-
Ilość treści
3881 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
356 ExcellentO mani51
-
Ranga
Zaawansowany
- Urodziny 07/14/1983
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
TJE
-
Zainteresowania
majsterkowanie
Ostatnio na profilu byli
15728 wyświetleń profilu
-
OK Dzięki za pomysł - Do filtra tego z siteczkiem czy z wkładem nalac? do tego z wkładem bo szybciej pociągnie.
-
mani51 zaczął obserwować Od czego są te wajchy ?, Mtz 82 olej napedowy w wydechu, Nowa pompa i rozdzielacz - głośna praca i i 3 innych
-
Możesz spróbować wyczyścić ale wlej środek do filtra paliwa. Jak pluje ropą to prawie na pewno wtryski winne. Wyjmij po jednym, przykręć do rurki i zobacz jak rozpylają.
-
kolega coś majaczy, nie słuchaj go bo sam pewnie nie wie co pisze.
-
mierzyłeś ciśnienie?
-
jak Ci ciągnik przygasa przy opuszczaniu przyczepy to znaczy, że źle to robisz. Powinieneś opuszczać na pozycji pływającej a Ty opuszczasz na wymuszonej
-
jak dolny chłodny a temperatura silnika właściwa to nic tylko się cieszyć bo wszystko jest jak trzeba. Termostat działa prawidłowo i chłodnica też.
-
Ja zmieniałem panewki bo ojciec prawie silnik zatarł. Zginęło smarowanie i przyznał się że zauważył że nie ma ciśnienia ale stwierdził że dojedzie do domu i zgasił silnik dopiero jak go zaczęło dusić. Okazało się że oberwało klina na pompie. Jak zajrzałem do panewek to jedna już była mocno przytarta i czop już porysowało. Za namową znajomego mechanika przeczyściłem czop papierem ściernym z resztek panewki, rysy oczywiście zostały ale wrzuciłem nowe panewki i kilka lat już tak chodzi. Po jakimś czasie zmieniłem jeszcze ten filtr na PP i ciśnienie trzyma. Co prawda na niskich obrotach na rozgrzanym ma w granicach 1,5bar ale do książkiwych 0,8 to jeszcze trochę brakuje więc nic z tym nie robię.
-
To że na filtrze nie ma luzu to nie znaczy że nie ma strat ciśnienia. Filtr odśrodkowy z racji swojej zasady działania powoduje stratę ciśnienia i w przypadku Władka jest to około 1bar różnicy. Wiele osób to potwierdza, ja też. Po prostu ten olej co idzie przez dysze napędzające wirnik nie trafia do magistrali i stąd niższe ciśnienie za filtrem. Zmieniłem u siebie na PP i ciśnienie wzrosło. W mojej galerii są zdjęcia podstawy filtra. Panewki też wymieniałem bez wyjmowania wału.
-
W ruskim masz przy ciągniku otwór fi22. Możesz zawsze dorobić tulejkę tylko ciasno żeby ją wprasować. Ja sobie dorobiłem cały ten wspornik przy ciągniku z otworami fi25. Tylko, że właśnie ciężko dobrać z długości łącznik.
-
to jest regulator podnośnika, dźwigniami przełączasz rodzaj regulacji, pozycyjna, siłowa lub mieszana. Więcej nie pomogę bo u siebie to wyrzuciłem.
-
-
Zdjęć nie robiłem w trakcie skręcania bo za szybkie tempo było. Poszycie jest z blachy trapezowej a pierścienie z profila 30x40x3. Najpierw wyspawałem lej, potem pierścienie, później połączyłem tymczasowo pierścienie płaskownikiem ustawiając je na odpowiedniej wysokości i do nich przykręciłem blachy. Potem całość podniosłem do góry i podjechałem pod spód lejem, opuściłem na dół i skręciłem wkrętami.
-
mani51 zaczął obserwować Silos zbożowy SAM
-
-
Przecież napisałem że albo to albo to. U mnie pomogło dokręcenie zaworów szokowych i kierownica dochodzi do oporu i dalej nie pójdzie. Z czasem sprężyny w zaworach tracą swoje właściwosci i trzeba przeregulować, jest to pierwsze co trzeba zrobić zanim zacznie się wymieniać wszystko po kolei na chybił trafił
-
mani51 zaczął obserwować MTZ 82 Problem ze wspomaganiem
-
Jeśli w skrajnych położeniach kół możesz dalej kręcić kierownicą to puszczają zawory szokowe w orbitrolu, a jeśli kierownica zatrzymuje się w skrajnych położeniach i nie idzie dalej przekręcić to albo pompa daje słabe ciśnienie albo puszcza zawór przelewowy. Jest to wszystko do podregulowania ale problem jest taki ,że do każdej regulacji trzeba zdjąć orbitrol,