowniki koło siebie jeden to ten co się upalił drugi podobno od sterowania tylnym ehr-em. Mój numer ramy to: 714212369
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj