modelarz

Members
  • Ilość treści

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O modelarz

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, mam dwie oferty na wapno nawozowe granulowane. Czy ktoś może stosował takie wapno i jakie efekty ? 1. Asmar wap, wapno magnez + mikroelementy ( http://milorz.wix.com/asmar-wap ) 2.Agro master, wapno + magnez suma CaO+MgO 50% z czego 18% magnezu Dostałem takie same oferty cenowe i teraz nie wiem które wybrać
  2. Problem roziwiązany czujniki działają poprawnie. Było kilka przyczyn najważniejszą był brak zasilania wskaźników, ktoś źle połączył przewody (maja poprzecieraną izolację), druga sprawa wygięty pin zasilający w gnieździe (źle włożona wtyczka) i przepalone przewody w wtyczce. U mnie w 108 jest troche inaczej do wskaźnika idą dwa przewody jeden z wtyczką 3pin idący od pokręteł czułości i drugi z wtyczką 4pin (zasianie +12v masa sygnał z czuj. z sit sygnał z czuj. z wytrząsaczy), następną przyczyną brak masy na czujniku przy wytrząsaczach i przetarte przewody przy czujniku skrzyni sitowej. Także jedna dolegliwość dominatora usunięta. Dzięki za pomoc pozdrawiam
  3. Dzięki za tak szczegółowy opis poszczególnych pinów z kostek, no u mnie w 108 są jeszcze stare zegary. Jutro postaram się posprawdzać instalację i dam znać.
  4. No właśnie wczoraj też patrzyłem na schemat i właśnie czujniki są podłączone do potencjometrów i następnie do wskaźników. Kolego może orientujesz się jaką oporność powinny mieć sprawne czujniki ? Dzisiaj mierzyłem i u mnie obydwa mają około 490 Ohm. To teraz w czym tkwi problem że nie wyświetla poziomu strat ziarna. Czujniki działają na zasadzie zliczania ilości uderzeń w blachę ? A jeszcze takie pytanko czy aby sprawdzić czujniki wystarczy włączony zapłon czy muszę mieć włączoną młocarnię.
  5. Witam, mam taką prośbę do posiadaczy 108 potrzebował bym zdjęcie i ewentualnie jakiś numer modułu sterującego czujnikami strat ziarna. Ten co wpina się w skrzynkę z bezpiecznikami i przekaźnikami pod konsolą. Z góry dzięki Maciej
  6. Właśnie wczoraj przeglądałem tak powierzchownie blok i nie znalazłem żadnego kranika i to mnie ździwiło, ale dzwoniłem do klienta który sprzedaje takie silniki i mówił że po lewej stronie silnika (po tej samej jest pompa wody) od strony chłodnicy jest właśnie korek spustowy. Jasna sprawa że wszystki płyn nie wyleci, ale tak jak mówisz tyle co zostanie to nic. Jutro muszę się dostać do tego korka i pospuszczać płyn. Dzisiaj spuściłem płyn z bloku, jest nawet dobry dostęp do korka. Trzeba odkręcić osłonę w zbiorniku ziarna i mamy teoretycznie dostęp co całego boku silnika.
  7. Witam, t25 po remoncie kapitalnym strasznie słaby, bardzo wolno się rozpędza i jadąc na 6 bez żadnego obciążenia prawie nie reaguje na wciśnięcie pedału "gazu" stopniowo wchodzi na obroty. Cały czas kopci na niebiesko. Czyżby był za późny kąt wtrysku ? I podczas jazdy strasznie stuka silnik co znowu by wskazywało na wczesny kąt wtrysku. Gdy silnik pracuje na wolnych obrotach nie ma tego stukania ale gdy tylko ruszam nawet na najniższym biegu przy puszczaniu sprzęgła silnik zostaje obciążony pojawia się stukanie. Pompa wtryskowa jest też nowa. Tak samo podczas odpalania gdy silnik jest zimny to zanim wejdzie na pełne obroty to mija kilkanaście sekund (łapie od strzała tylko długo wkręca się na obroty), gdy jest ciepły jest podobna sytuacja tylko że już szybciej wchodzi na obroty. Wtryski były robione, założone nowe końcówki rozpylające i ustawione ciśnienie, układ na pewno się nie zapowietrza bo po prawie miesiącu postoju łapie od strzała. Z góry dziękuje za porady, pozdrawiam Maciej
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj