Skocz do zawartości
Pawel89pl

Nowe lampy do C-330 problem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pawel89pl    6

Witam . Kupiłem nowe lampy do c330 tylne . Link do aukcji http://allegro.pl/ur...3128886577.html . Jest to lampa metalowa wzór oryginału nie chciałem tych plastikowcyh ... Problem polega na tym że akurat te nowe lampy są robione tak jak by tylko na kierunek i pozycja , brakuje wyjścia na światło stop Jak by miał ktoś jakieś propozycje jak to podczepić to prosze pisać z góry dzięki .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P1020750.jpgP1020756sQMzS.jpgP1020753juPs.jpgP1020758uw82X.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

asharot    176

Pozycyjne to chyba na 2 sztuki paluszki są.Musisz jakoś dołożyć oprawkę na żarówkę 21W.

Edytowano przez asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Witam . Kupiłem nowe lampy do c330 tylne . Link do aukcji http://allegro.pl/ur...3128886577.html . Jest to lampa metalowa wzór oryginału nie chciałem tych plastikowcyh ...

Założyliśmy kilka lat temu plastikowe bo metalowe ciągle rdzewiały, od tamtego czasu praktycznie zero problemów.

Wyglądają tak samo. Raz w roku odkręcić aby wyczyścić styki i nie ma z tym problemu bo wkręty idą w plastik a nie drobny gwint śruby który wiecznie rdzewiał. Nie urywają się jak metalowe (jak przyrdzewieje to od drgań zawsze odpadała). Zastanów się nad wymianą tych co kupiłeś na plastikowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pawel89pl o co dokładnie Ci chodzi? Na pierwszy rzut oka, wszystko wygląda w miarę właściwie.

Jest wyprowadzenie na kierunek( zdj. 2). Od dolnej strony( zdjęcia 3 i 4) jest mocowanie na dwie żarówki tzw. rurkowe 5W od postojówek, a także obok na żarówkę tzw. bańkową np.21W od stopu. Wyjścia do podłączenia wsówek również są. Pamiętaj o dobrym zmasowaniu lampy.

Niekiedy mogą być wersje z dwuwłuknową żarówką obsługująca równoczesnie pozycyjne i stop. Podłącz tak jak miałes dotychczas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel89pl    6

Własnie sprzedający dał żarówki dwuwłóknowe i dlatego próbowałem podłączać na 2 żarówki ale nie próbowałem z tą rurkową ale dzięki za cenna radę prawdopodobnie to rozwiąże mój problem bo w tym przypadku nie da się inaczej tzn tak jak w starych temat uważam za zamknięty i dzięki wszystkim za pomoc.

 

 

Następnym razem za cytowanie poprzedniego posta będzie +1 punkt.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Rzeczywiście wszystko tam jest i kierunek,STOP i pozycja tylko te zdjęcia zrobiłeś jakoś po połowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Całkiem normalne lampy tylko sprzedawca nie wie co sprzedaje. Powinny być 2 żarówki rurkowe 5W12V i 2 żarówki 21W12V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tylko nie wiem po co aż dwie żarówki do pozycyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Taa, i później dają po oczach jak się jedzie za takim pojazdem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

Lampa jak najbardziej normalna, sam taką mam zamontowaną, a lewa chya jeśli patrzymy od strony przodu ciągnika ... na upartego jeśli nie dasz rady wymienić tego w sklepie możesz wyciąć "okienko" ;)

Edytowano przez Marmur911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel89pl    6

Taa, i później dają po oczach jak się jedzie za takim pojazdem.

Nic nie daje po oczach po zamontowaniu świecą jak stare dwuwłóknowe ale jakość wykonania woła o pomste do nieba ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
×