mani51

Members
  • Ilość treści

    3849
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

351 Excellent

O mani51

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/14/1983

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    TJE
  • Zainteresowania
    majsterkowanie

Ostatnio na profilu byli

15394 wyświetleń profilu
  1. Estetycznie będzie ale niektóre węże mocno zgięte i będą duże naprężenia pod ciśnieniem. Ja zamiast kolanek dawałem oczka i przykręcałem śrubami. Wydaje mi się że jest trochę "luźniej" niż u Ciebie ale u Ciebie ładniej.
  2. W czwórce są zawory do regulacji ciśnienia w podstawie filtra oleju. Tak samo w odśrodkowym jak i PP.
  3. Nie mogę wysłać wniosku, jakiś ogólny problem czy ja coś skopałem? Brak błędów. Jak to jest z tym granicznym 10ha? chodzi tylko o grunty orne czy wszystkie zgłaszane do dopłat łącznie z TUZ? z TUZ mam 10.15ha samych ornych poniżej 10ha, ale mimo to upomina mi się o 4procent ugoru.
  4. Tak jak napisałem, powrót z ostatniego rozdzielacza według mnie musi być puszczony w oryginalne miejsce bo tam będzie szło najwięcej oleju i będzie dobrze filtrowany. Reszta powrotów może być wpięta gdzie indziej bo tam będzie olej szedł sporadycznie. Więc jeśli rozdzielacz TURa nie będzie ostatnim z szeregu to może być wpięty w inne miejsce choć zalecam puszczenie tego również przez filtr. Podobnie wolny spływ, jak nie ma możliwości to może być w dowolne miejsce w zbiorniku wpięty z tym że od dołu w korek spustowy to tak średnio bo będzie syf z dna zbiornika mieszał.
  5. Rozdzielacz podnośnika musi też być 80l. Wszystkie rozdzielacze będziesz miał spięte szeregowo więc olej przez nie będzie szedł cały czas, czy będziesz używał rozdzielacza czy nie a pompa ma wydatek ponad 60l/min przy 2000obr/min silnika.. Dławik do siłownika wystarczy 50l bo tam olej będzie szedł tylko przy podnoszeniu i opuszczaniu. Mniejszego też nie ma co zakładać bo przy lekkich maszynach nawet na max rozkręconym podnośnik będzie wolno opadał. Powroty z rozdzielaczy, od TUR a też, powinieneś dać wszystkie w miejsce starego bo inaczej olej nie będzie filtrowany. Najważniejszy jest powrót z ostatniego w szeregu rozdzielacza bo tam będzie szedł cały olej jak nie będzie żaden używany.
  6. Akurat tam nie ma żadnych sił poosiowych.
  7. Ja bym wymienił pojedynczo. To tylko MTZ. Tylko przy składaniu pamiętaj o tym żeby ustawić atak na odpowiedni wymiar od płaszczyzny obudowy skrzyni
  8. o kurna to pół ciągnika😵‍💫 Mowa była o automatycznym załączaniu przedniego napędu. Z samym mechanizmem spotkałam się osobiście bo u siebie go wyebałem przy okazji wymiany łożysk w przystawce. Chodzilo mi o to że nie kojarzę żeby ktoś tu korzystał z tego automatu więc nie ma co po nim płakać po wymianie opon na słuszne rozmiary. A z automatycznej blokady mostu sam korzystam bo jako tako jeszcze u mnie działa żebym miał pewnoś że ktoś mi w cenie orginału nie wciśnie indyjskiego to nawet bym się nie zastanawiał. Ostatnio kupowałem część do samochodu i zamówiłem oryginał a przyszła podróba w oryginalnym opakowaniu. Sprzedający oczywiście zdziwiony. Jak im komentarz wystawiłem to co chwilę dzwonili z gratisami żebym go tylko usunął.
  9. Akumulator do wyrzucenia. Cienka rurka musi być podpięta do powrotu oleju do zbiornika inaczej rozdzielacz zagotuje olej.
  10. To jest ze zwolnicy przedniego koła bardzo ważna podkładka dystansowa dla łożysk stożkowych tam się znajdujących To nie jest podkładka do regulacji luzu łożysk tylko do regulacji luzu międzyzębnego. W nowszych jest ta duża i uszczelnienie korpusu na oring.
  11. jak opuszczasz to obserwuj zaworek na siłowniku czy go przypadkiem nie wciąga. I oba węże sprawdź przy siłowniku bo znajomemu się rozwarstwił jeden w nowym ciągnkku i blokował przepływ w jedną stronę. Całą hydraulikę na gwarancji mu wymienili dopiero się ktoś zorientował I jeszcze króćce w siłowniku do których idą węże, w jednym jest dławik. Sprawdź czy coś nie podeszło.
  12. Obstawiam dzielnik strumienia oleju. Może wystarczy wyczyścić.
  13. A ty dalej te kule i kule. Zrozum baranie że hak się przechyla na boki i wadzi o profil i płaskownik rozchylając je na boki. I co z tego że kula niweluje w pewnym stopniu odchylenia haka jak hak nie mieści się między tymi elementami bo jest przechylony. Już nie wiem jak mam Ci to wytłumaczyć. Jak by wspawał haki bardziej w pionie to by mu nie rozpychało tych elementów. No ale są kule i huj. No widzisz, Ty to rozumiesz a kolega fizyk nie i nie przetłumaczysz.
  14. Zdziwił byś się gdzie zakończyłem przygodę z fizyką i z jakim rezultatem ale niech Ci będzie. Upierdoliłeś sobie te kule i nic innego nie widzisz. Hak jest przechylony a jak ramię zbliża się jeszcze bardziej do koła to i hak się bardziej przechyla i powstają naprężenia których Ty nie widzisz bo Ci oczy kulami zaszły. U mnie przy bronach potrafiło skrzywić zawleczki dopóki nie przegiąłem ramion tak żeby wieszaki były bardziej w pionie i nie przechylały aż tak bardzo ramion i jak byś się spojrzał dalej niż na te Twoje kule to zauważył byś że przy niektórych ciągnikach ramiona są poprzeginane żeby hak był w pionie przy szerokim rozstawie mocowań w maszynie. Ale lepiej się podniecać podstawami fizyki.
  15. Daj mu spokój, widzisz że zakończył fizykę na poziomie szkoły podstawowej 😁
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj