Skocz do zawartości

Alchemik

Members
  • Postów

    2663
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

5976 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Alchemik

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Very Popular Unikat
  • First Post Unikat
  • Collaborator Unikat

Najnowsze odznaki

536

Reputacja

  1. W case 856 jest i pompa ve - EP VE 4 11 F 1150 R 140 a do tego ,,odpowietrzenia" to paliwo może przejść tyko chyba przez ,,pręcik" i jego uszczelnienie, który ślizga się po rampie od trzpienia LDA ( korekcja dawki po ciśnieniu doładowania). Można z ciekawości odkręcić śruby z góry i wyjąć membrany z trzpieniem od LDA i zobaczyć co tam widać.( ale nie będzie widać zbyt wiele i nie da się naprawic bez otwierania całej pompy) byle nie zgubić podkładek, sprężyny i włożyć membrane z trzpieniem strona która była ( czasami trzpieniem nie jest symetryczny! ) Można poszukać wpisujac w wyszukiwarkę: boost pin golf TD - jest sporo zdjęć jak to wyglada i opisy.
  2. @ursusek-360 Nie wiem jaką @KlimekPL ma u siebie, ale zdjęcie zamieścił pompy VE i zaznaczył miejsce na niej
  3. Tam nie powinno byc w ogóle paliwa... Pompa ma wewnetrza nieszczelnosc i tego łatwo nie uszczelni. Pompa do zwrotu. To jest doprowadzenie ciśnienia atmosferycznego dla drugiej strony membrany korygującego dawkę po doładowaniu ( LDA)
  4. I jak wrażenia? Nie ma problemy z wyborem biegu? Jak wypada przy jumzie z mocą?
  5. Może się przyda. Pdf z testu http://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=3018&context=tractormuseumlit Ze strony: https://www.tractordata.com/farm-tractors/001/4/3/1438-belarus-572.html I chyba od troche nowszego instrukcja, ale po rosyjsku że strony belarusa https://belarustractors.com/upload/iblock/a29/0v4l6ygzj20c9a9mkidb2yc22widvjoh.pdf
  6. Moc maksymalna ma przy 1800obr/ min a ,,zwykły'' mtz 82 ma bodaj przy 2200. Tu możliwe że wał jest słabszy, ale to musiałby zgłębić, bo odmian tych silników jest mnóstwo i czasami oznaczenie to samo a blok i wał ma różnice....
  7. Jak wcześniej był jumz, to maszyn spora część już pewnie jest.
  8. Chyba 62 konie, ale może ktoś przerabiał w kierunku silnika jak w mtz 82
  9. Minimum większe koło ma wyoblenie i są na to normy. Chyba że w jakiejś samorobce, albo przy dodatkowym prowadzeniu. Pas może pracować i tak bez prowadzenia // ale odbiegamy od tematu
  10. A jak wygląda srednica samych walców, nie są wyślizgane z jednej strony?
  11. Chyba nie zawsze. Do pasa płaskiego koło jest wypukłe na środku, i pas zjeżdża właśnie na środek tam gdzie najszersze. Tu chyba z małym obciążeniem będzie uciekał, gdzie szerzej rozstawione rolki , a przy obciążeniu gdzie uślizg, będzie uciekał w drugą stronę.
  12. Pod okolicznym sklepem kiedyś wysypano to się zasklepił. Tylko był z drogi która rozmiękła na słońcu. Najbardziej pewnie zależy od składu i warstwy drogi z której pochodzi itp.
  13. Z 3m prostym biernym daje rade 85koni.
  14. A ciecz leje sie przez dziury zrobione szpilką, czy wywiercone wiertłem 10mm?
  15. Może przy kreceniu wałem jak autor mierzył wystawanie tłoka, to zauważył luz jak szukał gmp. Może na panewce, może na sworzniu tłoka. I dlatego pyta czy to normalne. A po szlifierni jak jest czym to warto pomierzyć i skontrolować ich pracę, bo różnie mogło im wyjść.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v